Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 209

Viestit - klapikasa

Britains malleja en ole törmänyt vuosiin. Viimeksi oli jossain isossa tavaratalossa kanarian saarella. Hyllyn  reunalla on County 1884 ja tw 35
Työpaikan jcb mehumajassa on aliance tri2 tyyliset renkaat. Ne on aika yllätyksemättömät, lumitöissä ei huomaa että vain takaveto on päällä.
Valtran alacarte-opuksessa, tallenne v:lta 2005, normivetokoukun maksimi pystykuormitukseksi mainitaan 53 kN, lain sallima on 30 kN.


Ja kun se on nostolenkki, onko silloin katkeamis kerroni 5? Eli yli 25tonnia?
Toi äkskoveri samsung mulla ollu 3vuotta. Huono se on puhelimena, hidas, kun puhuu jonkun kanssa, joku muu soittaa, se ei vaan katkaise tarpeeksi nopeasti että pystyis otta vastaan se toinen puhelu. Surkea netti, liian pieni näyttö. Liian monimutkainen säätää herätyskelloa kun on väsynyt, useita kertoja nukkunut pommiin sen takia. Nyt kesällä huomasin että siinä on toimiva kartta ohjelma. Luja se on, ja  taskulamppu tosi hyödyllinen.

Jos ei ole ennen ajanut linkku koneella, ei tod kannata mennä liukaalla hurjistelemaan. Tottumaton säikähtää ensinäkin pillareitten tosi nopeaa ohjaus.
Stadin Mersuliike ottaa 100 euroa tunnissa. Se on jo 1,66 euroa minuutissa, jos asentaja lorvii 5 minuuttia hän on jo tuhlannut asiakkaalta päivän lounaan hinnan.

Mielestäni kohtuuton hinta.

 Naapurin muutama vuotta vanhaan skodaan rupes sähköt temppuilla, merkkiliikeen tarjous oli jotai  3 tuhtta €. Kyseli ympäri jos joku vois tehä autolle jotain, auto tallinnaan ja auto oli korjattu tunnissa parilla kympillä, niiten merkkiliikessä.
Tuo Newholland mustikansininen on hieno väri, varsinkin kun on semmoinen liukuvärjäys tehty vanhan Ford-sinisen kanssa.

-SS-

Onko se alkuperäisväri kuinka paljon haaleempi? Maalutin 6600 konepeittoa kun ne oli irti, ikhsta ostin värin
Tuote loppu, ostit sitten vimeinen, tai ei oota.
Kaapelinäytön kun tilaa niin vakuutus korvaa kaapelin katkaisun..  Muuten ei kannata juur kaivella jos on vähänkin hajua että kaapeleita saattaa alueella olla..

Eikös siinäkii vaadita lapiomies mukaa??

Ei ne vaadi, aika rohkea jos kaivelee ilman lapiomiestä, tai kauhee pmppiminen kaivannon ja hytin välis
Kaapelinäytön kun tilaa niin vakuutus korvaa kaapelin katkaisun..  Muuten ei kannata juur kaivella jos on vähänkin hajua että kaapeleita saattaa alueella olla..

Mikä vakuutus se on? Kaivelen lähes päivittäin kaapeleiten seassa. Tärkeät ja isot kaapelit on yleensä betonikourussa. Fillerhiekkaa ja se nauha 20cm kaapelin päällä, ei 0-50cm vieressä.  Kaapelimrkaajilla on se häiriöantolaite, löytävät myös ns. kylmät kaapelit.  Vahinkoja on sattunut, 20 napainen tietokaapeli, merkaamaton kaukolämpöhaara, vettä tuli kauheesti, kävivät hitsaamassa, maksoi n.2000€.

Onko joku kaivanut 80 luvulla kuuma linjan vierestä? Sotilas poliisit on mukana ja sota rikos jos se olisi mennyt poikki. Olen kaivanut viis vuotta sitten seiska tien vieressä missä meni kymmeniä tieto kaapeleita, mm. kuuma linja myös, metri irti muista.
Metsätalous / Vs: Hirvituhot
: 24.11.14 - klo:21:28
Hirvi syö kaiken jos maaperä on semmonen, parikymmentä metriä sivuun, koivut, pihlajat ja männyt saanut olla rauhassa. Sitä tiheämpi, eise hirvi tykkää ylitiheässä liikkua. Raivaat "viidakon" ja hirvet tuhoaa loput. Yli 4m pitkiä mäntyjä ne työntää helposti kumoon.
Rupee olee kohta sivuseikka se itse tehty työ. Ite jouduin lumitöihin, jotain 10h. ja oli märkää alla vaikka ollut pikkupakkasta useita päiviä.
Ruotsissa perävaunu ja sen perään täysperä tavalisia, tuhtin vankkuria on silloin tällöin myynissä blocket.se. Olen silloin tällöin haaveilut m85sen perään m85 vankkuri, varsinkin kauran ajossa ei tulis valtavia kokonaispainoja. Parit mäet matkalla rahtkuivuriin arveluttaa, mitä jos ei veturi saa pitoa, ja ei nousekaan.

Etummaiseen kärryyn vaan silppureista tutut koukkuratkaisut ja koukun jopa näkisi hyvin kun kippaisi kipin ylös kun peruttaa etummaisen kärryn kiinni taaimmaiseen.

Puimureista mallia, vinssillä vetää ja vaatii kuitenkin hyd tukijalkaa takavaunuun ja letkut etumaiseen
Niin. Toisaalta, jos kuskattavaa on paljon ja matkat pitkiä, kannattaa ulkoistaa kuljetukset. Eihän maituakaan kuljeteta traktorilla?
Onko sulla oikein laskelmaa heittää,millä matkalla toi ulkoistaminen kannattaa :-\

On varmaan tietoo kuinka paljon aikaa yhden keikan heittäminen kestää. Yhdellä traktorilla? kärri mukana.
Jos otat ka töihin, sun pitää kuitenkin käydä siellä kaukaa lastaamassa. Pölliauto on varmaan ainoa millä saisit ne navetan viereen tekemättä mitään.

Nyt kun on nää tikikortit ja tarkempaa työaika valvonta, saisitko jonkun pölliauton säänölisesti ajoon kun niillä on kuitenkin sopimusajoa talvisin riittävästi?
Profi lehdessä on monenlaisia pö kulutus mittauksia kun ne testaa traktoreita. Jopa eri renkaiten pö kulutus/tehty työ.
Sivuja: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 209