Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2

Viestit - 7050

Itsellä 20 sarjan lohkossa auttoi karan päätykupin aukaisu, puhdistus ja karan voitelu kyseiseen vaivaan....

 Oliko kuppa vai sankkeri?  :D
havahduin miettimään.. Tais olla kuppa ja kuus muuta ...;)
Itsellä 20 sarjan lohkossa auttoi karan päätykupin aukaisu, puhdistus ja karan voitelu kyseiseen vaivaan....
Laittakaas linkkejä ulkolaisten varaosa/varuste myyjien sivuille (lähinnä UK, Hollanti, Saksa). Ja onko minkälaisia kokemuksia / miten toimitukset pelaa? Itsellä koskettaa pieneltä osin JD tavaraa... Kiitos!
Kasvintuotanto / Vs: Puinnit 2012
: 02.10.12 - klo:06:59
Eilen loppu puinnit. Rahakauraa ois vielä joku 1500 hehtoa kuivattavana. Näin täällä P-Pohjanmaalla...
Jotenki tuo Metaka vakuutti Okrassa. Ei liene koukkunakaan ihan suolesta?
Laita vaan kahdeksalla/puoli. Paljon stressittömämpää sen jälkeen. Itsellä mietinnässä kans pyörien kiinnitys. Rengaskoko 710/70R38 ja edessä 600/50R28. Rajun ketjut maksaa aivan käsittämättömän paljon......
Eilen tuli käytyä Sievissä lavanhakureissulla ja itsekkin Jobbarin nähneenä voin suositella käymään koeajolla jos on kuormainta hankkimassa. Itse en niistä kyllä ymmärrä enempää kuin sika pottuvoista ;)
Olis varmaan vielä tehokkaapi jos ois asennettuna isoon Fendt:tiin tai Verkuun.... :D
Näyttää siltä että jokaista tekijää(firmaa) joko haukutaan raadollisesti tai ylistetään sairaalloisesti... ;)
Kyllä nyt meni paskan jauhannaksi. Kerrompa sitten faktaa miten teidän ohjelmointi pelasi. 7485 dyna-vt dtm. mitattu teho moottorissa ennen mittausta (käytiin mittauttamassa kun ohjelmoijalla ei dynoa ollut) 203hv moottoritehoa. Pyydettiin 250-270hv, sen aikoi laittaa. No ohjelma ei sitten työssä pelannut alkuunkaan, ihmeellistä tempomista, kierrosten heittelyä, eli vaihteisto ja moottori ei pelanneet yhteen alkuunkaan. Sitten soittelun ja ohjelmoinnista tulleen karhukirjeen jälkeen kun emme maksaneet, tuli laittamaan uuden ohjelman, tuntui ettei tehot muuttuneet oikeastaan mitään alkuperäisestä. No tietenkään sitä dynoa ei lupailusta huolimatta koskaan tullut ja käytiin taas mittauttamassa maksua vastaan, tulos oli kuten pelätty lähellä alkuperäistä eli 215hv. Eli näin toimii voimaa.com. Rahaa hommaan paloi mittauttamisineen ja tyhjään maksettuine ohjelmointeineen noin 1800€ sis.alv tyhjästä.
Nyt sitten LTR:ltä kyselin että saisiko heiltä rahalle vastineeksi sitä kaivattua tehoa, ja selvisi ettei DTM malleihin ole kukaan vielä saanut toimivaa ohjelmaa aikaiseksi. Ja lupasivat LTR:ltä ilmoittaa heti kun sellainen ilmaantuu.
Ei oikeastaan paljon paskempi maku voi hommasta jäädä. >:(

Milloin tämä kone ohjelmoitu ja kuka teki? Kiinnostais tietää ihan muuten vaan.....
Ajattelin tuossa vaihtaa öljyt autoon ja katselin ostamani Mobil 1 Rallyformulan api luokitusta purkinkyljestä. Ei siinä kyllä dieselin luokkaa ollut.. Mitä raati on mieltä? Kaajetaanko mömmöt koneeseen vai onko kyseistä 0w-40:ä bensa ja dieselmoottoriin erikseen?
45000!!! Huh huh.. Paljollakohan tollasen sitte saa jos on tosissaan? 25000? 30000? Siis pelkän alustan.. Vai ei jaksa kippailla? Taitaa olla parasta kiertää kaukaa...
KKK. Kankaalta Koneet Käyttöösi...
MaasTullissa Valtra kampanjoi FMG:n valmistamia koukkuvaunuja. Onko käsitystä millä hintaa saa taluttaa kyseisen kärrin kotiin? Ujous iski, ei uskalla käydä Valtralla saatikka soittaa...
En itsekkään kyseisen koneen omistajana voi moittia kankeaksi. Vähäruokainen (145hv tapilta) ja tunteja n.13000 tullut ajeltua...... Sekalaista käyttöä ja paljon remonttia kuuluu historiaan. Kelpo peli kaikkine harmeineen ja ei ne sähkötkään nyt niin huonot ole!

Sivuja: [1] 2