Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]

Viestit - kenni_

http://www.taskulamput.fi/tuote/otsalamppusetti_spark_st6_500_lm/

Ton jälkeen melki mikä tahansa petzli on tuikku. Hakkaa myös led lenserit mennen tullen. Maksaa aika reilusti (setti; laturi, akku, lamppu ~150e) mutta kestää (lähes) mitä vaan ja jos et oo tyytyväinen niin palautus on ilmanen vaikka olisit käyttäny. Kyseinen pulju myy myös muita lamppuja.

Testiä: http://www.youtube.com/watch?v=Z4D1-W94Qm0
http://www.rotecengineering.fi/tuotteet/hydrauliikka/ tuolta saa ainakin venttiilipöytiä. Finnrotorilta FR7 480e, ja kaksoisjarruriipuke saman verran. että hintaa alkaa oleen sellaset 5 tuhatta euroa, verollisena..
Joo, riipuke ollu nyt reilun ½v kiinni ja hyvin pelittää. Meni heittämällä paikoilleen kunhan mittasi puomin päästä mitat mukana tulleella kaavakkeella. Ainoana miinuksena on mielestäni liian pienet tapit mitkä tulevat pyörittäjän ympärille jotka sitten jarruttavat kouran sivuttaista heilumista. Rakenne on hyvin suojattu ja kiristys on helppoa.
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitä ihmettä tollasella tekee. Tarkoitan, että mikä järki on tehä 3m halkoja??
En kyllä kehota ostaan tollasia. Kerran erehdyin ostaan IKHsta 79e xenoneita, valokuviot mitä sattuu ja radioon hirveet häiriöt.
Onkos kukaan vaihtanut Mega/Mezzo-sarjan ikäsiin xenoniumpiota vanhojen tilalle? Mikähän merkki menis "heittämällä" vanhaan koloon?

Tästä tiedosta olis meikäläinenkin kiinnostunu...
Eläkää hyvät pojat mitään senoneita laittako. Ne muutossarjat kuuluu työvaloihin. Eikä myöskään tuplana ajovaloja. Jostain vanhat esim cibien H4 lisävalot siihen maskin yläosaan kiinni ja ne omat ajovalot peittäen. Varmasti valoteho paranee eikä vastaantulevat menetä näkökykyään. Lisäpitkät myös ok jos valotehoa kaipaa, muttä älkää niitä työvaloja poltelko yleisillä teillä.

Höpöhöpö, pakko olla xenonit ajovaloissa jos meinaa ajaa paljon pimeessä.. Sitte jos on sumuisa keli niin ei mitkään valot auta, hyi *ittu mitä touhua oli hiekottaa kun ei nähny ees aurauskeppejä..
Ja aivan sama vaikka muut tienkäyttäjät ei näkistään mitään...  :o

Niin minä en tiedä miten muut tekee mutta ite säädin valojen korkeuden silleen että on ihan normaaliin verrattavissa..  :o  Ja ei sitä yöllä tule vastaan kun pari autoa, joten haitta on tosi pieni jos ollenkaan. Hä.  :-X

Ei siinä mitään vaikka säätäiskin valokuvion kohilleen. Mutta siitä hemmetin lasista vaan tuppaa tuleen häikäsevää hajavaloo mitä ei nää muutakun vastaantulijat.  :-\
Tosin jos yöllä ajaa niin ei niin paljoo haittaa kun on liikennekkin hiljasempaa.
Olisiko kellään kyseistä numeroo, mistä löytyy testi ledi työvaloista. Netissä artikkeli maksaa 6e!!!! Mikä on minusta aivan törkeää! Niin jos joltain löytyis ko numero ja ystävällisesti postittais sen, tai vaihtoehtoisesti jos joltan löytyy digitaalisena tuon juttu niin aina vaan parempi.
Kiitos.
No nyt on finn-rotorilta tilattu kaksoisjarruriipuke. Katotaan miten mahtaa pelata. Pitäis parin viikon päästä tulla.
Elikkä hakusessa olis hyvä jarruriipuke tuollaiseen 4472 kuormaajaan. Rotaattori on Finnrotorin mallian en muista ulkoa. Onko porukoilla suosituksia jarruriipukkeeksi? Finnrotorilla on tullu omakin, tai sitten indexatorin. Saisi olla 2-jarruinen tai vähintään se yksi jarru. Ja riippu saisi mielellään olla sellanen ettei tarvi heti hitsailla uutta kuormainta. :)
Moro!

Onko porukoilla kokemusta moisesta operaatiosta kyseiseen rakvaattoriin? Esim. Voimaa.comilla ohjelma jolla saa 105hp -> 125hp
Kestääkö kone/paikat tehon lisäystä?
Joo nyt alko pelaan, kun ilmas sen esiohjauksen letkun.  :) Aikalailla oli letkuissa ilmaa. Aika kehnosti olivat ilmanneet.
Vastapainetta paluupuolella?

Paluu menee suoraan säiliöön. En usko että johtuu siitä. Tuota ilmaa ite mietin kanssa. Mutta mistä sitä lähtisi ilmailemaan jos ei ala pelaamaa?
Tervehdys!

Tuli tuossa isäukon kanssa ostettua Nokan metsäkärry/kuormain yhdistelmä.

Ensi kertaa kun sitä kokeilin niin kuormaimen vivuissa on kamala viive ennen kuin alkaa mitään tapahtumaan. Kuormain on mallia HK4472 ja hydraulisesti esiohjattu. Kysyisinkin nyt viisaammilta että onko tämä normaalia? Myyjä väitti että vasta kalliimmissa systeemeissä toimii (minun mielestäni normaalisti) "viiveettä" tuo ohjaus. Ite kun olen tottunut kaivinkonetta ajaan, niin tuo viive tuntuu varsin kamalalta. Ja onko tuollaisten tavallisten sähkönappiohjausten tilalle vaikea tehdä propo ohjausta vai vaatiiko se jo sitten kallista osaa venttiilipöytään? Olisi paljon mukavampaa jos jatke toimisi portaattomasti.

Samalla olisi mielenkiintoista tietää onko muilla kokemuksia Nokan kärryistä/kuormaimista. En ole vielä kerennyt kuormaakaan hakea kyseisellä laiteella.
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]