Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 35

Viestit - malanko

Joskus taidettiin Zetoria mainostaa järkitraktorina, vaan pitäpä tuumaatte otsikon traktorin hinnasta; noin 150000€ alvineen kuormaajalla? Koneviestissä juttua.
Näyttää Valtralla tulevan asiakkaalle kalliita laatuongelmia sitä enemmän, mitä nopeammin suoltaa uusia malleja markkinoille; artisti maksaa.

Kuuhun on panostettu parhaimmat komponentit mitä Valtralla on tähän asti ollut. Softakin on jo koeponnistettu, joten paras Valtra on mahdollinen nyt. Kiitos Valtran, Agcon ja Fendtin yhteistyön.

Toivottavasti.
Ellei perinteistä Mega-Valtraa oteta 
lukuun.
Näyttää Valtralla tulevan asiakkaalle kalliita laatuongelmia sitä enemmän, mitä nopeammin suoltaa uusia malleja markkinoille; artisti maksaa.
Ei ole väliä ohjaamon ja konepeiton välissä, kuten massikassa; liekö vaikutusta ohjaamon meluun.
suotta.   kattelin nuita intian ihmeitä tuolla varmarissa ja siellä net jätkät osaa laitta muovipaneli kiinni..

Solistako tarkoitit?
Minä veikkaan, että jos g-mallit kestävät, niin pitävät hintansa paremmin kuin ännäläiset, koska järkevänkokoisia on yhä vähemmän tarjolla käytettynä. Ja kestävyydestä; kyllä kotimaassa tehdyissä on ollut ongelmia aivan riittävästi, että olisko nuo geet sen heikompia?
Itellä 501, ja edeltäjä Shindaiwa 488, joka on idioottivarma saha, ja lähtee toisella, joskus ensimmäiselläkin nykäisyllä käyntiin, kun omistamani huskut, jotka hyviä nekin, mutta vaatii kylmänä 5-6 nykäisyä.
Vahva suositus Echolle.
Eipä sillä oo väliä ostatko 200-sarjan fentin vai tommosen, tuskin menee kovin vikaan kumpikaan pikkurattori.

Fendt hylätty jo pelkästään rumuuden takia. :o
Onko noissa ollut lastentauteja? Ulkomailla käytettyjen hinnat järkevällä tasolla.
Kehuttiin ketteräksi, mukavaksi ja edistyneeksi lumityökoneeksi, mutta ratin kierroksia viisi?? Omassa vanhassa sinisessä neljä, ja sekin on liikaa, kun tietää, että kuinka paljon mukavampi on, kun kierroksia on vähemmän. PS. Jokohan noissa on maavaraa enemmän, ettei kyntövaossa vetokoukku ota peltoon kiinni? :P
Kehuttiin uusia N-H- Casemalleja erittäin hiljaisiksi; vaikka ei ollut isoa rakoa konehuoneen/pellin ja hytän välissä, kuten massikan 8-mallissa. :)
Asiallisen näköisiä.
Kun akselimassat ovat kohdallaan, joudutaan välillä korjaamaan muutakin kuin tiestöä. Ja ennen kuin jalla jallaa ehtii sanoa, remontti on valmis. Mukana menossa myös mittakello mallia Mesopotamia.

https://www.youtube.com/watch?v=YKRB0-upTw0

Nuo turvasandaalit ovat hyvät olemassa.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 35