Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5

Viestit - johannes

Ei.Oikea puoli nostaa normaalisti, mutta männän toiselle puolelle ei mene öljyä. Sylinterin sisällä täytyy olla jonkinlainen systeemi joka päästää ja ilmaa öljyt männän ohi. Tämähän on sellainen systeemi että toiselta puolelta mäntää menee paluuöljyt vasemman puolen yksitoimiselle sylinterille painepuolelle.
Mikä on vikan kun ei nosta toisen puolen nostosylinteriä (vasemman) ylös. toisella puolellahan on kaksitoiminen sylinteri jonka paluu menee vasemman puolen painepuolelle. miten se öljy menee toiselle puolelle mäntää, onko siellä kanavat vai joku suuntaventtiili joka ilmaa männän toisen puolen
Samanlaista vikaa viimeviikolla. Oli vivun pään sisältä lähtenyt johto tinauksista irti ja liikkui antaen välillä virtaa ja välillä ei.Kahvan etupuolelta reiässä oleva ruuvi auki ja nostaa kahvan takaosan pois ni näkee onko vika painonapailta irroneessa johdossa.
On se mukava huomata ettei sittenkään oo ainut Suomesa , jolla on ongelmia DeLavalin vehkeitten kassa.Oon kans ihmetelly, että miksi se piilaakson ihme tilttaa kaikki kioskit pimeiks jos yhteen tulee häiriö. Sinäänsä on toivottavaa, ettei näihin tulis vikoja sillä varaosia saa ootella. Uudesta asti oikutellu kioskin piirikortti odotutti 4 ja puoli vuotta ennen kuin saatiin uusi,ja seki oli joku huoltomiehen vanha retu joka ei toiminu. Pikkuosista kokuamalla saatiin yks toimiva. Delavalin käytävämatoista ja parsipeteistä sen verran positiivista, että ne kasvaa lämpimällä ilimalla . Jatkuvasti saa olla leikkomasa ylimääräsiä pois , että sais ne suoristuhan. Kestävyyski on sitä luokkaa , että jos DeLaval ois Suomeen toimittanu kaikki kumivehkeet , ois Suomiki väkiluvultaan isompi kuin Intia. Aattelin myydä nuo kumisuikaleet polokupyörän rapakaaren jatkeiks, mutta niille ko ei voi antaa takuuta ko ne ei välttämättä kestä siinäkä hommasa.
Alkoi kans tulla ilmoituksia "moottori pyörii jatkuvasti asema x".Ensimmäinen neuvo oli ,että moottorista pitää vaihtaa ne levyt, jotka laskee kierroksia, mutta huoltomies tarjosi ensiavuksi sitä, että irrottaa piirilevyltä moottoreille lähtevät johdot.Kuulemma magnetisoituu nämä levyt ja antavat jatkuvasti singaalia laskurille.Johtojen irroittamonen purkaa tämän magnetisoitumisen. Ja jos ei auta, niin sitten vaihdetaan ne pyörivät levyt.Kuukauden päivät nyt toiminut ilman TÄTÄ VIHEILMOITUSTA
Jos ottaa liikaa lisävarusteita, ei jää rahaa siihen uuteen citymaasturiin.Näkyy näitä olevan monellaki laajentaneella tilalla. ;D
Pyöröpaalaus+käärintä 6 kerroksella: 7,9€  ;D
Tuolla hintaa alkaa tulla paalaukseen järkeä. Mitäs jos ehdottais naapurillekin tuota...  :D
Mitäs ihmeellistä tuossa on.Samoihin hintoihin per paali tuli mullakin + muovit , kun aloin paalata tuntihinnalla.Silti katottiin tuntihintaa ja moitittiin kalliiksi.
takimmainen metalliputki suodattimen alla on ohjauspumpun syöttöputki.Löysää kierroksen verran ja starttaa sammutin päällä niin kauan, että öljyä tulee putkesta
Ja näihin ko lisätään se eri viranomaistahojen ja nevontajärjestöjen armeija ,joka haluaa tehdä itsestään korvaamattomia mitä eriskummallisimmilla ja monesti tarpeettomilla tai ainakin maalaisjärjettömillä asetuksilla. Ja kaikki maksaa ,oli siinä järjen hiventä tai ei.
En minä mitenkään puolustele korkeita parsipaikan hintoja ,päin vastoin .Huomattavasti alemmaks pitäs saada hinnat. Mutta joka asiassa nämä hinnat on tulleet ylös, kuka olisi kymmenen vuotta sitten ostanut 600 000 mk tai 1,2 milj.mk:n traktorin tai rakentanut puolentoista miljoonan omakotitalon.Nykypäivänä vain tahoo näkyä tällaisia enemmän kuin navetoita. Oma käsitykseni on vahvasti se, että konemyyjät ovat rankasti ulosmitanneet navettakalusteissa sun muissa saadut tuet ja avustukset.
Lehdestä aianki sai sen kuvan, että tuohon n. 1 miljoonan € investointiin kuului myös vanhan navetan kunnostus lihakarjalle ja nuorkarjalle.Ihan siisti ja hyvin viimeistelty navetta, ei siinä mitään. Mitä niihin parsipaikkojen hintaan sitten lasketaan, omalla kohdalla hinnaksi tuli vajaat 14 000 € parsi ,mutta
tähän hintaan on laskettu kaikki kiintiöiden ja karjan ostosta aina emännän lypsyhaalariin asti. Monesti näihin €/parsipaikka tahtoo tulla niitä "ynnä muuta" kuluja yllättävän paljon. Lietepumput ja sekoittimet jää pieniksi ja tahtoo mennä värkkäämiseksi niillä vehkeillä, joilla ennen pärjäsi 20 lehmän navetassa.
Mistä tietää ,millon nainen on liian lihava?  Se on sillon ko päällä ei pysy, takaa ei ylety ja alle ei halua.
Tuotani noin, haittaisko jos isännän mieski sais vähän oikeutta :-\
Mulla vaadittiin maaperätutkimus, jonka perusteella sitte insinööri piirteli rakennekuvat tarpeellisine raudoituksineen ja valun paksuuden ja leveyden.Elementtitoimittaja sitte toimitti hitsauslätkäpiirrustukset ja lätkät jotka sitte upotettiin valuun.
Vapaa sana / Vs: Aulis ja flyygelin kansi
: 17.11.07 - klo:19:52
ksylofooni vois olla pahempi
Sivuja: 1 2 3 [4] 5