Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10

Viestit - josef

Valtran summautuva hydrauliikka kuormain kytketty peruslohkoon ja harvesteri Power peyond liittimiin. Harvesterin paineesta haarotettu sähköventtiilin kautta heräte ls-linjaan, harvesteri antaa herätteen releellä kun jotain nappia painetaan. Kuormain ympäri pumppaava, harvesteri rele ohjattu ei kiertoa ei ls-linjaa. Ongelma ei toimi yht aikaa kun kuormaimen hydrauliikka on päällä.
Pitäisikö tuossa sähköventtiilissä olla vielä tankkilinja?  Sivupaneelin sähkökytkin 2-asentoinen.  Mikä hyydyttää tuon matkavauhdin?
Uusi vaiva, kuormaajan saa paineettomaksi kun kytkee virran pois, mutta harvesterissa kun heiluttaa pikaliittimestä paine-, paluu- tai ls-letkua niissä tuntuu olevan paine päällä joka ei poistu kuin koneen sammuttamalla. Kun käynnistää koneen niin edellä mainittu tilanne tulee yhtäkkiä päälle ilman mitään toimia ja tämä ilmeisesti vaikuttaa tiellä ajaessa niin kuin vedetäs käsijarru kevyesti päälle.
Valtran summautuva hydrauliikka kuormain kytketty peruslohkoon ja harvesteri Power peyond liittimiin. Harvesterin paineesta haarotettu sähköventtiilin kautta heräte ls-linjaan, harvesteri antaa herätteen releellä kun jotain nappia painetaan. Kuormain ympäri pumppaava, harvesteri rele ohjattu ei kiertoa ei ls-linjaa. Ongelma ei toimi yht aikaa kun kuormaimen hydrauliikka on päällä.
Tämä on kytkentä tilanne edelleen, mutta nyt toimii. Kuormain vähän hidas ja voimaton, mutta eipä turhaan koura heilu.
Tänään kun rupesi isotalli mukavasti lämpenemään (-9) niin peruuttelin Bussin.. eiku valtran tallista ja tarina alkaa. Kuormaaja edelleen tr:in peruslohkossa  ja tuotto virtauksen säätökytkimestä aika pieneksi, harvesteri Power peyond liittimissä edelleen ja kas kummaa kun öljyt siinä vähän notkistu niin homma rupes pelittään, kuormain ja harvesteri rupesivat pelaamaan yht aikaa. Ja eiku kokeileen 1 1/2 h siinä meni mukavasti ojan päällä keikkuen ja ojalinjaa avaten, vauhti ihan sopiva tuollaiseen paikkaan.
Metsätalous / Vs: Tuntuva takaisku
: 01.03.18 - klo:18:48
Pitää paikkansa. Helle ja Lumiaro ja muita tuntemattomampia.
Eli kuten jo aiemmin ehdotin niin uusi putkitus nokkapumpulta harvesterille ja ls-linja myös. Meneekö paluu vanhoja reittejä? Kummallakin pumpulla jää noin 50% tuottoa reserviin.
Valtra M-sarjaa -04. Kuormain Tapanin myrsky savotaan vaihdettu -12. Harvesteri käyttämätön.
Nimimerkki Moi. Mistä pääsee käsiksi vakiopaineistus kelaan/venttiiliin.
Paikallisella valtralla ei keritä keskittymään. Jobolla ollaan yhtälailla huuli pyöreänä.
Ei vaan aion kokeilla vakiotilavuus pumpulla saada pelaamaan alustavasti molemmat kuormaimen ja harvesterin. Tuotto 91 l/min 2200 r/min.  Kesällä aikaa ja lämpöä pöyhiä ongelmaa syvemmältä. Harvesteri vaatii tässä tapauksessa pikaliittimien jälkeen sähköisenkolmitiehanan vapaakierrolle.
Paluu menee aina ensin keulasäiliöön sen täytyttyä peräsäiliöön, tehdasasennus. Harvesteri on syke Jobo. Yhden pumpun tuotto saattaisi riittää näin alku vaiheessa molempiin kohteisiin. Sivupaneelin potenttiometrillä kokeiltava tilavuusvirran rajoittamista, jos ratkaisu löytyisi siitä alustavasti. Harvesterin paineletkuun sähköinen kolmitiehana vapaa kierroksi.
Summautuva hydrauliikka 90+100 tehdas asennettu lisävaruste. Vaihdekotelossa vakiotilavuuspumppu, Keulapumppu säätötilavuuspumppu, molempien pumppujen painelinjat yhdistetään pumpunohjausventtiilillä ja siitä ulkopuolisen venttiilistön päätylaippaan ja Power peyond liitäntään. Venttiilit piilossa hytin alla, panssaroinnit alapuolella ja kuormain sovitteissa. Ilmastoitu talli (-8 tuulessa).
 Kuormaimen pöytä hidroima . En tunne tarkemmin mutta epäilen muutos mahdollisuutta.
Olisko ratkaisu vetää nokkapumppulta harvesterille uudet suorat linjat paine ja ls. Paluu vanhoja reittejä?
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10