Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 87

Viestit - Peltola

Eiköhän vanhemman T-sarjan Danat vaihdeta yleensä keinutapin kulahtamisen takia uusiin. Akselikotelo ei ole kovin paksu ja hankala korjata jos kuluu liiaksi tai puhkikin niitä on mennyt.

Rasvaus??
Kanmattaa ajoissa vaihtaa vahvempi välityksellä oleva srartti, jos startti surahtaa vähänkin. Muutoin katkaisu ja kehäremontti.
Kuutoskoneessa kolme kohtaa mihin kone pysähtyy. Yhdessä pyöräytin kehää 1/6 kierroksen niin bendix menee uuteen kohtaan rattaalle.

Muistaakseni oli jopa Bosch.
Ei Iskraa joo..
Kanmattaa ajoissa vaihtaa vahvempi välityksellä oleva srartti, jos startti surahtaa vähänkin. Muutoin katkaisu ja kehäremontti.
Kuutoskoneessa kolme kohtaa mihin kone pysähtyy. Yhdessä pyöräytin kehää 1/6 kierroksen niin bendix menee uuteen kohtaan rattaalle.
Aseta nostolaite haluttuun korkeuteen. Vedä nuppi ylös ja nosta nostolaitteen vivulla kippiä. Ihan ääriylhäällä antaa paineen ulkopuoliselle. Tarkista öljy ensin että on perässä tarpeeksi.

Mulla on perkleen kiinan ihme Nova 100i
Menee paksuunkin ja saa nojata rautaan. Toimii mutta kauheen vinkunan pitää ja kaapelit on ihan paskat varsinkin poltin ja suuttimet.

Heippa Varjo, miten Novalla menee esim. kauhan laitto. Huulilevy 30mm tai vieläkö paksumpi? Käytätkö Novan rullaa?
Laitoin hallivaloja muutaman ledinä 36w (koko valaisin uusi) jotain 3600 lumenia. Yli satasen veroton kappale. Kolmella sopivasti hajavaloa piisaa.
0.97 e viistonnia talvilaatu
Milwaukeen 18v akkurässi pärjää paineessa käsirässille. Ja hakkaa rasvan jotenkin laajemmalle.
Eri merkin HD-lukitteen ohje irrotukseen oli 300 astetta. Eikä paljon vähemmällä lähtenyt. Kannattaa miettiä missä normi kierrelukitetta kovempaa käyttää, ettei polta konetta, tiivisteitä tai laakereita.
Monelle torniratkaisu syntyikin juuri aumalla lumituiskussa jäisiä päällisiä repiessä traktorin käydessä kopinlämmityksen vuoksi.
Katsoin, ei ainakaan koneen puolella ollut lainkaan reikää. Eipä tuo siinä haittaa tee, anna olla, jos koneessa pysyy öljy.
Koneen perässä on kytkinkotelon tai vauhtipyörän syvennystä, joka on kuiva tila. Alunperin kuvan reikää ei ole ainakaan tuollaisena ole. Jotain vuotoa ollut kun noin väkisellä reikä on tehty.
Itte ostaisin kyllä leveämmän talikon kuin 210cm. Traktorin levyinen vähintään, niin saa jotain kyytiinkin.

Samalla äkeen levyinen niin ei tarvii mutkitella.
https://www.traficom.fi/fi

Tuolta oma  asiointi ja pankkitunnuksilla sisään. Jos rekkari löytyy, uusi omistaja sinne ja varmenne ostajalle jne. En lukenut kaikkia viestejä.
Sivuja: [1] 2 3 ... 87