Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
sähkövetoinen rata lienee aivan uutta tegnologiaa.kuin se toimii
Magneetit molemmissa päissä?
Eiku sehän on Kyllösen-malli, alamäkeä molempiin suuntiin...
Kahdeksan metrisissä olen nähnyt,muissa en.Äkeellä ei tee yhtään mitään jos puuttuu.
Tämä laitos suoraan kultaiselta ysikyt luvulta...
http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt-akeet/vaderstad-nzg/8gghka7n.html
Onnes tuli hommattua vääteri... Laatu maksaa,muttei tarte olla ens vuonna uudestaan äes kaupoilla,,,,
Joko oli saatavissa sivulohkoihin hydraulinen syvyyssäätö?
Milloinka sitä ei ole saanut?
Konehuoneen puolellahan on pikku säiliö eikö se oli jarrujen välisäiliö jossa on peräöljy? Se oli ainakin öljyä täynnä.
On on , vaan mikä se sellainen säiliö on johon öljyä ei lisätä voi – öljy kun tulee sinne itellään.
Kolme donni masserin jarru- ja kytkin"nesteet" tankataan matalapaine hydrauliikan paluulla.