Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]

Aiheet - malanko

Onko foorumilaisista kukaan hankkinut ulkomailta traktoria niin, että olisi ollut noiden tuojien mukana ulkomailla valitsemassa traktoria?
Yhdellä tutulla säädöistä huolimatta ei ole saatu molempia, sekä eteen, että pakkikytkentää samaanaikaan pehmeästi ottamaan, onko kyse huoltomiehen osaamattomuudesta, vai mistä?
Onko huhussa perää?
Näkyi  J-D 6290 tienvarressa ronkko poistettuna. Onko yleistä noissa hommissa?
Esim uusien Fendtien konepellit tuo mieleen itätraktorit, samoin Caset ja nyykkärit ovat rumempia kuin edeltäjänsä, Valtra on onneksi menossa toiseen suuntaan.
Onko isoja eroja eri merkkien välillä?
Kun moni näillä palstoilla kirjoittelee, ettei olisi?. Mikä niissä ei kestä, ja mitkä merkit kestää "oikeissa töissä"?. Ainakin 50-70-luvulla verkut oli kovassa maineessa, ja näyttää niistä yllättävän moni olevan vieläkin liikenteessä.
Mitkä merkit/ mallit kestäviä ja mitkä ei, ja ne jotka ei kestä, mitkä paikat niissä löysää?
Pehmeästi toimivaksi?
Siirtyy Turkkiin.
Minkälaisia kokemuksia?. Eräs A-95:n omistaja ainakin moitti heikoksi.
   
   
   Uusien traktoreiden vikaherkkyys
Kirjoittanut: Missä merkeissä   16.8.2008  klo 08.54
       
   
   Eniten pieniä/ isoja vikoja?

Mitä mieltä arvon raati?
Yksi kaveri sanoi sen olevan hyvä naiessakin.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]