Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5

Viestit - Ylermi

Olishan tuohon mahtunu vielä.. Vajavilla ajelevat..
Kyllä urakoitsija saa konerikko vakuutuksen, ehdot on vaan paljon huonommat kuin viljelijällä.. Ainakin A-vak ja If myöntää..
Ilmoitteleppa sisua.fi sivuston keskustelupalstalla.. Siellä on ollu muutamia vanaja harrastajia..
No, just joo...Valmetilla "lievästi" hintaa  :o :o http://www.nettikone.com/valmet/361d/1254974

Eikös se mee niin, että hän se hinnan sanoo, kenen tavara??
6 viikon päästä sitte pääsee testaamaan mitä on tullu ostettua. pakettin kuului siis 4976kuormaaja, 952vaunu, oma hydrauliikkaja hydraulinen esiohjaus. koeajolla
tornin kääntö tuntui liian nopealta verrattuna muihin liikkeisiin, olisko siihen jotain lääkettä? pitäiskö vaihtaa pienempi kara, tai onko tollasessa mahdollisuutta rajottaa
karan liikettä?

Säädettävällä vastus vastaventtiilillä onnistuu.
Epäilen virran vähyyttä kuitenkin.. Moottorin ohjain katkaisee startin pois päältä kun jännite laskee.. startti kun sammuu, jännite jälleen nousee, jolloin startti lähtee päälle ja jännite laskee jne jne...
Myös vikakoodin voi aiheuttaa alhainen lataus jännite..
Mulla joskus suunnanvaihtaja eteen antoi vikakoodia. Hommasin jo uuden kytkimenkin, en vaan ehtinyt vaihtaa, kun laturin vaihdolla korjaantui sekin vika.
Oliskohan virta vähissä??
Jos se kerta pesun jälkeen on ilmaantunut se vika, niin itse ainakin etsisin sitä ensimmäiseksi lokasuojan napeista. nimittäin jos on vettä päässyt katkaisijan sisään niin oireilee juuri kuvaamallasi tavalla.
Vika on helppo paikallistaa, kun vuoron perään käyttää pisokkeita irti napeista.
Juu, kyllä tuommonen on nähty.. Turvesuolla ennen vanahaan, putsailtiin rapa ojista syksyisin. Ihan kulukee normi rattorilla, ettei tarvi mitään tela vehkeitä vetämään.. Irto rälli lentää pellolle, muttei pysty kinteään kunttaan.
http://www.gmi-as.no/
Tuolla olisi hyvän näköisiä auroja, paksumpaankin lumeen. Olisikohan minkälainen rasti tuua noita suomeen?
Näkyypä olevan kärkiaurojakin. Täällä on vanhat tielaitoksen aurat lykitty jo kohta valmiiksi ja eipä ole ainakaan minun silimiin sattunu, että tekeekö kukaan enään uusia?
Hyvän näköinen siipihän tuossa vuometissa on. Arveluttaa vaan tuo kellunta. Kuinkahan heleposti alakaa vauhissa loikkimaan, sitten ainakin ku kuluu väljäksi. On se täällä kunnan koneessa tuo vuometti, mutta mehuvetoinen kone ja sileitä asvaltti teitä kolaa, niin siinä ainakin toimii.
http://www.tellefsdal.no/tellefsdal/upload/files/1_diagonalplog_6177.pdf
Ei tuossa minusta oo niin hirveän pystyssä tuo terä. Pari tuon tapaista auraa mulla on ollutkin, jotka on käytettynä tuotu ruotsista. Niissä vaan ei oo kääntöä niin on jääneet vähemmälle käytölle.
Ajaxi kiinnostais juuri tuon siiven alareunan takia, kun se on koteloitu niin arvelisin sen olevan lujempi.
Kääntö ja siiven kellunta näyttäisi olevan toteutettu hieman eritavalla kuin tuossa omassa.
Muuten olen tyytyväinen tuohon omaani AM:ään, varsinkin kääntöön, mutta kun se on osumaa saanut niin terä palkki on mennyt kaarelle.
Tarkoitus oli kyselemällä saada kokemuksia toisilta, kun täällä päin ei oo noita Ajaxeja näkyny käytössä, niin josko semmosen uskaltaisi seuraavaksi laittaa.
Nykyinen tietenkin pajoitetaan varalle.
Olisikohan arvon raatilaisilla kokemusta lumiauroista? Lähinnä AM vs AJAX. Itsellä on jonkin verran kokemusta AM:n aurasta, Ajaxia oon vaan päässyt vierestä katselemaan. Kiinnostais kyllä kovasti tuo ajax. Näyttäisi ainakin teräpalkki olevan vankasti koteloitu. Muistaakseni joku yritys aikoi tuoda Tellefsdalin aurojakin suomeen, lienekkö jo tuonut?
Sivuja: 1 2 [3] 4 5