Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 14

Viestit - Waltteri

Onko kellään omia kokemuksia kyseisestä karhottimesta? Tiedossa on että mutkat hankalia jos paalain perässä yhtä aikaa. Mutta jos sitä ei mietitä. Kuinka kärsii vauhtia pitää ja kuinka noukkii maasta heinän? Millainen karho on paalata? Ja tarkoitus on että jos mahdollista erillinen traktori ajelisi karhottimen kanssa mutta jos kuski pula niin sitten voisi keulassa käyttää.  Kestävyys tottakai myös, saako heti pajottaa ja kuinka nailonit kestää käyttöä?
Paljonko  lienee t4 valtran ison huollon hinta, siis jossa venttiilien säätö ja kaikki öljyt ja suodattimet teetettynä?  Huolto sarja ja öljyt on vähän  yli kaksi tonnia, paljonko lienee työpalkat päälle? Kun siis herättää ihmetystä Kun aina kuulee jd R miehien puhuvan  ison huollon hinnasta että se on reilu tonni töineen? Voiko ero olla niin suuri? Tottakai valtraan menee enemmän öljyä kun erilliset hydrauli- ja voimansiirtoöljyt, mutta silti?
Samaan rahaan saa jo fusion ykköstä ja jopa kakkosta ja luotettavuus on jotain ihan muuta paljonkin paalattuna kun noissa agronicin tekeleissä. Täysin eri koneita mchalet
Taitaa heikoin paikka näissä pikkukoneissa olla ajomoottorit. Kantsii oikeasti seurata että öljyt pysyy sisässä ja välttää nopealla alueella ajoa....
Ajettelin että lopulta olisi tullut jo mallisarja fendin portaattomalla... mutta ei sitten😂 olisi voinut jo harkitakin....
Mulla on vaan muistikuva että Volvossa kotelo on täytetty rasvalla? Mutta eikös monissa muissa merkeissä käsketä vaan luukun kautta joskus sivelemään rasvaa hamnaskehälle?
Kun eikait tuolla suurta merkitystä ole kunhan jotain liukasta on välissä kun kierrosnopeus rattaissa on aika mitätön?
Siis laitoin rasvaa käännön koteloon, en todellakaan laakeriin 😁
Onkos tietoa kuinkas paljon 180blc Volvon käännön kotelossa pitäisi olla rasvaa ja mistä sinne vesi pääsee?? Huomasin tuossa että kotelossa ei ollut kuin vettä. Imasin  veden sieltä pois ja laitoin 20 kg rasvaa tilalle mutta nyt sitä näkyy työntyvän jo osa pois kääntökehän välistä? Ilmeisesti yli täyttö.  Mutta lähinnä tuo veden pääsy ihmetyttää... mistä välistä se tunkeutuu?
Näkyi kammion yläosan tela rutistuneen, millainen operaatio vaihto?
Kai siinä jokin toleranssi on? Eikait se täysin välyksetön voi koskaan olla?
Telakaivurin kääntökehän välys, mikä normaalia? Kaikki pultit ehjiä mutta ylävaunu lonksaa vähän. Kyseessä siis 20 tn kone. Välystä ei huomaa itse kaivaissa mutta viereltä katsoessa  huomaa...
Nostolaite ja tosiaan vaikka säiliö keulalle. Jos yhtään pieniä lohkoja ja vielä pylväitä niin hinattava hanurista. Itselle ajoi vähän aikaa urakoitsija hinattavalla ja vitutti armottomasti myrkyttämättä jääneet kohdat kun rikat reputti. Jäi yllättävänkin isoja alueita pylväiden ja pikkulohkojen takia myrkyttämättä. Nyt toinen urakoitsija uudella nostolaitevehkeellä ja on hyvä.
Kun kaasuttaa polkimella vaikka vaihteisto vapaalla, tuntuu ainakin että kierrokset reagoi täysin normaalisti poikineen? Tää oire tuli aika äkkiä... en tiedä auttaako sitten vaihteiston kalibrointi mitään? Mutta ärsyttävä on, hyvin!
Missähän vika kun versu on alkanut ryntäillä suunnanvaihdon jälkeen? Siis kun vaihdat suuntaa tai lähdet kytkimellä niin kun veto on jo kytkeytynyt ja kun painat nopeuspoljinta. Tuntuu että ensin vauhti ei kiihdy yhtään ja kun painat poltinta lisää niin sitten yhtäkkiä ryntää ja sitten mennään... hirvittää oikein polkasta aina... vinkkejä?
Sivuja: [1] 2 3 ... 14