Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10

Viestit - josef

Sylinterissä tiivisteet näytti ehjiltä ja mäntä varressa kiinni. Mang. kelojen paikkoja vaihdettu, virtaa tulee ja kelat magnetoituu. Kouran ja kääntäjän letkut vaihdettu ristiin, venttiili kara tutkittu. Mikään ei ole auttanut. Lohkossa ei ole shokkeja.
Nokan  venttiilipöytä kenkkuilee, kaikki muu toimii suhthyvin paitsi kouran avaus. Hydrauli esiohjattu, koura ja jatke sähköllä.  Välillä tyhjä koura tekee sen  ettei lähde avautumaan, kun sulkee kouran sen jälkeen avautuu pikkuhijaa. Kun laskee avonaisen kouran toisen puolikkaan varaan niin menee ittellään kiinni, jossain sisäinen vuoto mutta missä.
Olisko rele vika, mikä aiheuttaa nokkapumpun putoamisen pois pelistä? Katkaisijalta loppui virta kun vika tuli päälle, virta tulee releeltä.
Pystyykö paluupuolen painesuodattimet läpäisemään kaiken öljyn mitä pumput tuottaa. Tokihan kierrokset on alhaiset eikä kaikki öljy palaa yhtä aikaa.
Kuormaajan paluu on tilapäisesti suoraan täyttökorkkiin, koska haetaan syytä siihen mikä aiheuttaa tuoton putoamisen, paine säilyy. Ilmeisesti nokkapummppu kytkeytyy toisinaan itsestään pois päältä, vian aiheuttajaa ei ole löydetty. Aloitus viestin tilanne ei ole toistunut.
Ainakin hydr. esiohjaus kahvat pitää olla vapaassa paluussa.
Valtra. Miten on mahdollista että keulapumppu pumppaa kaiken öölin taakse ja rupiaa kauheesti rääkymään sen jälkeen öljyn puutteessa. Kone kävi n. 10min. tyhjäkäyntiä nokkapumppun  sähkökatk. päällä kun tämä tapahtui, mittatikku takana kastui koko matkalta ja edessä säiliö tyhjä?
Jos lumet katoaa mätänemällä, ei sada vettä, niin heinät mätänee pellolle heinäkuussa.
+välirunko
665 poistetut.
Niin yhteen niistä kaavion mukaan niitä on vaikka kuinka monta.
Niin hytin alla minne ei pääse mistään ilman mahdottomia  purkutöitä tehden. Mikä on oikotie.
Millain tämän venttiilin  paikallistaa.
Minkähän katoaa matkalla LS-paine ei saavuta pumppua.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10