Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3]

Viestit - eska24

-suutin kusee ja höyrystyy huohottimesta ulos
-huohotin tukos,seurauksena tuo öljyn palamisesta syntyvä savupilvi
-kansipahvi palanut

Voi vitu mitä diagnooseja..

Siitä on mäntä halki tai sulanut taikka siinä on männänrenkaat poikki.
Sulanut suutimen kärki ja poltti mäntään reiän.
Ja sen lohkon puhkeaminen,ei mitään merkitystä kestävyyteen vaikka
 joka päivä vaihtais nesteet,se puhkeaa tai sitten ei.


Joo, itekkin kyllä ensimmäisenä aattelin noita männänrenkaita, aika näyttää. Kunhan saa jyvät jemmattua (toisella koneella) niin pitää käydä moottorin kimppuun.
Kierrosluku mittari/tuntimittari toimii silloin ku huvittaa. Monesti toimii startatetta, mutta kun vetäsee oven kiinni niin toiminta loppuu. jotenkin haistahtaa kosketushäiriöltä. Ilmeisesti suht yleistä maxxumeissa. Onko kukaan paneutunut asiaan??


Koneet, laitteet ja tekniikka / Ford 6610
: 05.05.13 - klo:12:24
Koneen huohotinputkesta rupesi kesken äestyksen tulemaan jumalaton valkoinen savupilvi. Kylmänä kokeilin uudestaan käyntiin, ei kuullostanut kovin hyvältä, lämmetessään hiukan parantu. koko tienoo oli tosin valkoisen savun täyttämä. Pakoputkesta tuleva savu ihan normaalia. Mitähän on mahtanu tapahtua??
Ite olin kanssa ajatellut tuota holsetin 35:sta
Mitä turboa suosittelisitte??
No se joskus tämmöstä, toivotaan parempaa tuuria koneen kanssa jatkossa. Itse en voi kun yllyttää pitämään konetta. Sisäänajettu kone tuo sulla on omiin verraten. Laitat vaan sen syötön kohilleen niin on mukava ja taloudellinen kone tehä töitä ja aina hytraanit sitten vaihteistonkoppaan nii ei pääkoppaa ahista :D Semmonen viel et tsekkaa se vetosuhde tossa koneessa viel ennenko alat koneella suuremmin hurjastella. Nyt pieni palaneen käry tolla kohtaa et vian todellinen syy ois siellä.

Mitä tarkoitat tuolla syötön kohilleen laittamisella?? Itellä on samanlainen kone, sekä sama remontti odottanut otollista hetkeä jo tovin aikaa. Aattelin vaan että saisiko syöttöpumppua säätämällä konetta hieman piristettyä??
Onko kellään käytännön kokemusta, joutuuko 7045 zetkasta nostamaan hytin pois, että pystyy tekemään jarruremontin??
Minkälaisia paineita olette käyttäneet laukaisulaitteessa, entä paljonko pitäisi olla paine-akulla esitäyttöpaine??
Olen pidemmän aikaan ihmetellyt oman case 5130:sen pakoputkesta kantautuvaa suhteellisen rumalta kuullostavaa hörpötystä. Vaihdoin koneeseen äänenvaimentimen (tosin ikh malli) mutta ei vaikuttanut mitenkään. Itse moottori käy sivulta kuullellessa kyllä ihan nätisti. Onko nyt näin että ikh:n  vaimentimet on ihan susia, vai onko koneessa jotain vikaa esim suuttimet, tai ajoitus, vai kuuluuko ko. turbottoman mallin ominaisuuksiin??
Sivuja: 1 2 [3]