Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11

Viestit - kenni_

Ei kai vältämättä muu kuin johto irti mg-venttiililtä? Olisi ainakin helpoin korjata....

Missähän päin se sijaitsee? Jossain hytin alla?
Mikä mahtaa olla vikana kun valo syttyy, mutta ojaa ylittäessä ei ruopinu kun toinen takanen? Sulakkeenkin koitin, mutta ilman sulaketta ei edes valo syttyny. Eikö se kuitenkin ole 100% eikä mikään kitka..
Laitetaan. Kuhan ny sais ees enste. Meinas että menee helmikuulle toimitus, vaikka jo marraskussa tilattiin.  >:(
Tuli nyt sitten tilattua farmin kärrypaketti. Katotaan millanen on.
Vetorattaista näkee aika hyvin kuinka paljon on ajettu. Jos on hammas ihan terävä, todennäkösesti on rullailtu aika paljon. Myös öljyt kannattaa vaihtaa vähintään 500h välein tai useemmin jos tulee ajoo paljon.
Vähän vanha juttu, kauan ollu jo bioa mukana.

Paitsi Nesteellä. Mutta nyt kai sillekkin on tulossa. Aina käyttäny nesteen aineita, eikä ollu ikinä mitään ongelmaa.
Aito japsikone. Ei juuri oo vikoja jos on vaan huollettu. Tunnitkaan ei vielä pahat.
Joo no meille ei mettäkone sovi, koska useasti siirretään useamman kilometrin päähän tavaraa, ja mettälohkoja on 20km säteellä niin ei aina vittiis lavetillakaan siirrättää jonkun pikkuhomman takia. Kyllähän sillä muuten pieksee minkä tahasa traktoriyhdistelmän.
Vanha nokka pitäisi päivitellä uuteen ja vähän miettinyt tilalle MTM tai farmi forest. 11t vaunu ja 8m nosturi, rullaveto ja sähkönen esiohjaus pitää olla.
Onko täällä kukaan ostanu vielä MTM? päällepäin ainakin näytti tukevalta, jos kerta vielä tehty strengx:stä niin vaikuttais aika pätevältä. Farmi olis sit taas enemmän kotimainen, eikä huononnäkönen sekään.
Keslakin on kai hyvä mutta hinnotellu ittensä rumasti ulos nykyään.
Samaa mieltä. Pitäis olla paljon tiiviimpi ja kompaktimpi.
Hirveet rivivälit ja skaalautuvuus jotenkin persiillään..
Meillä kävi 6400sessa niin että se muovinen kaukalo missä ilmastoinnin kenno on, oli keskeltä hitsauksesta irronnu ja muoviin oli tullu pienen pieni halkeema josta vesi vuoti hyttiin. Eli jos vuotoputket ei oo tukossa niin kannattaa tarkkaan syynätä se muovikaukalo.
Jaa, kyllä mun mielestä toi musta on kivemman näkönen..
Koneet, laitteet ja tekniikka / Palax C750
: 12.03.19 - klo:07:44
Onkos kellään käytössä? Onko millanen kampe?
Löytyhän se kun tarpeeks purki. Etuakselin takapuolella pohjapanssarin alla. Ei ehkä ihan luonnollisin paikka.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11