Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4]

Viestit - pihlavan

Onko JD-paalaimien Balemaster-ohjausyksiköt kalliita korjata? Omassa 570-paalaimessa on pieniä puutteita ilmennyt toiminnoissa. Mm. äänimerkki, automaattinen verkonsidonta, käsikäytöinen sidonta ja pehmeän sydämen säätö eivät toimi. Vai löytyykö käytetyjä balemastereita jostain? 
Itellä ollut nyt muutaman vuoden JD 570 remmipaalain ja olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. Toimii kuin junan vessa ja tekee todella tiukkoja paaleja. On toiminut myös melko märässä rehussa. Jos remmipaalainta katsot, kannattaa katsoa remmien kunnot. Uudet remmit maksaa todella paljon. Silloin kun paalaimen ostin, minulla oli 69-heppainen veturi, jolla kulki ihan hyvin. Tuo paalain ei silppua,joten sikäli tehontarve ei suuri. Remmipaalainten lisäksi kevyitä vedettäviä on kolaketjupaalaimet(esim.Krone,Carraro(Mascar) ja Junkkari) Itsellä oli joskus käytetty Carraro, eikä kyllä ollut kovin vahva esitys. Hitsaustaitoisella voi toimia jonkun aikaa.




Itellä oli n.5000h,  HD malli ja yksi pahvi meni, diesel  pajalla 120 hp vireeseen laitettiin.

[/quote]
120 hp! Kestääkö 2850:n tekniikka tosiaan noin roisin tehonnoston?
Millä rullat kannattaa sitten pestä?
Mistä voi johtua Rollpack 140-käärimessä seuraava ilmiö: n. puolen muovirullan kohdilla muovi "lörpsähtää" eli jää aivan löysälle. Koneessa on Pirttisen 750 kiristin.
Aiheen vierestä, mitenkäs 2850:n piristys?
Lampaat ja vuohet / Lammasvaaka
: 12.11.08 - klo:09:23
Tietääkö kukaan, mistä saa ostettua eläinvaakoja? Ja mitähän luokkaa hinnat mahtaa uusilla olla? Vai saako jostain käytettyjä?
Sivuja: 1 2 3 [4]