Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 75 76 [77] 78 79 80

Viestit - John Ferguson

Eniten näissä uusissa tehoautoissa v*tuttaa se, että niitäkin on alettu kauppaamaan pienellä kulutuksella ja vähillä päästöillä. Menee vähän niinkuin koko auton pointti ohi.  >:(
Pahoittelut x5 omistajille, kun käytin noin voimakasta ilmaisua auton ulkonäöstä. En tiiä, olisko väri, astinlaudat puuttu ja lisäksi oli ahtaassa hallissa sumpussa, niin eikö lie päässyt oikeuksiinsa.
No onhan se ruma kun ei siittä tiedä onko se vaan helkutin korkea henkilöauto vai pirun matala maasturi.. Mut ei se kumpaakaan noista.. Se on vaan citymaasturi..  M5 on mun mielestä hieno  ;D
Nämä Bimmerin M mallit ja mersun AMG mallit ja muidenkin merkkien vastaavat kummastuttaa meikäläistä. Kas tuon tyyppinen rassi kun on ajateltu semmoiseks urheilu vehkeeks. Mutta miks niihin pitää tunkee kaikenmailman hilavitkuttimet mitä edustus malleissakin. Tämä johtaa liialliseen omaan massaan ja (perhe automaisuuteen). Mielestäni jos sporrtti malleiksi miellettevät vehkeet pitäis olla kanssa sporttisia. Eikä mitään nahkasohvia missä nyt on hiukan enempi ruutia. Pitäis olla ennemminkin niin että kunnon kisa jarrut alustan osat kuppi penkit ja kaaret. Tokihan ne voisi ihan hienosti verhoilla että ei ihan siinämielessä kisavehkeitä. Tommonen sähkösäätöinen Recaro jakkarakin painaa jo pirusti verraten tavalliseen kuppiin. Näistä alkaa jäämään se alkuperäinen ajatus pois. Eli ajamisen ilo jossain mutkasella tiellä missä punnitaan niitä ominaisuuksia mihin ei hienot nahkapenkit ja navit auta. Esim vanhempi e30 ja e36 mallien M versiot oli hauskempia tuon ajamisen kannalta kun nämä uudemmat. Tokihan noihin ajamiini oli hiukan jotain pientä rakentelua tehty. Mutta ovat enemmän race tyyppisiä mitä nuo uudet. Sama pätee muihinkin merkkeihin. Gt kolhvikaan ole enään semmonen raivotar kun kuulus. Uudessa GT poloisessa sensijaan on jo jonkinverran luonnetta. Muuten jos jotakuta kiinnostaa tämäntyyppiset autot niin uusi Seat Cupra kannattaa tsekata. Eisekään mikään peto ole mutta on muikeempi kuin gti kolhvi.
Eihän M bemarit tai Amg mersut ole urheiluautoja, vaan viritettyjä versioita perusmalleista (poislukien Sls Amg, joka on superauto). Jos riisutun version jostakin autosta haluaa, niin eiköhän Porsche ota ovista kahvat pois muutaman kymmenen kiloeuron lisäsijoituksella.
Ei ole jonnussa suuret ylläpitokulut, eikä korjauskulutkaan. Vallussa taasen on ihan perussettiä, että perä holvaa öljyt pihalle jo eka käynnistyksellä. Ja se rahan määrä, mikä menee jo vallun polttoaineisiin...  8)
Jaa niin mikäs jonnerissa nyt on vikana? Siis muu kuin se, ettei siihen ihan joka jussilla ole varaa?  8)
Kui se tolleen, että masseri muita kalliimpi.  :o Kyllä oli selvästi halvempi kuin esim. Jonneri tai valtteri. New Holland sitten lähes saman hintainen, mutta nyykkäri on nyykkäri...  ::)
onko noissa eroja onko se ikkunalla vai tolla antroidilla?   ite miettiny et ostais lenovon ku halpa kuin voi!
Mää en kyl keksi mitään hyvää windowsille, en tabletissa enkä puhelimessa :D
Surfacen kun laittaa, niin on koko maailma avoinna.  8) Nojoo, androidit viihdekäyttöön, windows tabletit työkäyttöön. Surfaceen saa usb/bluetooth näppäimistön ja hiiren yhdistettyä, on nättiä hommailla. Ja jos yksi usb paikka tabletissa ei ole tarpeeksi, lyö hubin paikoilleen ja nauttii vaikka kuudesta usb paikasta. Surfacen saa myös hdmi-kaapelilla kiinni näyttöön/telkkariin niin voi tarvittaessa katsella isommaltakin ruudulta.

