Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5

Viestit - Traktorimies

Itsellä oli 80-90 jonka jälkiturbotin marjakankaan sarjalla, syöttöjä lisättiin 1,5 kierrosta ja antoi dynamometristä 113hv, vähän on vieläkin sitä ikävä. Veti tosi iloisesti ja ei ollut lämpö ongelmia.
Akpil on täsmälleen sama kone kuin tuo Agrow.
nyt on tarjouskilpailu edennyt siihen vaiheeseen että loppuviivalla ovat Mitas ja BKT agrimax... Mitakseen olen kallistumassa, onko mielipiteitä bkt puolesta
onko vielä kokemusta mitas renkaista. Firestone melko matala ripainen uudeksi renkaaksi.
Juuri tuä mää vain mainitsema heitto on syynä renkaan vaihtoon ja myös talvipito on aika heikko, oli juuri tuolloin 2000 luvun alussa gy renkaissa paljon noita soiketa, vaihtoivat niitä takuuseenkin uusiin koneisiin
Tuuminnan alla vaihtaa renkaat tuohon caseen (jx90u). tuossa alla olevat lähes uudenveroiset goodyearin vyörenkaat eivät miellytä, koska eivät ilmeisesti ole aivan pyöreät, Vaihtoehtoina ovat tällä hetkellä BKT agrimax, firestone , Mitas ja cultor. Hinnoiltaan suunnilleen samoissa, mutta firestone hiukan muita kalliimpi, Koneessa on ek ja firestonella ainakin tarjota eteen ns loadmax kantavampi vaihtoehto. Koot ovat 13,6-24 ja 16,9-34

millaisia kokemuksia täällä on näistä renkaista
Ja kyllä rahtiruiskuttajat monet käyttää tuota vesistöstä veden ottamista, outoa vaan kun kun teho heikentynyt melkein yhtäkkiä, itsekin mietin että imupuolella sen vuodon täytyy olla
Eho kasvinsuojeluruiskun täyttö omalla imulaitteella on käynyt todella hitaaksi, mistä pitäsi alkaa etsiä vikaa  :)
AGROW on sama kone kuin Hs tarvikkeen kauppaama akpil. Kun laakson metallin miehet liimaa siihen omat tarransa näkyy hinta nousevan sellasen 25%  :D
Kuinkas lämpöisenä muilla käy peräöljyt tuollaisessa casessa tai vastaavassa nh:ssa( tl90 tl100 ). Tuossa omassa lähempänä 80 astetta pitemmän maantiellä ajon jälkeen, liekkö vielä liian lämmin?

Kasvintuotanto / ALLY class rusketti
: 23.06.13 - klo:11:33
Onko kukaan muu tehnyt samaa huomiota. Ruiskutin viikolla kyseistä ainetta ohralle ja nyt kasvusto on vähintäänkin oudon näköinen, ruskeita laikkuja melko runsaastikin lehdissä yms. Ohjeessahan puhutaan että voi aiheuttaa laikkuja mutta itse en ole kyllä minkään muun aineen kohdalla tällästä nähnyt. Meneekähän tuo ohi ?
Ja käyttömäärä oli 40g hehtaarille eikä mitään muuta ainetta lisätty, ei kiinnikettä....
venttiilit on katsottu, samoin suodattimet yms. kone oli ennen minulle tuloa täydessä huollossa. ainoastaan suuttimia ei katsottu. siirtopumpun sihtikin on katsottu... seuraavaksi kai vaihdettava siirtopumppu ja js ei asetu katsottava suuttimet
tuossa viikonloppuna kävin verrokkina kokeilemassa saman ikästä jx100u ta joka sama kone ainoastaan isommilla säädöillä. oli ihan kuin eri traktori.. omassa alkaa pienemmillä kierroksilla käynti hörsköttää,, onkohan vikaa suuttimissa vai pumpussa....
Eli tuollainen kone on nyt sitte tullu entisen fiatin ( 80-90 turbo) tilalle.

Vetoja ei kyllä löydy samalla tapaa kuin tuossa fiatissa joka oli turbotettu Marjakankaan myymällä sarjalla. Mahtaa olla pienempi turbo ?

Käänsin tuosta syöttöä 3/4 kierroksen, mutta sittenkään ei ole väännöltään fiatin luokkaa...

kone on ajettu 930h ja ollut edellisellä omistajalla hyvin kevysellä käytöllä, mahtaisiko johtua yksinkertaisesti siitä että kone on " tukossa "

muuten kone tuntuu miellytävältä kiitos hydraulisen suunnanvaihdon ja pikavaihteen
Oletteko asentaneet mp liftin myymää vaimennin sarjaa ismen kuormaajiin, olisi aika paljon halvempi kuin ismen oma sarja jokan on vastaavanlaisella systeemillä tehty. Nyt kun kuormaaja isme 120 on kiinni uudemmassa koneessa (case jx90u) alkaa tekemään mieli vaimenninta.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5