Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]

Viestit - kaju

2:sta viety 8400 vallulla aikannaa ilman vaikeuksia, mut eihän voima koskaan pahasta ole kun sitä järjen kanssa käyttää
Tilavuudesta vielä, on mitattu ja 2 tilavuus 35 ja 2 plussa 33,5. Johtuupi plussan isommista pyöristä, lava vähän korkeemmalla siitä johtuen laita pikkasen matalampi ettei kokonaiskorkeus nousis liian suureksi.
Tänään iltapäivällä kun siirrettiin paskaa patterille niin joutu vetään sellasen 300m ylämäkeen yhtämittaa. Ennen tälläsella + kelillä keppikoneella tuli tilanteita kun vaihto ja sit ruopas ylämäessä. Nyt kun tolla mehuvetosella vie niin menee nätisti ku ei veto pätki
Plussassa on enempi teriä ja noukkijan voimasiirto akselilla ja järeempi sulloja sekä 26,5 pyörät. 2 din tilavuus 35 m3
Joo voimansiirto ohjelmoitavissa, saa mieleisekseen. Niin ja suunnanvaihto tapahtuu erilailla ku kovassa lootassa, on kuminauhamainen. Kun tohon on oppinu niin ei paluu keppilootaa tuu ihan heti mieleen :)
tehon tarve riippuu onko giga 2 ,3,4 ja plussalla vai ilman. Jos tollaset 150 hv pistää niin sillä pääsee alkuu
Jos hyvää silppua haet niin strauttmann, pöttinger tai bergman olis mun ehdokkaat.
Noista valitisin itse aikanaan ja jos nyt vaihtasin niin noista tarjoukset ottaisin.
Ja karhotin kannattaa laittaa teho ja silppu paranee. Nii ja keloista sen verran että jos ilman vaunun tyhjää 1-2 min niin keloilla 2-4 rehusta riippuen mut helpottaa siilo porukkaa.
Jos pusikossa on on yli 3cm paksuista runkoa niin kelamurskain on turhan hidas ajettava, jos jonkinlaista jälkeä meinaa. :)
Kivikko vahvistaa ketjumurskaimen käytännöllisyyttä, tosin vaara-alue on leveämpi kuin kelaversiolla. Käytännössä on niin että jos on tuttu tie eli on ajettu useamman vuoden itse ja tuntee tienpenkat eikä ole pusikko päässyt rehottamaan niin kelamurskain on kätevä, mutta ensikertalaiselle ketjumurskain on varmempi.

Just näin asia on kuin tässä sanotaan. Siis jos on tiedossa keikkaa metsäautoteille niin ketjumurskain. Noissa töissä kelakoneen terät kulutus tavaraa = kustannuksia
Ei toi T valtra sen kummempi ole pakkasessa kun nää muutkaa nykytraktorit. Saa sen liikkeelle mut pillit huutaa nii ettei  komentosillalla viihdy ja valoja loistaa ku joulukuuses koko taulun täydeltä. Mukavammin noi fent ja dyna liikkeelle lähtee pakkases.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]