Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2]

Viestit - Kaukaakatsova

Ålö Quicke valikoimista löytyy Pyöräkuormaajiin ja kurottajiin soveltuva työvälinesarja oheisesta esitteessa alkaen sivulta 27>.
http://quicke.nu/Media/pdf/60005761_Implements%20broschyr_FI_Final_Low.pdf
Mikä mahtaa MF 165:n nostolaitteissa olla vikana kun ei enää nosta muuta kun isännän ilmaan? Ulkopuolinen hydrauliikka toimii kyllä normaalisti ja kolmitie jakajakin on niin kuin pitääkin. Kierroksia kun antaa koneelle niin alkaa jumalaton vatkaaminen. Koko traktori vapisee niin että lähtee paikat hampaista. Lieneekö vika Yaran apulannoissa kun niitä kylväessä massikka hajos.....

Pumpun venttiilinsäätö. Vaatii asiaan perehtyneen joka tunteen mitä tekee. Säätö+korjaus on Pikku juttu kun tietää. Otappa ja etsi joku vanha MF huolto nestori ja kutsu kylään !! MF pumpun +nostolaitteen säädöt kannattaisi jonkun nuorempienkin opetella kun nuo koneet ei lopu mut miehet katoaa !!
Mitäs suolahdessa tehdään jatkossa. Suomi markkinoista vaikka 50% on n 750 konetta ja joista kohta merkittävä kpl määrä tulee lähes valmiiksi kasattuna Ranskasta. Voi olla hankaluuksia saada paja pidettyä lämpimänä ?? Ei taida valtran kysyntä niin kauean kiivasta olla muuallapäin maailmaa että saatas tehtaalle oikeeta tekemistä. Olisko joku Agcon herra sanonut et alle 6000 kpl tuotantoa ei pitkään katsella. Eikös tehtaalla pyöri pakkolomat tiukkaan,,oliko 3-4 kk tästä vuodesta pakkolomaa, eli käytännössä muut lomat päälle niin tarkoittaa puolet ajasta tehdas seisoo jo nyt.
FH koneissa on Dana akselistot ja myös Vaihteistot.Vaihteistossa voi olla Clarkin tekemää. Osien saanti ei ole ongelma. Jenkeissä tehdyissä Case käyttää pääsääntöisesti ZF voimansiirtoa.
Kaikki puhuu Hankkijasta niin kuin se sanelisi marssijärjestyksen. Ei taida vaan mennä ihan niinkään.! Käsittääkseni Konekeskoa ostamassa on DLA n Saksa tytäryhtiö joka on keskittynyt konekauppaan euroopan alueella. Toisekseen käsitykseni on että,Saksan yhtiön kautta Claas on myös DLA yksiomistajista. Joten lienee aika selvää marssijärjestys kuka antaa askelmerkit siitä mikä merkki jää tai lähtee.
Sivuja: 1 [2]