Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9

Viestit - josef

Niin hytin alla minne ei pääse mistään ilman mahdottomia  purkutöitä tehden. Mikä on oikotie.
Millain tämän venttiilin  paikallistaa.
Minkähän katoaa matkalla LS-paine ei saavuta pumppua.
Kysy Porin Konehuolto, sieltä selvii kumpi lähtee liikenteeseen.
Täyttä kuraa koko kampe. 2pv eikä pensat pysyny tankissa. Primerin letku irti eikä ehjänä takasi. Odottelee kaupunki reisua.
Pannunpesään.
Jarrut piti säätää vielä uudestaan ja lievä puoltaminen poistaa, sitten valo sammuin. Olipa tarkka säädöstä.
Anteeksi kyselyni siirryn MASINISTI palstalle!
Pysäköitäessä stop valo vilkkuu jatkuvasti. Jarrut säädetty, jarruvaijerit säädetty (taakseajolaite), öljymäärät oikein, mitä vielä? Alkaa tuntua tivolilta kun diaknoosivalokin vilkkuu kaks ja kolme kertaa jatkuvasti.
Kytkinkäpälä paketti kampiakselille normaali kierre. Mutta kytkinrumpu raivaus akselilla, eikä inahdakkaan, uudessa normaali kierre. Siellä kytkinrummun akselin laakerin takana on 19mm hylsylle kantit, mutta onko se akselilla vai rummussa? Rumussa kaksi reikää jollekin "hakaavaimelle".
Huom. Kyse raivaussahasta. Rakenne aikalailla eri.
Kytkinjouset katkennu kesän aikana tai joskus. Kytkin sen näköinen että vaihtoon koko kytkin. Miten kytkinkehä irti raivausakselista, onko vasen vai oikea kätinen kierre. Hyvät työ-ohjeet myös tarpeen.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9