Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 806

Viestit - pig24

Itku ja hammasten kiristys...
Mutta tässä on kysymyksessä lieriömäinen siilo joka tulis pitkälleen ja on sisältä ruosteinen. Pystyssähän se pitäs olla.
Siiloidea ei taida olla kaikkein kurantimmasta päästä. Mut jos on pakko, niin niitä täryjä ilmeisesti tarvitaan. 45 astetta ?

Palasi mieleen juttu +30v takaa. Pystysiilot oli tehty ex. louhimoon. Kallion päälle meni tie, jossa oli kippauspaikka siiloja kohti. 70 v isäntä ajoi traktoria, tulkitsi saamansa käsimerkin väärin ja vetäisi kipin pystyyn väärässä paikassa. Onneksi en ollut paikalla.  ;D
Vapaa sana / Vs: Millais tää nyt menee
: 30.03.24 - klo:09:13
Nyt kuitenkin panaman kanavaa uhkaa vesipula.
Mihin *****un katoaa se sulamisvesi.
Rhein Saksassa on reippaasti yli keskivedenkorkeuden, mutta se ei ole uutinen Suomessa. Mutta jos se on alle, niin sitten painokone laulaa.
Metallisiiloissa voi käyttää ulkotäryttäjää (jos uskaltaa). Rehusiiloihin niitä on ainakin laitettu. Hakuriville ulko tärytin siiloon
Minusta poliitikon kuuluu ministeriksi mennessään alkaa tekemään politiikkaa eikä suinkaan alkaa opettelemaan ministeriön toimialan alkeita (punaista) väriä tunnustavien virkamiesten ohjauksessa. Ne heput ja mammat siellä ministeriössä osaa kerätä verot ihan ilman poliitikkojakin. Missä on Riikan tiekartta ? Toki poliitikko, jolla on oma tiekartta, voi olla vvm:n virkamiehille kauhistus.
Kokonaisena leivinuunissa paistettu broileri on parasta. Jämistä voi tehdä keiton.
Jämistä voi tehdä keiton ? Voi, mutta teetkö ? Ne luut voi lopuksi jauhaa maanparannusaineeksi.
Autojen laittaminen rankingjärjestykseen. Katsastusten vikatilasto on yksi helposti saatava tiedosto, jolla on oma arvonsa. Sitten korjaamoilla on tiedosto 'parhaiten tuottavat automerkit' . Monimerkkikorjaamoa pitänyt tuttu mainitsi kerran volkkarin olevan 'hyvä' mainitussa mielessä. Liekö kovin julkista tietoa ? Mitä jos seuraa, millaisen koslan se monimerkkiyrittäjä itselleen hommaa ? Nuohan käyvät autokauppaa ostamalla hirmukalliin remonttiuhan alla olevia koslia liikkeelle ja myymällä tälle hädässä olevalle asiakkaalle toisen, jo korjatun kiesin. Mutta että minkä auton nää ostavat rahalla itselleen.
Varustamon sivulta: Crew: All Indian, 22 in total
Ilmeisesti 2 pilottia olivat ulkopuolisia.
https://www.synergymarinegroup.com/dali-imo-9697428/
Niin liittyen mihin?  Suomen eniten myyty auto vuonna -18 oli Qasqai. Eilen luin syksyn -18 koeajoa 1,3 l bensalla joka korvasi edeltäjänsä 1,2 l koneen. 1,2l vikalista sen artikkelin mukaan oli niin näyttävä, että yhtälö myydyin auto ja viat, ei sovi mitenkään yhteen.
Kaverilta kuulin...  :o Ei liity lypsyukkoon.
 
Oon tainnut lukea saman Qasqain testin. Katastrofikin käy kaupaksi kuin häkä, jos se on hyvän näköinen. Mulla on ollut kaksi erityisen kehun ansaitsevaa koslaa. Vanhempi scorpio ja 90-l alun 626 masa. Vein scorpion tuulilasin vaihtoon. Heput painepesivät lasin ympäristön mukaanlukien iso sulakerasia, josta alkoi alamäki - *aatanan tohelot...
Masaan alkoi tulla ruostevikaa ja osia oli tarjolla vain merkkiliikkeestä, joten myin sen varaosiksi. Tekniikka oli muutoin ok (+460 tkm).

Luulis Traficomin katsastustilastojen kertovan jotain. 2021 tilasto aukeaa, -22 yskii. https://tieto.traficom.fi/fi
Parempi kuin huhupuheet.
ei nyt sentäs lekalla..    mut kyllä noissa joissain on ihme virityksiä rakenteissa..
Mitä olen noita itse ropannut, niin Honda ja Kia on suunniteltu korjattaviksi ja helposti huollettaviksi.
Siskon lapset olivat hiljakkoin Japanissa. Nuorempi sanoi, että siellä oli kuin olisi mennyt tulevaisuuteen.
Mulla oli rav4 etuvetoisena, 1.8 bensa. Olihan vaatimaton laatu. Takajarrusatulakin murtui, kun yritin irroittaa jarrukenkiä kiinnipitävää sokkaa (ihme viritys).
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 806