Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 4

Viestit - vm

Tämähän kuulostaa hullulta jos itse on kädetön persereikä  :)
No ei todellakaan, sama ku kusis omaan lahkeeseen. Hetken hyöty. Vehje palasiksi ja murikka lapaseen että mikä sielä vaivaa.
*****un koko jätkä, ei tämän pitäisi olla alkoholistien temmellyskenttä.
Kertokaas tyhmälle minkä helvetin takia pitää aina olla kakkuruuvilla/lastuttamassa/turbottamassa traktoria? Eikö vois kerralla ostaa sellasen veturin jossa tehoa riittää sen verran ettei tarvi hampaat irvessä huudattaa. Lähes joka topiikissa kun keskustellaan traktorista, ollaan tekemässä jotain noista kolmesta tai sitten niitä kaikkia. Miksi????

Olet sie poka sekassiin.  :o
Se on aika ylivoimaista odotella 8 millin pulttia kaks viikkoa. Helevetti sentään  :o  Onneksi on enää pihakoneena 6499 eikä aktiivityössä.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Fusion2
: 19.05.12 - klo:02:29
Juu, ja silläkin koneella ajettiin 700 paalia vuorokauteen, tai oikeestaan 23 tuntiin, kun sitten katkes valmetista ulosottoakselin tumppi...Kyseinen kone on pikkuisen kovemmassa käytössä. Tuo sähkötolppa oli siinä noukkimella kuin sikari isännän suupielessä, rikkoi toki noukinta ja sullojan, liekö tavanomaista paalata sähkötolpan kantoja?


Valehtelet. Ei nimpal voi kerkii paalata. Kone pitää rasvatakki kerran välillä ja muovirulliakin  laittaa lisää ja verkkorullakin kaks kertaa. Pysäytyksiä tulee häiriöistäkin. Siis pitäis paalata ainakin 40 paalia tunnissa. Valehtelet. Sen sijaan valmetti hajoo varmaan kun päivän ajaa. Sen uskon.


Ei mun tartte valehdella. Ei 40 paalia tunnissa ole ollenkaan keskiarvona paha, karhotusta riittävältä leveydeltä ja kunnon muovit. Useampi kertonut 550-600 paalia lykkineen vuorokauteen. Tuhannen paalin vuorokausivauhtia muutamat ovat suunnitelleet...se jo vaatii onnistuakseen kaikki kohdilleen, ja varmaan jo paalien koko alkaa kärsiä liiasta hosumisesta. Mutta onhan näitä muitakin "hosumiskilpailuja" ollut kuten kylvö ja kyntöennätykset.
Itse olen 330 paalia ajanut 15 tunnissa ja pellot oli 20 km etäisyydellä monessa eri paikassa. Juhannusyönä ei ole ketään häiritsemässä :D
Kone pystyy paalin minuutissa vauhtiin käärimään. Nopeampaan pystyy, jos omaa koodit ohjelmaan ja tuunaa.....

Minkälaista heinää sulla siellä kajuutassa on? Mc halen noukin ei syö heinää 40 paalin verran tunnissa ja tästä asiasta ei tarvi edes väitellä.
4370 perä kestää jatkuvaa käyttöä yli 150 heppaa. hydrauliikka vaan käy nuukanlaiseksi. Ei missään nimessä 6100 sarjalaista.
Vapaa sana / Vs: simmon uusi auto
: 14.03.11 - klo:15:43
Ohan se kiva auto ajella jos ja kun sattuu olemaan kunnossa. Mulla oli aikanaan samanmoinen, ikinään ei ole niin kalliita kilometrejä tullut kuin sillä tuli. Mutta ehkäpä ovat yksilöitä  :)
Mikä on mitta kapeassa mallissa, sovitteiden keskeltä keskelle mitattuna? 1620 Trima olisi jouten + sovitteet 100-90 fiatiin. Eli sen 84cm?
eipäs vitt.... ei muuta kuin lehmiä parteen ja siementämään niin niitä ilmasia vasikoita sitten tulee. ei se lihan hinta nouse kun lihatalot näkee minkalaisella katteella liha miehet porskuttaa

Millä helevetin katteella porskuttaa, häpeä  ;D
Kyllä tilanne alkaa olla näin että tissinkoittajat saavat sotkea vasikkansa omaan tunkioonsa. Niillä enään mitään tarvista ole.
Ei se ainakaan verku ole. Ja tämä on sitten varma kans  :)
Ei kai se saatana ole vetäny pillillä aisat irti, siltä se kyllä näyttäis  :)

No ei vaan hakkonu tapit irti.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Masseyn
: 05.12.10 - klo:20:30
Topicciin palatakseni. Kuulostaa hyvin yksilölliseltä vialta ja mahtaakohan paikallinen huoltomieskään olla tilanteen tasalla. Olisi paikallaan saada apuja pääkallonpaikalta tai toisesta piirikunnasta. Kyllä noita koneita kuntoonkin on saatu.
Mun kuormainongelmat korjaantui ykköslohkon vaihdolla, mutta kai huoltomiehen läppäri kertoo, missä vika on... tai sitte ei kerro.

Joo niissä on ollut joissan valupurseita kanavissa ja sen myötä lohkot hökeltyneet. Tässä ei sitä ongelmaa ollut. Miksi pitää edes yritää saada öljyjä menemään läpi liian pienistä venttiileista, oma lohkonsa kuormaajalle niin se olisi siinä..

Mutta ei, yritetään säästä euro tai kaksi, menetetään asiakas ja asiakkaan naapurit jorma ja pertti, nykypäivänä saattaa mennä useampikin asiakas. Itsekkin olen ostanut useamman tuli uuden verkun, ei enää yhtään.
Sivuja: [1] 2 3 4