Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 209

Viestit - klapikasa

https://www.maskinisten.net/userpix/22199_1OF2AXTC4NBDN1570535633.jpg
Tos kuvas näkee selvemin että on linkku. On kyll aika sepkattu kone, itessään city, mut maatalousrenkain, lasikatto ja twin trak.

Eikö kv silloin kuin ensimäiset x, ennen hitech, testas std 6800? ja x 6800 ihan perus maatalous töissä, mm kynteli.

Vantaalla ei ole linkkuja, mutta muutama olen nähnyt, mm claasin väreissä oleva city ja muutama muu. Keravan kaupuningalla kai on vilä mezzo pohjainen ja muutama n pohjiasia tullut vastaan.
https://www.maskinisten.net/userpix/22199_36PLS17KQ3K0S1570535631.jpg
Tossa helsingin kaupungin city kyntämässä, onk toi nyt tuomarilan, vantaanjoen ja tuusulan väylä tossa.

Noita silloin tällöin näkee, nämä toisen poiven tai unlimitedin kautta, semmosiakin näkee, staralla on semmonen missä mahaterä. Parin omistajan kanssa puhunnut, jolla ollut tuommosii, ihan hyvä, mutta, kun se ei kuitenkaan ole pyöräkone, eikä nyt traktorikaan, ja nykymitapuun varsinkin traktoriksi alitehoinen.

Nyt tossa tarkemin mitinyt, en muista että olisin nähnyt x tai sen pohjaisii ilman takavanne painoja.
Täs nyt kun oli pakkasta, mun sosiaalisessa virrassa testi videoita vaikka kuinka kun öljyä kaataa eri pakkasissa.
Jäykistyyhän ne, jossain vaiheessa, kun tarpeeksi pakkasta.

ru54? tuubista kokeili ladan öljypohjaan asenettua induktio? liesilämmitin nimenomaan öljyjen lämmitin.
Voisko semosen käytää kompsiitti öljypojassa?

Ilmajäähdetyt deuzit, eikö niissä jos on lämmitys töpselistä,  lämmitti öljyt?

Joku testi tai yritys mettäkone puolella kun kahdessa vuorossa se yön yli peitää moottorikopan jollain teknilisellä peiteellä että edes jotain lämpöä jää seuraavaan aamuun ja kuulema toimi, lyhyempi lämmitys ajo aamulla.

Firmassa, uudet nuoret kuskit,vailla mitään kokemuksia pakkasen ajosta ja samnakaltaiet inssit työnjohdossa. Joitain koneita ilman töpseliä ja tost noin vaan ilman mitään hekutusta ja vov vov, v#tt# mikä p#ska. Jättää siihen. Työn johto sitten seuraava ja sama. Oli useita semosia sitten rivissä. Kiva, eikä vaikka kuinka seilitää että ei ihan noin vaan kun oli sen liki 30 pakkasta, -niin miks ne ei käynisty, onko ne viallisia? Kysyy insii.
On semmone tuote missä kopissa lukee isosti Lue ja ymmärrä ohjekirjaa ennen koneen käyttöä......
On ohjeita töpselikäytöstä hehkun käytöstä jne yleishyödylistä siinä kirjassa miten pakkasessa toimitaan, mut kun ei-

Sitten vielä erään ison puljun edustamat koneet kyllä lähtee, siten ajoon vaan. Merkivalot huuta ja lopulta rajoitaa tehoo, matele kotiin moodi päälle, ad sinisen pumppu jumi.......
Täs nyt kun ei paljoa muuta kun täytää kattilaa niin tuubari joka käynnyt ruuvareilla jolla on täysi avainkaapeja.
https://www.youtube.com/watch?v=i15y9lW_Sew
https://www.youtube.com/watch?v=DwxfqdgkZ80
Täys hyppäys sivulta oli jossain juttua ja lisäaineista dieseleihin
https://www.polarautovaruste.com/p10147-liqui-moly-diesel-parafiinin-sulattaja-150-ml-fi.html
Parafiilin sulattaja, kai ennen pakkasten tuloo sekoitettava joukkoon?

https://www.fixusnet.fi/fin/polttoaine_lisaaine-p-1096555-51577/
Setaanin korottaja eli syttymisen helpottaja, sekin ennen pakkasten tuloa kaadettava?

