Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
valtu 8050 ruokittu stanadyne.kuorma sama matka sama,eroa vain käyttö kierrokset.kaasu pohjassa n. 2500rpm 38l,2000rpm 14l ja ajomatka vain 40km eli viimmeinen 500rpm nostaa kulutusta lähes kolminkertaiseksi.nopeus 2000 47 ja 2500 58.tehoja ei kuitenkaan ole kuin 180hp.
ruuaamalla/lastuttamalla taivas aukeaa. onkohan kellään virittäjävelholla tarkkaa läpivirtausmittaria jolla vois myös samalla pirtää käyrää tuosta kulutuksesta, jossain vaiheessa jää turbo ja suuttimet pieniksi ja astmaa tulee muutonki....
Fiatin autoissa aikoinaan erikoinen mallimerkintä. 124 ja 125 tuossa selvä ero 125 isompi kuin 124. Sitten 126,127 ja 128,nuo kaikki pienempiä kuin 124 tai 125,tosin 126-128 kohdalla auton koko kasvaa. Sitten eteenpäin, iso laiva 130(suurin ja parhain Fiat h-auto mitä milloinkaan on valmistettu) sitten 131 joka tavallinen perheauto ja sen jälkeen periaatteessa sioin 132 joka oli 130.n ja 131.n välistä. Että sellaista,ranskalaiset kyllä kaikesta huolimatta Rellun kohdalla osasivat numeroiden mukaan suurentaa autoa tipparellusta 4- isoon hienoon 30.iin
Vanhaan hyvään aikaan ei jenkkimiehillä ollut, eikä kaikistellen ole vieläkään, noita murheita.
Minkä tahansa ja -mallisen jenkin ostaessaan tiesi, että se auto olisi auton kokoinen ja useimmiten kokomoottorilla varustettu.
Mutta sehän me tiedetäänkin, jotta Detroidista länteen kaikki autot on itäautoja.
ympäri mennään yhteen tullaan, minä kun oon ollu siinä luulossa että maapallon pintakerrokset on pyörähtäny booreissaan akseliin nähren kun idässä autotehtaat yksityistetään ja entisessä lännessä valtio on ottanut ne haltuunsa
Kertokaas lyhyesti oma mielipiteenne ko. asiasta.
Mielestäni ko. asia on kunkin henkilökohtainen asia. Raamattuun perustuvat argumentit ovat todella kaukaa haettuja nyky-yhteiskunnan lähtökohdista.
Kyllä se on aivan henkilökohtainen asia,ja todella henkilökohtaistahan se on kun antaa jonkun äijän nussia persereikäänsä tai päinvastoin,mutta mun mielestä se on tosi iljettävää.Yäk saatanas sentään orsi paskassa ja perse ruvella.
Jos sä annat jonkun tehdä noin itsellesi niin kyse lienee sun henkilökohtaisista mieltymyksistäsi. Kysyn nyt kunkin henkilökohtaista kantaa ja sen miten kukin kantansa perustelee.....Älkää nyt häpeilkö omaa kantaanne.
Homo on homo ja hetero on hetero. Etninen on etninen ja valkonen on valkonen. Lapsia käy sääliks näissä sateenkaariperheissä. "iskäs on homoja".... "äitees menee vatta*****a toisen naisen kanssa".... Voi kauhee, ei oo ruususta. Jynsätkööt toisiaan perseeseen mut adobtio-oikeus pitäs kieltää.
juu samaa mieltä, huvitti kun siinä ylen homokeskustelussa nämä kaikki homot oli jotain mannekiinimiehiä, kansanedustajia, teatterinohjaajia tv juontajia joilla kaikilla huoliteltu ulko-olemus ja kova sivistys. ois nyt tuotu näytille normi partanen, reilusti satakiloinen, maatalousoppilaitoksen käynyt karkeakielinen normimies ja vakuuteltu että kyllä nämä ihan tasapainosen tyttölapsosen kasvattaa aviomiehensä kanssa jota ei koulussa tulla kiusaamaan
Minua hirvittää tuo kaasupillien vienti puimurin lähelle.
Monenkin mielikuvissa nuo laakerien sisä/ulkokoolit voivat olla maailman kovinta ainetta, mutta se on huhua.
Monet laakerit, hankalastakin paikasta olen katkaissut tavallisella paineilmakäyttöisellä karahiomakoneella eli vingulla.
Hyvälaatuisella terällä varustettuna tuollainen vinku syö laakerinkoolia kuin juustoa, eikä ole hallitsemattomia sularoiskeita palonaroissa kohteissa.
Niin varsta- kuin olkikelankin laakereihin käy sama resepti, kun ensin rikkoo sen kuulien häkin ja heittää ne kuulat mäjelle sen jälkeen vingun terällä mahtuu katkaisemaan koolit ja nepä yleensä irtoaakin jo käsin vetämällä.
Mutta KÄYTTÄKÄÄ SUOJALASEJA.
oikein kova taltta ja leka on myös hyvä väline laakerin rikkomiseen mutta vaatii jo hyvät suojalasit ja visiirin tai jotain retua laakerin ympärille kunnon klerros
Teknologiauskovaiset suomalaiset nielevät useimmiten purematta polliisin väitteet, ja sakot "yli"nopeuksistaan. Mm. Stalker tutkan tarkkuus (oikein käytettynä) on ± 2 km/h, mutta sitähän Suomen polliisi ei liiemmin tuo julki...
Kyllähän yleinen käytäntö poliiseilla on, että Stalkerin näyttämästä nopeudesta vähennetään 3 km/h, joten eiköhän tuo siinä tavallaan tule "julki".
Hyvä, jos näin on.
Mutta kooklettamalla löytyy monta muutakin juttua, mitkä kannattaa ottaa huomioon, jos joutuu oikein tiukille näitten kanssa:
http://copradar.com/preview/chapt7/ch7d2.html
kuulin kylillä että mediassa kerrottu nopeus, rajoitinta vasten ajo on ollut väärää tietoa ja kyseessä olisi vain lievä ylinopeus. onko jollain viime hetken tietoa asiasta.