Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]

Viestit - Dyna-6

Kyllä kaik vivut on väännetty ala asentoon ei laske mistään alemmaks mut ku letkusta päästäää öljyä nii laskee
Nostolaite nousee ölös kyllä ja kaikki paikat löytyy syvyyden säädöstä mutta ala asento toppaa siihe 5 senttiin ja jos millinki syvyydensäädöstä nostaa nii nostolaitteet lähtee nousemaan eli mun järjenmukaan ala-asento on opetettu väärään asentoon tai vastaavaa?
Ei ole tietoa mutta säätönupista alaasento on siinä missä sylkyt jää näkyviin tars saada ala asentoa muutettua
Onkos jollain tietoa millä jd nostolaite kalibroidaan /säädetään kun ei laske nostolaitteet alas asti ollenkaan vaan jää sylkyt noin 5senttiä ulos ja hankala käyttää työlaitteita kun liikerata on pieni.
Onko jollain heittää mistä kannattaa lähtee vikaa ettimään kun välillä ei meinaa paalit liikkua oikee olleskaan ja välillä suht ilosesti. Jos vahingossa sammuttaa pellolle nii ei meinaa käymään saada millään pirulla. Siis onko jollain kokemuksia vastaavasta? Ja kone  kuumenee sen verta et mittarin melkei hipoo punasta kun täyde rehupaalikurman kanssakin ajaa.
Jos ihan ensmäiseks säädät ne kärryn jarrujen räikät siten että kierrät siittä 13 millin kannasta jarrut kiinni löuhästi ei naama irvessä. Sitten 3\4 kierrosta auki ja jos sittenki äkäset nii sitten täys kierros auki ja tämän jälkeen jarrujen pitäisi säätyä automasttisesti aina kun kuluvat tarpeeksi niin räikkä hyppää loven kiinnipäin.tämän jälkeen jos ongelmia niin ettimään traktorista.
Kyl siihen menee vielä kauan et joku uskaltaa traktorin periaatteen muuttaa silleen ettei olisi mitään muuta kuin tarpeelliset ominaisuudet ja puuttuis kauhea nokka ja muutenkin koko. Se venäläisten belarus oli kyl iha fiksun olonen neljävuotta si saksassa näyttelyssä . En muista toimiko ulkopuoline hyde sähköl ja si koneen oma ohjaus ynm niin diiselil. Ainoo iso ongelmahan noissa on lämpö. Sähkömoottori lämpenee aika pirusti kun on kokoa ja otetaan tehoa . Oha niitäki suunniteltu et ohjattaisiin työkonetta pelkällä sähköllä koska suurin hyötysuhde ja voi tulevaisuudessa olla halvempi kun komponentit kehittyy ja halpenee
Huippuja vario-kokemuksia, massikan 7485 dyna-vt porsi 4v 2kk ja 2200h kohdalla. Huollettu ohjelman mukaan ja pidetty muutenkin asiallisesti. Ei otettu uber-tehoja, taisi olla tehonlisäys peräti 2pv uutena.
Laatikko "kuoli" täysin eli ei mitään paineita, jotenkin skn:n aloitus uudet traktorit on täysiä paskoja alkaa tuntua oikealta. Nimittäin tänään myös n143 halvaantui urea-puolen vikaan. Eli molemmat talon 10-luvulla tulleet on telakalla, mf 2680 -83 ja deere 7810 -02 vaan pelaa...



Mitäs millasesta tehonlisäyksestä o kysymys? Boxi vai ohjelma? Paljonko oli tehonlisäys?
Kyl vakio varion laatikos pitäis melkei 500 baaria tai si o vuodot aika isoja. Ite olen mitannut vakiosta olisko ollu480 bar
Määki tiän pari massikka mist o loota hajonnu naurettavaan tuntimäärään ja molempie pellin alt o löytyny tehoboxi se suurin vika niissä o :D
Oman kokemuksen mukaan päivässä saa laatikon ulos :p takasin päi menee piklase enempi aikaaa. Juu se o vähä surkee ku jos tulee joku pieni välys johki tankoo tai jotai nii niihi ei saa mitää osia tilattua
Kuulostaa kalliilta paikalta jos 20k maksaa vt:n laatikonvaihto siin o työtä näköjään jo puoltet hinnasta ;)
moottorin Öljynpaine anturi. tilaaappa uus anturi ja jos ei muutu nii sit voi pumpusa olla häikkää mutta tuskin. onko tier3? vai mekaanisella pumpulla? ja perkins? testerillä näkis että onko oikosulussa tai jne mutta anturi ei montaa kymppiä maksa.
Voisimpa tällee aikapal tekemisis olleena et korkeapainepumppu ei tuota startatessa tarpeeksi painetta ei anna ecu lupaa käynnistyä. testeri kiinni ja kattoo kuin pal tulee painetta. apuvirralla voi lähtee käymään ku startti pyörittää oikee iloseen niin saa pumppu tuotetua tarpeeksi painetta. voi myös olla että korkeapainepumpun tuotonsäädin ei pelitä kunnolla. Voi vika olla startissa et pyörittää laiskasti mikä o todennäköisin syy ja voi myös olla et joku suutin kusee.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]