Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18

Viestit - msan

Vista ei ole aivan valmis käyttis. Usb-laitteiden kanssa on ongelmia, äänikortti läppärissä kehii aivan uskomattoman interferenssimelun ja arvalla ratkeaa löytyykö koko mööpeli toimivana vai vikatilassa. Väliähän sillä ei ole, kun ei melun takia voi käyttää..... nimim. päivitystä odottava...

Kanna kone huoltoon. Ei tuommoista tartte sietää. Mutta varaudu kuukauden huoltoreissuun.
Itsellä ollut nyt kuukauden Vista-kannettava ja hyvin on toiminut. Tulostimille ja muille oheislaitteille on löytynyt ajurit. Mutta ne joutuu tietenkin netistä hakemaan. Muistia kannattaa laittaa heti 2 gt että vista pyörii jouhevasti. Maatilan ohjelmistoja en ole vielä asentanut kun on tuo pöytäkone työkoneena. Mutta ainakin Softsalon ohjelmille on Vista-asennuksiin jotain poikkeuksia, että kannattaa lukea ohjeet tarkoin. Mutta alkaa nuo ajurit varmaan olemaan kohdillaan. XP on kuitenkin varmempi vaihtoehto, jos on vähänkään vanhempaa rautaa käytössä tai ainakin kannattaa tarkistaa ajureiden löytyminen ennen valintaa.

Tässä kannettavassa on sormenjälkitunnistin, jolla onnistuu kirjautuminen niin windowsiin kuin kirjautumista vaativille nettisivuille. On yllättävän kätevä käytössä, ei tarvitse aina kirjoitella salasanoja vaan vilauttaa sormea tunnistimella, niin sivu aukeaa.
Voiko se tosiaan olla totta, ettei viljelijällä ole tässä oikeusturvaa ollenkaan. Ja jos saa rysän päältä kiinni ja tarraa takista kiinni niin joutuuko siinä viljelijä linnaan pahoinpitelystä. Suolaa pitäis ampua persuuksille.

Eikä taida valvontakamerakuvastakaan olla apua kun on tietenkin maskit päässä.
Jos holvaantuminen osoittautuu ongelmaksi, hommaa siilon pohjaan tärytin. Ovat tehokkaita.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Kingcab
: 12.12.07 - klo:23:21
Yksi tyyppivika ollut ainakin ensimmäisissä sarjoissa että kannen öljykanavat liian ahtaat ja pakkasella pukkaa öljyt kannentiivisteen kautta pihalle. Mutta ne on vaihdettu takuuna uusiin kansiin. Meilläpäin kahdella lomittajalla oli tehty kyseinen remontti. Vanhemmassa kingcabissä oli heikko vaihdelaatikko, varsinkin viitosvaihteella vedätettäessä raskaasti sivuakseli hajotti kopan. Itsellä oli aikoinaan takapotkuinen-90 malli. Siinäkin alkoi loppuvaiheessa olemaan pieniä oireita laatikossa. Toivottavasti laatikko uudemmissa malleissa lujempi, kun voimaakin on lähes tuplasti.
Pitkiä on vikalistat 2000-luvun autoissa merkistä riippumatta. Mutta katsoopa 940:n Volvon listaa niin on lyhimmästä päästä. Sähkölaitteiden lisääntyminen lisää myös vikoja. Ja nykyiset päästömääräykset ei alitu ilman hienoa tekniikkaa. Turvalaitteetkin vaati monenmoisia antureita ja kun yksikin menee niin heti on merkkivalo kojetaulussa. Etkä itse paljoa pysty tekeen.
Haluamillasi alueilla voi olla se ongelma, että isot tilat tarjoaa ison tukun euroja pelloista ja rakennukset tulee kylkiäisenä. Näitä rakennuksia voi löytyä ostettavaksi mutta ilman peltoja.
Auttaiskohan jos kirjoittelu onnistuis vain omalla nimellä. Koneetkin on nykyään sen hintaisia, että muiden kokemukset auttaisivat valinnassa.

Maaseudussa oli hyvä kirjoitus koneinvestoinneista. Monella on kalusto aivan liian suurta tilan kokoon nähden.
Ja kuka se sanoikaan ettei nykyään tehdä talkoita...

Ei tuolla taksalla itselle paljo palkkaa jää. Ja jos on vielä renki ajamassa.
Eikös se kone ole liikkeen omaisuutta silloin kun nimet on paperissa ja kyseinen kone on mainittu. Vai oliko kyseinen kone vain myynnissä asiakkaan lukuun?
Koskaan en oo Atrialle myyny, enkä myy!
Jos koko ketjun hintakatto on noin alhainen, suosittelen urakoitsijan käyttöä. Tai sitten kannattaa varata toinen mokoma remonttirahaa. Katseleppa käytettyjen koneiden hintoja, niin pystyt laskemaan mikä minimikustannus todella on
Vapaa sana / Vs: Paskatusta
: 12.11.07 - klo:00:20
Tämän päivän mediat ottaa kaiken irti varsinkin ihmisten hädästä. Jos jollakin menee hyvin, se ei kiinnosta ketään. Mutta kun tulee Jokelan ja Konginkankaan tyyppisiä tapauksia, niin niillä lehdet elää muutaman viikon eteenpäin. Jos ihmiset jättäisi lehdet hyllyyn, voisi onnettomuuksilla mässäily vähentyä. Mutta kun sitä on niin utelias...
Kyllähän se vähän noin on, kun huono sieltä on ottaa 50 litraa pihalle 55 litran kokonaismäärästä. Vaihdelaatikon hajoamiseen en osaa sanoa, tuskinpa mikään merkki siitä tykkää, jos vajailla peräöljyillä ajeloo.
kuulostaa todella vähäiseltä tuommonen öljymäärä. Taitaa olla tuossa vanhassa majurissa saman verran. ei ihme jos portaaton ei kestä kun öljyt kiehuu.
En ole valamettimies, mutta vastaan silti. Tiedän paikan, missä ainakin kokeiltiin kyntää olisko ollu 6350 ja 5-siipiset kvernet rautasiivillä. Etukuormaaja toki on, mutta silti oli kuulemma mielenkiintoinen ajettava tiellä.

5-siipinen on raskas aura 6-sylinterisellekin, kun painopiste on niin takana. Mitenkäs näitten lautasäkeiden kanssa pysyy keula maassa kun painoa voi olla tuplasti kääntöauraan verrattuna?
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18