Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
NH:ssa taitaa aski irrota ilman katkaisua.. Itselle tuli myös mieleen kotimainen tuote kun merkkiä ei mainittu.
Yllätyksenä tuli, että Valtun aluevaihdon nopeutta kehuttiin. Ainakin N4 versussa se kesti tuskastuttavan pitkään. Hyvä jos kehitystä on tapahtunut.. Vai onko N4 eri aski?
Kumma homma kun ei mainittu missä traktorissa oli mitäkin vikoja.. Kuitenkin kun mainittiin, että vikoja oli. Mm joku kone jouduttiin katkaisemaan kesken testin.. Jos ei haluta mainita missä koneessa mitäkin niin olisi sitten jätetty mainitsematta kokonaan..
Ymmärsin, että kaksoiskytkinvaihteisto sua vaihtoehtona kiinnostaa? Mutta jos ainoastaan portaaton ja nimenomaan T5.140 niin siitä ei ole kokemusta. Joku kellä on niin kertokoon..
Konedatan mukaan painossa on eroa 300Kg, eli ei mielestäni valtavasti. Muita mittoja en nyt jaksanut käydä läpi. Toki on T6 isompi.
Lähinnä ajattelin, että T6 DC laatikon kokemuksia voisi käyttää hyväksi T5 DC konetta miettiessä. Lisäksi neloskone molemmissa 4,5 nef, eli sekin lienee aika sama?
Ei varmaan montaakaan Suomessa. Pitkään vielä ole myytykkään, T6 DC sentään joitakin. T6 pohjalta osaan ehkä jotain kertoa...
Itsellä kokemusta omassa autossa uutena laitetusta Korrek Curesta 1-step myllytyksen päälle. ja pari vuotta myöhemmin samaan autoon 2 step mylly ja Ceramic pro 9h + light. Vaimon autoon uutena joku Nanolexin tuote. Ihan samalla lailla se auto kuraantuu oli pinnalla mitä vaan. Ja suolakurat myös pinttyy.
Se mikä näissä pinnotteissa on hyvää, niin ne kestää tujujakin liuottimia, eli puhdistuu siitä johtuen helpommin. Ja ei tarvitse jumpata 2-4krt/v vahapurkin kanssa. Kalliitahan nuo on, koska se maalipinta on aina myllytettävä 1-3 steppinä ennen pinnoitteen laittoa, koska maalipinnan virheitä nuo ei peitä lainkaan.
https://huutokaupat.com/2026795Tämä 68 tuntuu olevan kovia kokenut, ja useaan otteeseen.. Ei taida enää mennä huonon tuurin piikkiin..
Nojoo, tuo näyttäisi ihan asialliselta. Vuosimalliksi merkitty 2002 mutta pelleissä oleva Valtra Valmet teksti viittaa viimevuosituhannelle, kuten myös vaihdekeppien päät. Voishan tuotakin kysellä..
Edit: ilmoitus olikin joulukuulta..
Edellinen 6400 myyty. Nyt hakusessa vähän uudempi 2000 luvun vehje. Hitec tai Mezzo. Toiveissa Hilock, Hitroll, ilmastointi ja etukuormain.. Oisko kellään ylimääräisenä..
olisko naapuriavusta helpotusta.
Toki siitäkin apua vois olla..
Nyt olis vihdoin hallin lattialla vannepainoja Valtun takapäähän. Olisiko vinkkejä miten nuo asentaisi (yksin) turvallisimmin pakoilleen. Trukkipiikeillä ne saisi varmaan nostettua aika lähelle, mutta ne piikit on juuri siihen Valtuun. Pitääkö suosiolla irroittaa koko rengas, laittaa se kyljelleen maahan, latoa painot päälle ja pultata kiinni?
Mulla oli tänäkeväänä Cemagron tavaraa, enskeväänä ei. Puolet säkeistä melko klimppistä tavaraa. Hyvät säkilliset hyviä.. Laitoin reklamaationkin heidän suuntaan aiheesta, mutta ei ole vastausta kuulunut. Eiköhän sitä tosiaan Yaraan palata..
Lantmannen, Hankkija ja Berner hinnat 2€ sisällä alvittomana per tonni.. Yara Y2 tuotteena
Hinnat siis 290-292..
Suoraan aloittajan kysymykseen ei liity mutta 6.6 koneeseen..
Onko joku muu yllättynyt Koneviestin T144 vs 8450 valtujen testin vetotehoista? Kaikki tuntuu haukkuvan T144 koneen niin laiskaksi, että juuri jaksaa itseään eteenpäin raahata. Mega sarjaa taas monesti kehutaan. Testissä tuo T144 pätki vetotehossa Megan! 8450 vakiotällissä ja Stanan pumpulla, olisiko 8400 rivipumpulla paree?
Sama täällä. Tai yhden säiliön otin melkein täyteen. Kai se pitää kohta tilata täyteen asti, saisi säiliöllisen keskihinta alemmas 😀 No, kuivurisäiliöt vielä täyttämättä..