Maidontuotanto ja lihanaudat / Vs: Rehunteko
: 08.06.26 - klo:07:51
Ainakin täällä Lahti-Kouvola välillä ennustetut suuret sateet ovat kadonneet aivan täysin. Toiselle hyvä, toiselle huono juttu.
Ja siitä oksale rattori vähemmilä sähkyilä... 🎅
https://www.youtube.com/watch?v=EVxByLO_6cA
Tilan kaksi traktoria oli vikuutettu antamalla talvella lisävirtaa 24v boosterilla.

Kyllä ne näköjään käyttää lyijyä uudelleen rakentamisessakin. '
https://www.friendsofnotredamedeparis.org/roofers-work-on-the-spire-needle/
Soppii hyästi vanahan Viiatin keskustelhun tämä... 🎅
https://www.404media.co/demand-is-booming-for-ursa-ag-new-no-tech-repairable-tractor/
Oksaki tykkää ko Demand Is Booming for New No Tech, Repairable Tractor... 🎅
Ohrakin on oloonsa tyytyväinen vaikka miettii, että olisi jo aika heittää keltaiseksi, kun keksisi vaan jonkun syyn.
Juu mutta 4*4 menee puuta tuplaten, kallis sahuri Oksaisella jos ylimääräinen veto maksaa enempi kuin tupla määrä puuta
Nyt vaaditaan luonnontilaista ryteikköä suojeluun. Ei saatana yle.
https://yle.fi/a/74-20227169