Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9

Viestit - Marttila

Ei mitään järkeä sekaantua noihin, alle 2000€ tekee kunnon tallin jos ei tarvi betonilattiaa...
[/quo
Kerroppa miten sen helposti tekee alle kahden tonnin.
Joo ajappa kone johonkin keula ylöspäin.ite ajan keulan rintuuseen niin lakkaa öljyä tulemasta.
Tulihan sieltä ostettua jäätelöt.ja uusi avantti
Meillä oli asuntoauto parkissa ja oli aika lyhyt matka käydä välillä syömässä ja vessassa.aika tuskaista olisi voinut muuten olla.oli meitin perheellä eka kokemus tämä okra ja eipä mitään huonoa havaittu.toki ihanan kallista ;D ;D ;D ;D
Hankkikaa pojat elämä ja jättäkää nuo haikailut. ;D ;D
Joo lämpöa saanut ja lekaa.niistä irroitus pultin reijistä mennyt ammoin näköjään jengat,
Iltaa raati.kävi niin että maansiirto kärrystä mikä on vanhasta kuorkista tehty,tippui täydellä kuormalla ulompi paripyörä irti.sillä ihanalla seurauksella että katkoi puolet pinnapulteista.nyt koittanut irroittaa jarrurumpua eikä perkeles millään mun opilla ja keinolla irtoo.taitaa olla rälläkkä irroitus ja yrittää pulttikehä säästää.kellään kokemuksia.paljonkohan mahtaa pulti ja uusi vanne kustantaa.8 pulttinen ja 22,5 :'(
Mistähän saisi edullisesti navettaan ovet.pari kipaletta 2,5m leveetä ja yhden 1,5 leveen.pitäskö puuovet unohtaa kättelyssä.toki jos ostaisi oviprofiilia ja leikkisi sitä kuuluisaa markan suutaria,vaan jääköhän siinä erotusta viime lopen että kannattais.mistäs ootta rakentajat omat ovet ostaneet ja mitä hintaluokkaa pyörivät
Ei mikään elämää suurempi tapahtuma eikä niin tärkeä että sinne hinnalla millä hyvänsä.menee jos menee.toisaalta huvittavaa katella konehurmosta isäntien naamavärkeiltä ja juoksemista ilmaisten makkaroiden perään. ;D
Jos tekee uusia parsia niin pitäiskö tehdä valut valmiiksi ja sitten pultata parret kiinni vai jättää valuun reikä aina putken kohdalle ja laittaa sitten liimalla kiinni.jotkut sanoo että vain valuun istutettu parsi kestää.oliko niin että katkeilee herkästi jos kalusteet ottaa raudoitukseen kiinni.
Jospa soitat huoltoon.agronetin neuvot voi kylläkin ja pitääkin kertoa naapureille mutta oikea tieto syytä kaivaa huoltomiehiltä ;D
Mielenkiintoinen nähdä minkälaisella venkuloinnila siinä vaiheessa kun myllyt on tehty,niin aletaan katsoa kuinka voidaan lopettaa vuokranmaksu maanomistajalle tai ainakin heikentää tuntuvasti.en oikein jaksa uskoa että haluavat ikää päivää hyvää vuokraa maksaa.pannaanko myllyn rakentaja konkkaan ja uusi toimija jatkaa uusin ehdoin tms.mitäs meinaatte. :'( :'(
Vai rattaita vaihtaa laatikkoon.ei pidä paikkaansa.huippu nopeus yleensä laskettu n 2500 rpm/min ja enempihän se vakionakin kiertää.toisin sanoen helposti sen 28-30 menee vakiona.terrakotta taisi hiukan nopeempi olla.eipä sitä ristitappia kukaan kyntämällä rikki ole saanut.
Lietekaivoa pitäisi alkaa saumaamaan ja harjoitus mielessä saumasin lantalan elementtejä.aineena on vetonit juotosbetoni ja en oikeen tiedä kuinka lirua  siitä pitää tehdä.ohjeen mukaan kun laittaa vesi semetti suhteen niin tulee kuin vettä.hankala sekottaa koska sakka jää pohjaan ja vesi killuu pinnassa.teinkin sitten vahvempaa.suurin piirtein kuin notkeaa betonia.mitenkäs muut kolleegat ovat tehneet ja hyväksi havainneet,muotitus saakin olla aika tiivis että tavara pysyy sisällä.laudat ruuveilla läpi ja varmaankin tarvii urevaahdolla tiivistää.tikas sulkeiset väsyttää eeltäkäsin jollei sitten olisi niin hienohelma  että hakisi teleskooppi nosturin :D :D :D
Itse tasoitin juuri kiilto pikalattia tasoitteella.kuivaa parissa tunnissa ja kestää hyvin
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9