Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 57

Viestit - rene-rane

Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Direct
: 03.01.13 - klo:15:05
No hei jos vallua tuntematon alkaa räätälöimään niin tarttis osata ensin valita
joku lähtökohta.

Malli
T153H FL
T153V FL
T163ED FL
T163EV FL
T173H FL
T183D FL
T183V FL
T193H FL
T203D FL
T213V FL

Mitä helvettiä nuo kirjaimet esim. edfl tarkoittaa?

Malli
T153H FL = T153 Hitech3
T153V FL =T153 Versu
T163ED FL = T163 Eco Direct
T163EV FL = T163 Eco Versu
T173H FL = T173 Hitech3
T183D FL = T183 Direct
T183V FL = T183 Versu
T193H FL = T193 Hitech3
T203D FL = T203 Direct
T213V FL = T213 Versu

Joko uppos kaaliin ?  ;D
pari kk sitten katosi myös 6400 Mezzosta pikavaihteet kesken ajon, kaikki muut pelas muttei kytkeny pakkoja, pikavaihteiden kortin vaihto auttoi, taisi maksaa 350€ jossen väärin muista
Valtra N101, Valtran 46 kuormaimella. Toukokuussa tuli kone, nyt 670h myöhemmin täytyy todeta että ihan hyvä kone tuo on !
Ihan perusjuttuja tämäkin, mutta otampa esille kun en edellisistä huomannut, eli onko imuletkut vaihdettu ? Ne teräspunosletkut on ihan kuraa ja luulisin kyllä että noille tunneille ne oliskin jo ainakin kertaalleen vaihdettu. Ei välttämättä vuoda ulospäin, mutta hörppii ilmaa satunnaisesti.



täytyypäs koittaaa muistella ja tukailla
Koneessa on rivipumppu ihan mekaanisella sammuttimella vielä.

Koneessa tosiaan vielä vanhan mallin rivipumppu, vian eilen ilmestyessä, välillä tuli savua niin että pahaa teki, ihan normaalin väristä ja haisi vahvasti polttoöljylle, ja välillä ei piipusta näkynyt tulevan mitään

 
Putsaa kaikki polttoaine putkien banjoliittimet... itsellä sama vika ja siellä oli jotain kumin palasia jne moskaa.

Kiitos täytyypi varmaan jossainvaiheessa tehdä urakka.
Valtra 6400, saattaa toimia vaikka 2viikkoa ihan hyvin ja yhtäkkiä vain alkaa puutumaan eikä jaksa kun pikkupuolen 1 vaihteen kannsa korkeintaan tyhjäkäynnillä mennä, vaikka kaasu olisi pohjassa. Vika voi kesken matelun kadota kokonaan, ja sitten taas tulee joskus ihan yhtä odottamatta takaisin.

Tankki tyhjennetty ja putsattu, polttoainesuodattimet vaihdettu, tankattu huollon jälkeen pelkästään paikalliselta huoltikselta (farmari huollossa).

eilen alko taas *****ilemaan tankkauksen jälkeen ja sitten ryömittiinkin kotiin...

Ainiin semmoinen lisäys vielä että tunteja on 13500
N101 on tuossa nyt 650h ollut ajossa, ja auratesa kulutus näyttäisi asettuvan siihen 6.5l/h saavutukseen, keskinopeuden ollesse jossain 20 tienoilla
Selvä kiitän! Ei tarvi tuon pikku nännin kanssa paljoa koittaa noita kiveyksiä hajotella, siinä tupaa sattuumaan itteäkin aina  :D
kylällä on toinen samallainen aura, on samaa vikaa että on vain liian tiukan säädöt, tuli aika lento kun kauenpi nirkko nappas kiveykseen kiinni!  :D
Itse ostin vaajaa vuosi sitten kanssa hiukan uudemman, ja enemmän ajetun kipon.

Volvo S80 Momentum silloin tais olla mittarissa 180tkm, kohta taitaa pyörähtää jo 210tkm, välillä auto tosin seisoi viikkojankin vain hyvin vähäisellä käytöllä, nyt ajoa taas tulee n.120km päivässä.

Ihan nätisti tuo on toiminut ja todella hyvä ajaa !
Onko kellään kokemusta miten tuota shokkiventtiiliä saisi säädettyä... on niin perkeleen kovalle painelle säädetty ettei anna myöden yhtään vaikka nirkko kävikin kiveyksen reunaa, ei muuten, mutta hajottaa ennen pitkää jotain  :-\ Onko jollain kokemusta miten sitä rajapainetta saisi laskettua ?
T-sarjan Valtra ja EHD perä, softalla saa 300hv.
Mitenkä jos vertaa Valtraan niin onko tämä nyt "parempi" kuin edellien Valtra ?
siltä se kuulostas kun johonkin sitä sähköä hukkus...
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 57