Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7

Viestit - myllymäki

Soukkio luopioisista myy sopivasti he-vaa !
Ennen sai c- kortilla ajaa liikkua ilman matkustajia, mutta nykyään pitää olla D-kortti, vaikka ajat yksin. On muuten halpa pitää tuollaista 10 hengen viroa tai portteria, kun ei ole muuta maksua, kuin liikennevakuutus.
Onko tietoo mistä löytyis edulliset case cvx sauterin cat 3 nostovarret?

Kysy samalla mitä pakkaremppa maksaa... :-\

Miten nää pakat tähän liittyy, cvx:n lootassa on sakarakytkimet !!!!!
Tuli juuri haettua Frankfurtin liepeiltä tuollainen 220T cdi a w204 facelift ja kyllähän se kehitys on taas mennyt eteenpäin vanhaan w211 E-malliin.
Tuo farkku on painavampi, kuin vanha E sedan. Ajo-ominaisuuksia ei voinut moittia yli 200km/H nopeuksilla autobaanoilla.
Tuota 200cdi-koneista ei kannata ostaa; on vanhempaa tekniikkaa, vanhoilla suuttimilla ja yhdellä turbolla. 220 ja 250 koneet ovat fyysisesti identtisiä ja näin ollen 220 päivitettävissä yli 200hv teholle jälkeen päin.
Kasvinviljelijöiden pitäisi erota MTK:sta ja perustaa rinnakkainen tuottajajärjestö !
Isoissa dominaattoreissa on mersun koneessa siellä lasisessa sakkakupissa suodatin, joka on ensimmäisenä tukossa ja sen kun poistaa, ongelmat kyllä häipyvät.




Kasvintuotanto / Vs: Kerääjäkasvi
: 08.08.15 - klo:22:20
Alkavalla viikolla lehnerillä 100ha rapsia vehnän sekaan ja samalla kertaa typpeä pintalevittimellä.
Luultavasti laturista kierroslukusignaalijohto irti !
Kannattaa kysyä metallityö Soukkiolta, myy heva-merkkistä keskoa halvemmalla.
Ei kyllä pompi, jos korjaus pelittää. Juuri ruiskutin syysviljoja ja 9-12 satelliittia näytti kännykkä koko ajan, eikä minkäänlaista vaeltamista havaittavissa muutaman tunnin aikana.
Ainakin ez500:n info herjaa 30sek päästä, jos korjaus katoaa.
Oli tuollainen pikakytkentäkolmio käytössä 90-luvun alkupuolella. Juuri tuon nostolaite Jukon kytkentä oli helppoa, eikä tarvinnut mennä pois hytistä ja irroituskin onnistui vetämällä lukituskielen narua samalla,kun laski nostolaitteen alas.
Vaatii ehdottomasti hydraulisen työntövarren traktorin ja työkoneen puoliskojen passaamiseen saman suuntaisiksi kytkennästä.
Samoin nostolaiteruisku oli helppo kytkeä kolmion kanssa.
Kolmio oli käytössä em. lisäksi takalanassa, juontokourassa, trukkipiikeissä ja lumilingossa.
Tuli levitettyä typpeä viikolla syysviljoille ja opastimessa käytössä vekoy:n sovitin ja gl:n dgnss12 verkkokorjaus.
Tarkkuus oli hämmästyttävän hyvä, kun oli kylvöksessä ajourat, johon pystyi vertaamaan tulosta. Kahden vuorokauden kuluttua linjat olivat edelleen samalla kohtaa, eli siirtymää ei ainakaan silmällä erottanut.
Tällä testauksella kyllä selvisi jopa kylvön onnistuvan ez-steerillä! Eikä tarvinnut pelätä egnoksen hukkumista horisontista.
Kesällä ollaan viisaampia.
Tuli taas tuossa viikonloppuna testattua verkko-dgnss korjausta ez-500:lla ja vekoy:n
sovittimella ja kyllä tarkkuus mielestäni riittää kylväminen.
Tunnin seisottamiseen aikana sijainti pysyi 20cm sisällä ! ei paha.

http://euref-fin.fgi.fi/fgi/fi/paikannuspalvelu

Eipä taida saada ilmaista rtk:ta vielä tämän kevään kylvöille !
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7