Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 80

Viestit - John Ferguson



Juu ohjaamolle tosiaan iso plussa lämmityslaitteen suhteen. lämpenee tosi nopeesti ja voi kierrellä lämmönsäätöä pienemmälle. Lähinnä siinä puhaltimessa ihmetyttää kun 1 ja 2 nopeuden välillä ei oo oikeen minkänlaista eroa äänessä, ja miusta 1 asennossa tuo puhaltaa aika kovaa.
Levyn kanssa tuli käytyä vetämässä noin 5 kilometrin metsäautotie. Kulki hyvin, tosin on vieläkin opettelua, että muistaa vaihtaa pikavaihteita. Vanhassa kun oli 8 vaihdetta eteen, niin onhan se aika selvä, että kun niitä on 20 niin on vähän vaihdeltavakin.

Laita se 1 pikavaihdeautomatiikka päälle niin ei tartte ku kaasua polkee, se pykältää niitä vaihteita rasituksen mukaa millon ite sit haluaa. Se päällä on nyt jokunen sata kilsaa vedetty takalevyä lumessa. Sitä automaattista alueen vaihtoa ei olla kytketty päälle. Mun mielestä tossa kohtaa taas on ajatus ollu hyvä mut sitten toteutus on menty kusemaan ihan totaalisesti, piru minkä takia sille ominaisuudelle ei oo voitu laittaa nappia et sen sais päälle ja pois kätevästi, vaan se pitää mennä sieltä ohjelmointi-tilan kautta sorraamaan.  Tuo alueiden vaihto on miun makuun pikkusen hidas mutta kai siihen ajastaan tottuu.


Juu joku rajotus siinä on ettei mee ihan tuppi kumossa isoimmalla pykälällä. tiiä sit miten sitä sais kiusattua, voisko olla niinkin yksinkertasta et sinne rengas-asetuksiin kävis laittamassa pienempien kumien arvot. Vai meinasit käydä takuun jälkeen sitä kutittelemaan.. paljonkohan tuosta uskaltais optimoinnilla ottaa kaakkeja ulos :O
Isoimman vaihteen ~2050rpm:n rajoittamalla saavutetaan huippunopeus alennetulla kierrosmäärällä, eli säästetään polttoainetta.
***** Pihlströmin vanha.  ;D Toki nyt olisi myyjä voinut opetella edes nimen kirjoittamaan oikein.

http://www.nettikone.com/valtra/n92f/1365625
Aina sitä vaan herää ihmettelemään, jotta miten voi traktorin hydevivut asentaa noin päin v*ttua. Tosin valtramiehellä ei mikään muu sinne päin ikinä osoitakaan.  ???
Niinkuin täällä on jo todettu, niin Audi A3 on joka tytön unelma-auto. Kun laittaa 1.8 Quattron, niin mosa kestää pitkään ja on liukkailla vähän turvallisempi. Niin ja takapenkillä ei ole tilaa "siementää".  :D

m.nettiauto.com/audi/a3/6940427?vifAdCount=1&vifNav=Y#1
Saab, kohta toivottavasti BMW.
Voyageriin mahtuu ainakin hyvin ja jää vielä tilaa tavaroillekkin. Itsellä vm99 2.5td grandi ja tekniikka on niin jeesuksen aikaista että itse pystyy remontit tekemään ja kilometrejä se on kestänyt jo 440tkm. Osat saa halvalla saksasta tai jenkeistä likimain yhtänopsaan kun suomesta ja eivät ole pahan hintaisia. Haaveissa olis jossain välissä laittaa uudempi bensa voja kun suomen valtio rokattaa veroilla noita diisseliversioita aika rankasti.
Ja on muuten hyvä ajaa noinkin isoksi autoksi. Ulkonäöstä nyt voidaan olla montaa mieltä.  ;D

Itse olen ajanut siis bensa voyagerilla (olikohan 3.3l tms?), hyvä ajaa noinkin "isoksi" autoksi, porukkaa menee kyytiin ja tavaraakin mahtuu lisäksi. Vähän vain hirvitti se aktiivinen kulutuksen seuranta mittari, kun vähänkin antoi kaasua, pomppasi kulutus useita litroja (ja vähän kovemmassa kiihdytyksessä mittari nousee helposti 99l/100km kulutukseen).