Windows R/T mitä halvemmissa windows tableteissa käytetään on aika riisuttu. Mutta Surface 2/3 Pro on jo aidolla windowsilla, eli kaikki windows ohjelmat pelaa ongelmitta ja netistäkin voi ladata muitakin kuin mikkisoftan hyväksymiä ohjelmia. Windows tableteissa Microsoft Surface on ylivoimainen suunnannäyttäjä.
Vatipäät kun niitä laatukamppeita asentelee, niin noin voi käydä. "Laatua lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan". ::)
Minusta on jotenkin säälittävää jos rekisteriotteessa on oma nimi auton haltijan paikalla eikä omistajan. Jos en kerralla pysty autoa maksamaan niin sitä autoa minä en tarvitse.
Tätäkin voi katsoa monella tapaa... Joillakin voi olla varaa laittaa suoraan vaikka 100k€ autoon, mutta kun ottaa rahoituksella, niin on sitä kapitaalia sukanvarressa kaiken varalta.
Viikonloppu harrastusreissu heitetty. Auton mittariin kertyi 743km  "mukavan rauhallista  5tietä"
muutama sivu ilmestyny sillä aikaa tännekkin.
Jos noita mörkö maastureita niin tässä olis hinta laatu kohdallaan. Varsinkin jos suomi auto. saksan auto bahnilla ajettuja jos ostaa niin ongelmia niissä enemmän, kurmuutettu urku auki.
http://www.autotalli.com/vaihtoauto/32956441/Mitsubishi/Pajero/2008/Vihti?pos=2&page=1

Lauantaina koe ajelin matkanvarrella olevat Q5 set. Pieneltä autolta tuntui pajeron jälkeen. vakionopeus säätmimen toiminta oli jotain ihan outoa pajeroon verrattuna. Mielestäni hinta ei oikein ole kohdallaan noissa liikaa hintaa ominaisuuksiin verrattuna.
Passatin alltrakkia katselin kanssa manuaali vaihteilla. hyvän-näköinen peli.
Älä nyt Audin maasturia laita, kun voit laittaa bemarinkin. X5 on parempi ajaa kuin Q7, joten en oikein usko että Q5 olisi parempi ajaa kuin X5. Taksikuskitkin vaihtaa täälläpäin mersut ja audit bemareihin, kun on parempi auto ajaa pitkää päivää.
Hondassa on, niin moottoripyörissä kuin mönkkäreissäkin 4 vuoden takuu, kertoo jotain laadusta.... Honda on myös maalman suurin moottorinvalmistaja kappalemäärissä laskettuna, joten tekniikka lienee hallinnassa.
Jaa että hondassa noin lyhyt takuu. Yamahassa on sentään 5v, on myös ajomukavuudessa paljon hondan edellä.
Eikö tuo valtra ole kuitenkin mukavempi kuin tän päivän a sarjalaiset. Moottori vielä ilman turjia härpäkkeitä. Hyvinkin voi joku ostaa. Tuohan on pyynti ja myynti hinta joku 15 prossaa vähempi.
No jaa.. Halvemmalla saa jonnikoita joissa on sit ne pikavaihteet ja hydraulinen suunnanvaihto jne..   Tuommosella valtralla ei sen jälkeen viitti enää ajaa :D

Jyväkärryn vein viime syksynä pellolle tommosella A valtulla ja hyi helvetti mikä laitos. Kymmenen vuotta vanha ja kymmenen kertaa enemmän ajettu mehto tuntu sen jälkeen juhlavalta.

Jonnikassa ei vaan oo maavaraa ja niissä on kaiken maailman muovitankit jotka jää kannon nokkaan paskaraivioilla. Varmaan asfaltilla ja savikolla käypiä pelejä.  :-X
En oo kyllä ikinä jäänyt metsässä kannon nokkaan ja muovitankitkin on pysyneet ehjinä..
Jysäyttäkääs kirveellä muovitankkiin ja pellitankkiin, miettikää sitten kumpi kestää keikkua kannon päällä.  ;)
Heh KTM 525 siin on sulle peli!
Ei taida 3k budjetilla paljon kotareita irrota. Äläkä ainakaan mitään kiinanpaskaa osta, siinä kaupassa et säästä mitään.
Seksikkyys löytyykin ratin takaa, ja eipä näitä audeja oteta, tämän sais tältä maajussilta edullisesti 27t e ja ei muuta kun nelivedolla talveen. Sekin hyvä puoli tässä on että tällä selviytyy suomen tieliikenten vaarantajista vaivatta, ei muuta kuin lämä pohjaan ja kaikki 300 hv käyttöön ja kaikista liikenteen tappaja alinopeutta ajavista 200 km/t turvallisesti ohi.
No varmasti selviytyy, kun ei ovet aukea pakkasella.  ::)
Makkarako se riittää voitelemaan isännän traktoria ostamaan? Halvalla tulee katetta myyjäliikkeen kassakoneeseen.  8)

Ei monella piirimyyjällä oo varraa makkaroihin...eikä joka kylän tupailtoihin....
Notta kohta on leheressä maeenos jotta uuren valtun ostajalle vuoren kahaveet ja satakilua halavinta jauhomakkaraa kaupampiäälle. Alkaa se tohina rattorimarkkinoilla.  :o
Makkarako se riittää voitelemaan isännän traktoria ostamaan? Halvalla tulee katetta myyjäliikkeen kassakoneeseen.  8)
Sivuja: 1 ... 75 76 [77] 78 79 80