Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8

Viestit - Julle

Volvoja ollu mukeloitte aikaa vaa tässä tönössä. V40 oli kyllä todella surkea esitys joka suhteessa. v70R -09 oli kyllä autona tosi mukava mutta ei siihe kyllä saanu kolmee tenavan jakkaraa mahtuu takapenkille vierekkäi millää. No sitte tulikii neljäs mukelo ni viime syksynä sitte vaihettii xc90 7-paikkane. Ei taija siihekkää mahtua kolmee jakkaraa vierekkäi mutta ei toki tarttekkaa ku nousee se keskijakkaran persaus vähä ylemmän ja yks suapi istua possuosastossa. Ja silti vielä mahtuu roinaa takakonttii. Enste oli mielessä 70:sen jälkee että hommata jokkuu ransportteri ku on se pakuversio kuiteki itellä mutta kyllä unohtu volski äkkiä ku pääs toteemaan miten aina saa jotai olla portterii laittamassa.  >:(
Kait noita nyyskyjäkii joutuu testailee iha tahtomattaaki niiku joka merkkiä.. Sitte vaa levitellää lapasia ku kone pajalla :( Käyttööhä nää romut on hommattu ja jos leviää ni levitköö. Takuuvehkeistä voi rutista ja joutuuki aina valittaa kun aina jotain pieniä juttuja on ja joskus jopa isompaakin rempattavaa. Toiset tykkää ajella uudella ja toiset 30v vanhoilla koneilla ja loput siltä väliltä :D
Niii... tiijä tuosta versusta. Ajelin jonkun kymmenen tuntia ja hyvä kuva jäi. Powershiftix saatu toimimaan hyvin. Kuin myös hydrauliikan tuntuma.

Jarrujen ongelma korjattu jo uudemmissa ja tossa omassa Direktissä(214)

Mukavasti nyhtää 17M3 multainvaunua.

1500h kokemuksella ei näyttäis olevan samoja oireita ku T3:sessa...



Toki vielä 203 on rivissä myös.

Tuo tällä tontilla oleva 214 tuli marraskuussa enkä minä kyllä oikee osaa sen jarrujen käyttöä hyväksi kehua. Toki jonkus toisen jaloille voi olla käypänen mutta Tuolla kaupungissa kun ajaa ja joutuu enemmän käyttämään niin kyllä rupee polvi jossai vaiheessa sanomaan että ei vanhoissa tartte näin kovasti polkee  :D
Vieläkö noita myydään ilman ulostyöntyvää koukkua?

Varmaa sekkii jääny lisävarustelistaan ku ei mulla oo ainankaa enkä kyllä ees tienä oisko siihe saanuna  ???
kyllä pitää olla tosi tumpelo jos ei voi päätä kääntääsen verta että näkyy koukku ja lenkki!     ei äitis kertona että se niska myös elää????

Kyllä kuule näitä romuja on kerinny kokkeilla iha tarpeeks.. Terkut vaa täält lintusuolt
Valtralla näkyy olevan vaihtokonelistalla paljon noita xx3 mallin direktejä, ännää ja teetä. Ovatko vaihtuneet 4 malliin vai fenttiin ??? Eiks tuossa uudessa mallissa oo päivitetty direkti kuitenki.

Toi versuki on tuollainen tyhmä välimalli joka koittaa olla portaaton. Kyllä powersiftit kannattaa jättää välistä ja laittaa suoraan portaaton.

Minusta ku valtralla ei oo vielä tarjota "portaatonta"
eiks noissa ole se valo koukulle jo vakiona?                  ja tuo jarut on kyllä moni muukin sanonu...

Ei se valo paljoo auta ku sattuu peilin ja koukun linjalle vielä ulosoton suojakotelon reuna..
Pumpussa ny piisoo litrat etukuormaimee ainannii. Ja kiva että nuo etupyörätki kääntyy nykyää! Vaihteistoo en oo osannu/kehannu ehtiä unelmasäätöjä millo vaihtas pykälää. Laitoin kerran vähä erikierroksille vaihdot mut kyllä tulee aika paljon tökittyy manuaalilla vaihteita kun tahtoo muuten olla välillä aika rumppaamista vaihteitten kaa ku antaa jenkua.  Jarrut on nii perseestä etten tiiä mihi värkkii niitä vois ees verrata..!! Piti jo kysyy että tokkos näissä enää etujarruja onkaa ku oli vanhemman mallin lainakone(203) välissä ni siinä ku hilpas jarruun ni olikii ratti mahassa ja melekee auto vetovarsissa ku ramppiin hiljenti.
En tiijä liekkö suurin syy siinä polkimie geometriassa mutta niitä saa kyllä polkee enempi mitä esim 191:ssä. Vetokoukulle ei meinoo nähä kovinkaa häävisti.. Pimmeellä suorastaa iha lottoarvontaa koko kärryn laittamine.

Mullakii tuolla ladossa yks satsi noita pyökkärin välivanteita.. Itekki näin nettikonees sen ilmotuksen mutta en löyvä itekkää sitä ja mulla on kuviaki niistä mut en tietenkää löyvä nyt niitä  ;D
Käy turvesuolta lainaa imuvaunu.. Tuli sellasella imuroituu talosta välipohja missä on sammaleet, mullat ja purut.
Eihä tän parempoo talvee ookkaa lumitöitte kannalta. Rahat tulloo eikä tartte mittää juur tehhä  8)
Torstai aamuna tilasin ja perjantaina puolilta päivin kuski soitti kohta poikkeen..SEO lta tilasin.

Ke iltapäivällä neljältä tilasin ja kysyin tebbanalta että tulleeko vielä tänä vuonna ni tuumas että pitäs tulla ku tännää tilaat.. Auto oli seuraavana aamuna pihassa.  ::)
Kannattaa jättää marginaalimerkit, kuten Valtra/Valmet, Zetor ja Fiat ostamatta. Varaosien saatavuus tulee olemaan ongelma tulevaisuudessa.

Sen sijaan New Holland/Ford, Massey-Ferguson, CaseIH ja John Deere ovat varaosien kannalta paljon varmempia valintoja.

Juuri näihin ensinmainittuihin löytyy Suomesta varaosat kohtuuhinnalla, mutta loppuihin merkkeihin varaosat kalliita.
Päinvastoin Ford /Fordson Massey ferguson ja Case /International ovat maailmanmerkkejä joihin vanhempiinkin löytyy osaa vanhempiinkin vuosimalleihin,samoin kuin purkuosaa.Valmetin osalta hyvinkin kyseenalaista

kertoo sitä että valttuja ei tartte purkaamolle kuskata...?
Melekee voisin sanoo että ei käy. Ei oo kone ny pihassa et vois tarkastaa  ???
Ja ketjulla jos hinaa ni pitäs muistaa kahtoo että se ei ole kierteellä. Sillo tahtoo ainakin tulla ampumisilmiötä kun katkee ja siinä on "suoristumisvääntö" päällä.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8