Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Nuhveltti on varmaan omistanut montakin ranskalaista autoa, kun tietää asiat niin hyvin. Itsellä oli sitikka c5 aut. 7 vuotta ja ainoat viat oli jarruvalokatkaisin ja tutkan silmä, sekin saksalaista laatua. Nyt on toinen sitikka kolmatta vuotta, eikä vian vikaa. Se ranskalaisesta laadusta kokemuksella. TYYTYVÄINEN!
Kyllä kuuntelee ja nimenomaan ykköstä. Lenita on mahtava mimmi.
Hienoa, jospa jotain tolkkua saisi nykymenoon. Sosialitoimiston rahat on käytetty jo ajat sitten. Rajat kiinni ja Ylimääräiset ulos maasta.
Meilläpäin kiloeuroista puhuminen osoittaa suurta typeryyttä..
Omassani oli Fiat A31XP-pumppu alkuperäisenä. Tuotto 33,6 l/min moottorin nimellisnopeudella. Vaihdoin kymmenen litraa enemmän tuottaman pumpun.Suurempitehoista ei suositeltu.
Antin kirja neuvoi aikoinaan n.tunnin kiertonopeuteen.
Mihin kohtaan kaivurin telaan laitetaan lappo eli imujuoksutin?
Litra XO-konjakkia viikossa, elämästä pitää nauttia hyvien juomien kera.
Millä tavalla lappo, eli imujuoksutin, liittyy teloihin?
Auto pitää vaihtaa uuteen ennen takuuajan umpeutumista. Piruako te niistä ikälopuista ropposista haaveilette?
Eikö siinä raketissa ollut virta-avainta, jolla olisi saanut moottorin sammuksiin?
Taitaa Köntyksen aivotoiminta olla nimimerkin mukainen.
Vieläks aromipesää saa jostain, kyseli Köntys. Kyllä nykynaiset pesevät siitä aromit päivittäin.
Tuskin kukaan kieltää niitä lähtemästä kotimaihinsa, jos täällä loisiminen ei miellytä.
Kuinka vanhaa tietoa lypsyukolle on tyrkytetty? Lämpöpumput ovat inverttereitä, eli säätyvätehoisia, eikä on- offpumppuja. Kompressori käy kokoajan ja teho säätyy lämmöntarpeen mukaan.