Jeesuksen aikaista alitehoista tekniikkaa (niinkuin lähes kaikki amerikaanot), joka kestää pitkään ja syö paljon.  8)
Asiasta komanteen. Mitenkä onnistuu mattoperäkoneen jäljiltä paalamiinen?
Pöttingerin mattoperällä tehty karho menee mchalen nieluun paljon paremmin, kuin kronen 1-roottorisella karhotettu karho. Tuskinpa noissa mattoperissä mitään huimia eroja on?
Eiks uusia lelyjä oo haukuttu turhan hentorakenteisiksi kovaan käyttöön?

Elhon nostolaitekoneella ajelee sen 1000ha verran (siis vanhalla punaisella), jonka jälkeen alkaa rauta väsymään. Pöttinger ei ole väsähtänyt vielä, ei sillä kyllä kovin paljoa ole niitettykään.
Dsg on Vag:n sysipaska kaksoiskytkin-automaatti vaihteisto. Googlella löytyy "kehuja" kestävyydestä.  ;D
onko porukoilla amarokkia kellään  avolavana ja oletteko olleet tyytyväisiä. hieman olen katsellut sellaista mutta hinnakkaan oloinen auto ja vähän on käytettynä meillä päin..
Laitat dodge ram:n tai ford f:n niin saat lastata sinne lavalle muutakin kuin saappaat ja eväsleivät.
Ostat parilla kilolla konttitalon, jyräät vanhan maantasalle ja rakennutat oikean talon tilalle. Kontin voi sitten jättää penskoille (jos semmoisia löytyy).
1.6 vapari bensa ainakin helevatan hengetön, syö paljon (7,4l/100km), pakki ei tahdo mennä päälle, kylmän oloinen talvella (lämpö ei jakaudu tasaisesti autoon ja jää "leijumaan" kuten esim. Saabissa, joka aiheuttaa kylmän vaikutelman) ja meluinen sisälle.

Plussana sitten; todennäköisesti et tapa itseäsi ohittaessa, sitä tuolla ei nimittäin mielellään tee, tuulilasin sulatusvastus, ohjattavuus, koko ja suht. Hyvät etupenkit.

Nuo siis -10 vm farmari focuksessa. Varmaan ihan hyvä auto, kunhan ottaa vaan 2l motilla
Parit 76xx:t tiedän, joista on pakosarjat menneet vaihtoon heti ensimmäisenä kesänä (muistaakseni vielä kahteen kertaan).

Huollolle kyllä pisteet siitä, että uuden laturin sai paikoilleen 2-tuntia vanhan hajoamisen jälkeen (osaa ei saatavilla seuraavaksi päiväksi, niin ottivat esittelykoneesta). Tämä siis oma kokemus.

Mikäs noissa pakosarjoissa vikana? Näissähän samat moottorit kuin Valtroissa, mutta lieneekö pakosarja sitten samanlainen. Itsellä on puolivuotta ollut 7616 ja muutama satatuntia ajettuna ei oo ollu mitään häikkää.
Poikki olivat menneet ja vielä rehunteon aikaan. Molemmat siis samalla tilalla, liekkö jotain maanantai kappaleita, kun ovat linjalta tulleet peräkkäin.  ::)
Parit 76xx:t tiedän, joista on pakosarjat menneet vaihtoon heti ensimmäisenä kesänä (muistaakseni vielä kahteen kertaan).

Huollolle kyllä pisteet siitä, että uuden laturin sai paikoilleen 2-tuntia vanhan hajoamisen jälkeen (osaa ei saatavilla seuraavaksi päiväksi, niin ottivat esittelykoneesta). Tämä siis oma kokemus.
Nyt toppia taas pojat ,KANNATTAA MUISTELLA KUKA NE TEIDÄN TUOTTEENNE OSTAA JA SYÖ ,tuskimpa fentin,ferkun,nyykkärin tehtaan työntekijät TEIDÄN tuottamia SYÖVÄT !Pikkusen nyt sitä rotia !
m.youtube.com/watch?v=WJ3h-t4PmbM
Sivuja: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 80