Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Kuule, ei ole edes vähän sama, keksi nyt jotain parempaa.
No se olikin huono esimerkki. Lappalaiset on vähemmän höperöitä. Mutta tuota asumismuotoa voi jokainen koittaa teltan kanssa muuttamalla naapurin maalle, ja rakentamalla liesäiliöelmenteistä aidan ympärilleen.

Tai mitä suotta, muuttaa suoraan naapurin laakasiiloon ja heittää sieltä naapurin äijää aina kohdalle tullessa kivellä. Akka ja pennut hoitaisi ruokahuoltoa, ettei nälissään tarvii sielä siilossa kyykkiä.
Vähän sama jos lappalaiset löytäisi ristipistolla kirjaillun poronnahan, missä luvattu suomen länsiranta heille. Rakentavat sitten kelohongista suojamuuriin ympärilleen ja ajavat porotokat valtateille poikittain. Kauhea älämölö ja pullojen kilinä vaan kuuluis, kun heittelisivät tyhjillä kossupulloilla aidan yli ihmisiä. Jenkit tois laivoilla lisää viinaa näille Haima Aslakeilla päivittäin, samaan aikaan suomen kansa pidettäisiin tuontisaarrossa.
Käy syömässä(varastamassa) soramontulla mahan täyteen santaa, ja piereksii kotona laitoja vasten.
En kyllä ottaisi. Lukeehan siinä ovessakin aut-o-ricci, datat-o-ricci. Tai niinku tän yhden sammutinmestarin elect-o-ricci, säästömalli=vähemmän vikoja.
Aukki on ilmaisuissaan rasistinen kolesterolista kärsiviä, sekä leivinuunittomia kohtaan. Lääkäri on minultakin kieltänyt voisulalla herkuttelun.
Kyllä ennemmin kannattaa esiintyä munasillaan alastonsuomipistecomissa, kun naamallaan facebookissa.
Onko niin loppu, ettei kannata uusia lamellia laittaa? Melko lailla halvemmaksi tulisi.
Kuinkas p:llä on muuten Polmotti kestänyt?
Petri
Vahva kärri se on sonnan levitykseen. Pohjakuljetin on polmotissa kaikinpuolin vahvemmin ja paremmin tehty mitä PTU:ssa. Ketjupyörät on tehty ketjuille tyköistuvaksi, eli ei hypi yli, ja niihin on muistettu kaapimet laittaa ettei kiedo pehkua ympärille. Lisäksi on ohjurit kärryn alla pohjassa, ettei ota ketjut löysänä minnekään runkopalkkeihin kiinni. Teli on ristikkäistuettu. Huonoa kapeat renkaat, ja (suomessa tehty?) viistopurkain/heinävarustus, josta nyt ei paljon kostu muuta, kun polttopuita.
Mikäli peltikärryjen kuutiohinta on 400€ (esim Tuhti 120+l-laidat 18m3 n 7500€), niin kovat saa rahdit olla ennenkuin TR170 (14000€/18 m3) on samalla ajolla kuitattu. Jos muista syistä haluaa siistimmän/mukavamman Multivan niin mikäs siinä, mutta tuskin se on taloudellisesti perusteltavissa jos tarve on määritelty kuorman siirroksi A -> B.
Kattopeltikärryt on kattopeltikärryjä. Multivalla kulkee sentään jotain muutakin, kun lavallinen kahukauroja, jotka nekään ei ilman teippauksia tahdo kestää noissa, vaan kattopeltien rakosista varisevat kun kertulta pullanmurut. Kannattaa kuunnella kopissa viikatetta ja pohjoista viljaa, samalla kun ajaa kattopellikärryillä vehnää 70 hepan zetorilla kuivuriin.
http://www.youtube.com/watch?v=4eIC4EenOBo
Molemmista on kokemusta kun polmotissa on piikkikelat. PTU:n ruuveissa se hyvä, etteivät heitä kakkia niin paljon etusermiin ja traktorin päälle, mutta mitään ihmeempää eroa en ole käytännössä tehon tarpeessa, tai muussakaan havainnut. Toki ruuvit sietää paremmin lekaharkkoja ja laudan pätkiä, jos sellaisia kyytiin eksyy, että kyllähän ne herkemmin pyörii paskassakin. Levitys tarkkuus yhtä perseestä molemmilla.
Mihin ne tarvii shengen aluetta, kyllä ne näkyy pääsevän tänne muutenkin. 
Juuri tästä syystä sama ne olisi ollut shengeniin ottaakin.

Ei ne ainakaan kovin nuukaan ole tuota populaa tähänkään asti rajalla tutkinut.