Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 15

Viestit - viljami

En tiedä, onko Husqvarnalla jokin erityinen tarkoitus aliarvioida käyttäjiä ja tehdä sahoista niin vaikeasti käynnistyviä. Sama ominaisuus on siirretty elektornisella moottorinohjauksella varustettuihin sahoihin. Aina saa nykiä 4-5 kertaa.
Espanjassa meni 1000 euron raja rikki jo viime viikolla
Kuka voi olla niin juntti, ettei osaa edes omaa siguaan kirjoittaa oikein.

Kun sinulla on tuo kieli hallinnassa, niin kertoisitko meille ymmärtämättömille, mikä on Perussinivalkoineninen
Vapaa sana / Vs: s-ryhmä bensiini
: 28.02.22 - klo:22:27
No.

 Mitäs valitsivat Teboilin aikanaan. Olisivat lähteneet muun ketjun toimintaan.

 Kaarinan TB:kin vaihtui kymmenkunta vuotta sitten sujuvasti Nesteeksi. 👍

 Itse olen noin 38 autoiluvuoteni aikana välttänyt Teboilia kuin ruttoa. Isävainaa jo aikanaan opetti, että TB:n takana on ryssien omistuspohja. 😎

En ole minäkään tankannut koskaan Teboililla enkä tilannut Hankkijalta polttoöljyä sen jälkeen, kun aloittivat yhteistyön ryssien kanssa.

Olettekos laittaneet Hankkijalle terveisiä, että enää ei Teboil-autoa pihaan tule. Hankkikoot toisen yhteistyökumppanin, jos aikovat polttoöljyä toimittaa.
Tooler tehosi kyllä yhtenä vuotena heikosti, kun oli viileät ruiskutuskelit
On teillä murheet...Hyvä on että kiinalaisillakin kauppa käy

Komponenttien valmistusmaat ovat kiinnostavia paitsi tuotteen laatumielikuvan, myös Suomen kansantalouden kannalta. Tässähän siirtyy Suomesta pois suuruusluokkaa 50-100 miljoonaa vuodessa. Valtrakin kokee tilanteen imagolleen negatiiviseksi, kun ei avoimesti tiedota asioista, vaan jättää tilaa spekulaatioille.
etuakseliko oli carraron löyhävalunen ranskasta.

Ranskalaisesta Carrarosta en ole kyllä ikinä kuullut. Ennemminkin löisin vetoa sen puolesta, että etuakseli tulee samassa kontissa voimansiirron kanssa Kiinasta. Kovasti Carraro ainakin mainostaa strategista kumppanuuttaan Kiinan Agcon kanssa.
Aakkonen käsittääkseni

moottori kiinasta
voimansiirto ranskasta
kokoonpano suomessa
koppi suomessa
etuakseliko oli carraron löyhävalunen ranskasta.

Uskoisin tässä tapauksessa KM:ää eli voimansiirto Kiinasta
Missähän mahtaa olla A-sarjan voimansiirto tehty? Ei ainakaan Beauvaisissa, sanoi siellä äskettäin vieraillut. Googlauksen perusteella Kiinassa Agco on kovasti panostanut vaihteistotuotannon laajentamiseen.
Hinnat ihmetytti myös. Massikka toisiksi kallein ja itsellä ollut se kuva että se on aina kilpaillut hinnalla.

Tuossa MF:ssä on pääosa varusteista "perushinnassa" eli Exclusive-varustetasossa, joissakin muissa taas poimitaan lisävarustelistalta 50 km/h pakettia, hydrauliikan sähköventtiilejä yms.
Jotenkin tuossa testissä ihmetyttää, millä eväillä JD nostettiin sijalle 2. Mittaustuloksissa lähes kaikilta osin häntäpäässä eikä Koneviestin tekstiosuudestakaan paljon kehuja löydy. Lienevätkö muiden maiden testaajat antaneet pisteitä vanhan maineen perusteella?
8 vuoden kokemuksella ääni Davis Vantage Pro:lle. Toiminut vakuuttavasti ja ilman ongelmia toisin kuin halvemmat laitteet.
Milloin palkkietuladan jousitus on muuttunut kierrejousista kumipatukoihin? Joskus 80-luvun lopussa..? Linkeissä muuten samalaiset äkeet mutta em. asia eroaa:

1990 ainakin vielä kierrejousilla
59 minuuttia kesti tänään 10.30 aikaan Huittisen suunnasta tullessa jonon päästä parkkialueelle. Vaikutti vähän siltä, että reittien yhtyessä kasvitarhan kohdassa, toisesta suunnasta tulevat pääsivät lyhyemmällä jonotuksella.
HS:n lukijat, laittakaapa palautetta esim. hs.sunnuntai@hs.fi 19.6.2016 sivulla C13 olevasta maanviljelijöitä parjaavasta kirjoituksesta.
Sivuja: [1] 2 3 ... 15