Meillä on yks vanha deutzi joka vailla hehku tai roikka mahdolisuuksia ja nytten pyhän yli lämpimässä hallissa että huomenna saa käyntiin. Mutta tekis mieli kokeilla tota setaani ainetta nyt kun luvattu kylmää

DEUTZ StartBoost ja DEUTZ Flowboost vielä tujumpaa ainetta, 1 /1000 sekoitus.

Kai jotain semosiin ongema koneisiin, ehkä?
No tarkoitin ne paneelit, nehän nyt yleisempiä ku propellerit
Täs nyt aijoittain semmosia posti kortti maisemia aurinkoineen ja pakkasta viimalla. Tuotaako onk te jolla on puhdistanut?
Metsätalous / Vs: olipa koneviestissä..
: 18.12.23 - klo:19:19
onhan noita. Noi kranman jutut, nehän kuunteli mitä asiakaat halusi, ja on se kranman 620 aika kone, suht askeettinen vailla elektroniikaa ja varustelutaso miten haluut. Ja sekin hinta kurissa, pinei, ja pieni moottori, violä toistaisekis halvempi kun kw pysyy alempana.

https://www.youtube.com/watch?v=xe7oX_HhzqA&t=943s&pp=ygULa3Jhbm1hbiA2MjA%3D
https://www.youtube.com/watch?v=hijtnyGYP4w&t Toisessa harvenuksessa.
Jaken systeemissä mistäs pääsee ylipaine pois järjestelmästä? Sitähän tulee lämpötilanvaihtelusta ainakin. Varrenpuoli käy kuivana haitanneeko sitten ::)

Onko ne noin yksinkertaisia todellakin? Painekello just noi lämpötilaerot? Miksi ei varren puolet vois sammalla periaateella kytkee?

Millä keinoin lukkoon? Ihan erillinen kytkin, Vai jarrun yhteyteen?
Täs nyt kun luin, kävi mielessä, et käytä kuormainta, ois ristiin kytkety, eli toimii uovana, kuin ei ois sylintereitä lainkaan, Sit kun kouraa liikutaa, mistäkö sais singnaalin, se painais ne molemat vaikka alespäin, oli sit asento mikä tahansa? Toimiskohan se?
Tai sitten se paine mitä nyt on, se sais vaan olla sillä molemilla plus puolilla koko ajan, ja lukkoventiilii niiten väli silloin kuin kouraa käyttä, millä singnaalilla?

Kuten jo, yksinkertaista vaikee, vaikee helpompi....
https://www.youtube.com/watch?v=uHhqWsmo_Z0

Toi timppa nyt löytää vaikka mitkä outoja juttuja lähinnä ranskassa, tutkii ja kertoo, mutta tää, juna rata paikallis futiskentän ja katsomon välis?
https://www.youtube.com/watch?v=fcrvEqV1Qoc
Jcb muokattu harvennus koneeksi. Ei toi nyt saman kokoinen kuin noi rotne ja fmg pienet mallit oli? Meillä oli noita pienemän koon jcbt jotenkin niin eri kuin muut, lämmitys/ilmastointi oli vitsi, huurtui ikkunat hyvi vaikeesti, kahvan napit nurinpäin vs. muut koneet
https://www.youtube.com/watch?v=72y6imzcHSQ

Noi ajoneuvojen palot, tossa tesla josta ei ne edes pääsyt ulos kun kun se syttyi, joku muu vide jossa kuskilla oli jotain että sai ikkunan säretty ja pääsi ulos. Palaa ne tavaliset autotkin, mutta sähkö semmonen, kun vaikeepi sammuttaa.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 209