Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2]

Aiheet - kenni_

Eli kaivurin ovenlasin on joku joskus särkenyt ja tilalle on vaihdettu uusi lasi, mutta toisesta lasista puuttuu se "karva"tiiviste mikä tulee niiden lasien väliin, ja sieltä välistä tulee vesi ja lumi ja kaikki paska sisään. Sitä saa varmaan metritavarana jostain mutta mistä? Wihurilla maksaa 148e, ei kiitos.
Eli ongelma on seuraavanlainen: Kylmänä kone puutuu hulluna puomia liikuttaessa, lämmettyään vähän, ongelma katoo ja kone toimii täysin normaalisti ehkä puolen tunnin ajan, eli siihen asti kun öljy on lämmintä. Sen jälkeen "ominaisuus" tulee takasin, mutta vähän lievempänä. Voimat on kaikki tallella, kone vaan puutuu, siis kierrokset laskee normaalia enemmän, about 400rpm.

Olisko kellään mitään ideaa mistä moinen vois johtua? Koneella pystyy kyllä tekeen töitä normaalisti, on vaan todella ärsyttävää kun kone tollai puutuu, eikä se varmaan ainakaan vähennä polttoaineen kulutusta.
Moi,

Pitäis kai alotella jotain kaivuuhommia tekeen ja oon tässä mietiskelly että millasen kuljetuskaluston tuollanen 312C tarvis...
Saa ehdotella merkkiä ja mallia. Voi olla vähän iäkkäämpikin mutta pitäis olla vähävikanen. Lähinnä merkkeinä varmaan joku näistä "suuremmista" merkeistä. JD, valtra, fendt...
Kuten esim tämä??
http://www.nettikone.com/fendt/favorit-926-vario-260hv/1191086
Olisiko kellään kyseistä numeroo, mistä löytyy testi ledi työvaloista. Netissä artikkeli maksaa 6e!!!! Mikä on minusta aivan törkeää! Niin jos joltain löytyis ko numero ja ystävällisesti postittais sen, tai vaihtoehtoisesti jos joltan löytyy digitaalisena tuon juttu niin aina vaan parempi.
Kiitos.
Elikkä hakusessa olis hyvä jarruriipuke tuollaiseen 4472 kuormaajaan. Rotaattori on Finnrotorin mallian en muista ulkoa. Onko porukoilla suosituksia jarruriipukkeeksi? Finnrotorilla on tullu omakin, tai sitten indexatorin. Saisi olla 2-jarruinen tai vähintään se yksi jarru. Ja riippu saisi mielellään olla sellanen ettei tarvi heti hitsailla uutta kuormainta. :)
Moro!

Onko porukoilla kokemusta moisesta operaatiosta kyseiseen rakvaattoriin? Esim. Voimaa.comilla ohjelma jolla saa 105hp -> 125hp
Kestääkö kone/paikat tehon lisäystä?
Sivuja: 1 [2]