Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 42 43 [44]

Viestit - piki1

agronig paljon huonompi kuin varmo
Ihme saksalais ihannointia ei saksalaiset mitään sen kummemmin osaa tehä kun muutkaan.
 metsän reunalla ei reikiä,mutta aukealla tulee reikiä.
jd 575 kestää ja tulee kunnon paalit.20000 paalia ja alkuperäiset laakerit ja ketjut.

ei kait sitä vankkuri-mallin lavetista sovi koskaan luopua ku se on myös sellanen jolla saa koneelle paljon painoa  ;D ja tulee kauniisti perässä, ei edes oikein tahdo huomata että raktorin perässä on jotain!!!

Virkavalta kuulemma huomaa ja kuljetus loppuu seuraavalle levikkeelle  :P
ojala varmaan tarkoittaa että vankkurimallilla ei saa kuljettaa erikoiskuljetuksia jotka on yli 2,6m.
valihte sen mukaan että ei ylitä 2,6m niin saat ajaa kärryn kanssa tielläki.
30,5R32 Dneproshinat taakke on samoissa hinnoissa kuin 710:t. alunperin ajattelinkin noita mut myyjä vinkkas et tulee niin leveä että ongelmia jos sattuu jotain eikä ylileveysvaloja. ei nyt ehrontahron viittis semmostaka riskiä ottaa vaikka noitakin paljon on isännillä takapäässä.

Mulla on Maxxumissa 30.5LR32 Dneprot, ja jos tällä hetkellä asia olisi ajankohtainen, laittaisin 710/70R38:t. Vähän kapeammat, mutta korkeammat. Offsetin laittaisin kuitenkin samaan kuin nykyinen, eli leveys ulkoreunasta ulkoreunaan noin 285. Ei oo vielä liian leveä, mutta passaa esim. kolmemetrisen kylvökoneen kanssa hyvin. Pitäisi kyllä noiden 710:en mennä TM:ään ihan hyvin.

Tokihan ylileveysvalot olisivat hyvät olemassa, sitä en kiellä, mutta näiden kanssa eivät ole edes lain vaatimat.


[/quote]onhan se liian leveä,traktorin leveys saa olla ilman paripyöriä 260.ei saa ajaa tiellä muulloin kuin siirtyessä pellolta toiselle,eikä saa vetää perävaunua.
Sivuja: 1 ... 42 43 [44]