Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6

Viestit - Hesator

Naapurin 8550 pyyhkäisee tuulilasin 2kertaa,JOKA IKINEN KERTA kun moottorin käynnistää. Kukaan Valteemilla,ei edes tehtaalla ole osannut sanoa mistä tuo johtuu ???


Tuplaten pahempi tauti, kuin meitsin valteemissa. Tämä hyväkäs pyyhkäsee vain kerran. Ja joka ikinen kerta.


Testattua.

Tartinpäähän tulee kolme valkoista johtoa ja niiden liittemet hapettuvat. Santapaperilla koskotuspinnat kirkkaaksi ja kiinni takasin niin vika poistuu.

Hyvin varustetuista hydeliikkeistä varmaan löytyy "avarampia" malleja.


Esim. Tema on jo avarempi liitin mutta myös hinta seuraa mukana. Ovat lukittavaa malli ja eivät keskustele tavallisten liitintyypin kanssa keskenään....
no entäs 6400 vs. 6600 onko 6600 muutamast hevosest lisäkulutust, et kannattaa sen takia hommata 6400. Vai onko ero vaan muutama millilitra tunnis

Suurin ero koneitten kesken tulee kuskista ja sen tottumuksista.... Mutta jos oot hommaamas niin riippuen vuosimallista niin 6600 on järeemmällä perällä jos kumminkin unhotat alhaisen kulutuksen ja soppaa lisäät... Kaikki kestää pienen väännön....

Onko muka 665 tehty jakajalla? Koska 665 valmistus loppu? Ku 900 tuli? Tuliko -98 tai jotain, niisä jakaja mutta 865, eikö se oo jakajalla?
Teroitusasennossa kuulemma myös syö huonosti.  ;D


Jännä että tuotakin tarttee aina kokeilla sen pari kertaa kesäsä jotta muistas......
Onko Anttia noin isolla elementeillä? Missä hintaluokassa pyörii?
Kuinkahan kun nua linnut tuppaa käyrä myös tuola apevaunussa syömässä rippeitä ja paskomasa. Vaunua piretään kyllä katonalla rehusuulissa mutta linnut pesivät suulissa eikä niiren hävitys ole helppoa... Millai muitten vaunuisa linnut käy syömäsä ja paskomasa? Onko kukaan kehittäny mitää ruuvvattavaa ressua niinku kasettiautoissa tai vastaavisa? Nhk:lta kyselin että millais mulla? Ei, ei tämmästä oo kellään muulla tullu eteen....
Se riippuu talvesta kuinka jääpoltetta tulee nurmiin, ei aina tule mutta useemmin kyllä..

Mun ymmärrys kelkkailijoita kohtaan loppu kun löyty sr-pellolta tyhjiä kaljapulloja reitin vierestä!!

Kenenkähän päätä siinä pölkylle löytäisi jos kaljapullo menee esim. niittosilppurista läpi ja sirut lehmän mahaan??
Mitä on sarkapellot?

Niihin voi tutustua Sarka -museossa.

Kuten myös  Sarka- messuilla Seinäjoella.
Tuammoset kisat tarttis suomesaki järjestää.. Varmasti täältäkin tarpeeks kohnoja riittäs kuskeis...

Ja yleisön viihtyvyys olis taattua....
Jos on pyörivä harja niin hännät tarttee pitää lyhkäsinä jottei pöyrährä sen akselin ympäri ja kiskase tupsua kärjestä pois, jää vaan ruoto....

Vanhempi lavalin harja teki juuri tuota... Kerran se putos koko paska ritilälle ku varmaan oli annettu palautetta harjauksesta.. Oli sitä aamusti kiva kattella pyörivää harjaa lattialla..

Sitte se nostettii ylös ja tuettiin paremmin niin sitte ne karvanaamat seuraavaks retutti sitä niin että tuo ylempi harjan runko repes liitoksistaan.. On varmaan 5 vuotta lojunu hallin lattialla jos korjattais joskus... Ny tosin navetas kaks järeempää katuharjaa autonjousen pääsä, niitä mitä meijeri myy..
tässä tunnit näkyy kuitenkin digitaalisesti, joten ei osaa sanoa onko neli- vai viisi numeroinen.

Mittari on 5 numeroinen eli pyörähtää vielä..... Ja tunti tulee tunnista...


Ja törkeästi lainaten Retkun kuvaa ilman lupia....

http://kuvablogi.com/nayta/1674087/
Kärkiaura + levitettävä takalana on todistetusti tehokas yhdistelmä ummen aukaisuun, toki vaatii peruskoneelta voimaa ja painoa. Liki 10t ja 200 hp konekaan ei kunnon umpihangessa jaksa kerralla työntää tieuraa valmiiksi vaan se pitää levittää erikseen. Mahdolliset kelkanurat aiheuttavat siinä vaiheessa vielä lisätyötä.

Noin määkin luulin mutta ei. Kärkiaura on niin vino että työntövastus on tosi pieni ja kun se ei kampea minkään, menee suoraan ku juna.. Kun tulee tietä takasi toista puolta niin kampeamista hieman mutta niin paljon kuin vinoauralla koska toinen siipi työntää vastaan... Osa lumen painosta siirtyy auran päälle ja näin lisää suuntavakautta ja sopivasti saa siirrettyä painoa vetävälle akselille.. x105 painaa n.8t ja tuo 3,2m aura ihan sopeva, isompiki menis..

Ja eine kelkkaurat kärkiauraa haittaa kun saa kärjen pirettyä urassa.. Kelvästi menee... Perälevyllä tuskasta....
Jonniisortin etuaura kiehtoisi, nopeuttaisi aurausta jonniiverran mut ei tietenkään ole mitenkään taloudellisesti perusteltava hankinta.
[/quote]

Jos mettäfirmojen teitä enemmän auraat niin hommaa kärkiaura..

Ennen aurasin pelkällä 3m kipalla johka tehty hyd.kääntö. Viime syksynä hain romikselta Hokke kärkiauran joka oli ollu kuorma-auton nokalla, 3,2m levee.. Ei oo tullu niin paksua hankee joka ei tuolla väistys.. Jos tarttee hankeen tehrä tie niin on alueauralla turha mennä kuluttaa aikaa mutta taas kylätiet sopii paremmi vinoauralle...

Eli hokke nokalla ja keskellä valtra x105 ja takana 3m kipa perälevy.. Joitaki pihoja, teitä ja eri mettäfirmoille seurun tiet..
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6