Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2]

Viestit - jd52

Kiitokset neuvoista. Pakkaset hellitti kymmenellä asteella ja mitään tekemättä lähti pelkän tunnin piuhassa olon jälkeen heti käyntiin.
Omassa akussa näyttäisi olevan tehot tallella, ei ole vanhakaan.
Startti on tossa boschilainen, ehkäpä alkuperäinen.  Iskra taisi olla tehokkaampi? Pitänee vaihtaa vaikka onkin mielenkiintoinen homma mitä olen lukenut täältä.
Lähtötilanne sellainen että tähän asti lähtenyt aina kerrasta käyntiin,
mutta nyt ei millään kun alle -25. 6 tuntia lohkolämmittimessä + 2 tuntia sisätilanlämmitin puhalsi moottoritilassa.
Silti ei niinkuin pyöritä tarpeeksi, ei apuvirralla boosterista, eikä toista koneesta suoraan (joka lähti vierestä käyntiin 1 tunnin piuhassa olon jälkeen).
Jännä ilmiö kun vaan kerran pyörähtää kunnolla kun on kaapelit kiinni, hyytyy heti pyöriminen.
Kokeiltu myös suoraan kaapelit molempien akkujen navoissa, ei auta.

Voiko maaongelma ilmetä noi vai onko toi selvä starttiongelma?
Oliko tähän saatavilla vahvempaa starttia ettei tarvi kevättä odottaa?

Maaongelmaa voi kai selvitellä starttikaapelilla omasta akusta moottoriin, mikä olisi hyvä kohta?
Sivuja: 1 [2]