Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11

Aiheet - +200

Tuos tuli pojalle auto hommattua ja nyt kävi mieles että kuinkas tuollaiseen laitetaan esim vahvistin subbarille.
Siinä on harman-kardonin vekottimet.Tuskin sieltä mistään rca-lähtöjä löytyy,vai kuinka nois yleensä on :-\
Tänään joku täti soitteli ja kauppas vakuutusmeklari juttua.He hoitais kilpailutukset ja muutkin vakuutus asiat.Ja mä säästäisin. :-\
Onko kukaan antanu vakuutusasioitaan tällaisen hoidettavaksi?
Kun tuo viiatti hukkaa jarruöljyt perään,niin onko kukaan onnistuneesti saanu niitä tiivisteitä pitään millään lisäaineella.Tuos kuulin että olis atf auttanu,että se pehmentäis tiivisterenkaan.
Vai onko otettava kinkut irti ja tehtävä kunnolla,vaikkei yhtään huvittais :-\
Koneet, laitteet ja tekniikka / Sampo
: 16.09.16 - klo:20:55
Tuos siirtelin puimuria putsaukseen ja kattelin digitaalinäyttöö.vm-09 2065 sampeli,2009,77 ha puitu jo tuolla vekottimella.Eli 8 vuotta ja keskiarvona 251 ha vuodes.
Koneeseen on kokoaikana vaihdettu 1 laakeri,muutama remmi,elevaattorikettinki ja tänäsyksynä piti laittaa kaikki kaksoissormet.
Tänäkään syksynä ei puintiaikana ainuttakaan vikaa.

Kyllä ruusenleevi puimureita osaa tehdä 8)
Tuos viikkositte renginkans innostuttiin ruuvaileen.Tuo Jonnikka on jo jonkuaikaa valitellu turbon säätäjästä.
Kannettiin säätyväsiipi ahdin ja kaikki egr-hilut"tarpeellisentavaran"varastoon.Sitte pultattiin -20 sarjaisen pakosarja ja holset hx 40 super 17 pakopesällä tilalle.
Ltr kävi ajamas ohjelman ettei piippaile turhaan.

Nyt viikko testiajeluja takana ja harmittaa ettei tuotakaan mukamas ole ennemmin kerinny tekeen.Kaikki koneen ominaisuudet vain parani,jopa alaväännöt.

Kaikkia paskoja noihinki on päästöjentakia jouduttu tehtaalla laittaan.
Maailmanpelastaminen tulee kalliiksi :-\
Näitä märetunnistimia alkaa nyt näköjään sarjana himmahtaan.Huhun mukaan niistä menee kait patteri loppuun.Uusi tunnistin maksaa noin 200e/kpl ja patteri kait 5e/kpl.

Eli onko kukaan vaihtanu itte sinne sitä patteria ja jos on niin mistä se on hommattu.Ja kuinka vaihto on suoritettu?
Kuinka syvälle olis hyvä kaivaa lämpökanaali?
Ja jos jotain vinkkiä muutenki olis antaa,niin kiva.
Onko vm 2000 110 viius vanhat vai uudet aineet ilmastoinnis? Rupes käymään mieles josko sitä koittais saada pelittään.
Paljonko kuuluis olla polttoaineen siirtopumpun paine?
Kone on tg285 ja oireina on että esim.risteyksestä lähtee kuormalla kuin mummolumesta,mutta jos on pidempi mäki niin loppuakohti hyytyy yllättävän paljo.
Letkuista tulee litroja ihan kivasti,mutta voisko paine olla liian pieni?
Jotain huhuja kuului että tuottajahintoja olis tarkasteltu huomattavasti alaspäin. :-\
Onkohan nois huhuis perää :-\
Onkos kellää näistä vanhemmista jenkeistä kokemuksia?
Ittellä on yhdenkoneen vajaus.Ja ruvennu tommoinen kiinnostaan.
Mutta kellään tutullakaan ei ole tollaista ollu,niin olis kiva kuulla hiukan "ominaisuuksista"
Metsätalous / Kemera tuki
: 14.04.16 - klo:22:34
Kuinka kauan kemera hakemuksen jättämisestä mahtaa päätöksen tulemiseen yleensä kestää?
Ittellä Mettäliiton ostomies otti valtuutuksen että ne hoitaa hakemisen.Siitä on nyt 11kuukautta.
Mulle ei ainakaan vielä ole tullu minkäänlaista lappua asian tiimoilta. :o
Vai kuinka nämä toimii :-\
Vois laittaa ketjun järjettömän hintaisista varaosista.

Täs aloitus:Sekon apevaunuun sähköjohto kapulan ja boksin välille.Pituus 2m,4 tavallista lankaa sisällä ja molemmispäis ei mitenkään erikoiset liittimet -> 311euroo >:(
Kuulemma toteutumas täs lähellä.Osuusmaksut menee ja tilityksiäki kait jäis saamatta  :o
Isännät miettii mihin maidot jatkos sais meneen :(
Eli nyt tuon pidemmän reissun kulutus oli n17,5 litraa/tunti.Ja lähes kokoaika lätkätiskis 50km/h.
Tavallaan yllättävän pieni kun omastamielestä tuo museomallin autopoweri on tieajos ollu aika janoinen...
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11