Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Kuinka pian otsikon vaihteisto alkaa pelaamaan pakkasella; kuinka pitkään pitää käyttää tyhjäkäynnillä? Onko halvemmat vaihteistovaihtoehdot luo
tettavampia?
Olihan tuolla 2014 vuodelta jotain esitettäkin. Eli koottu erilaisista komponenteista. On Ivecon ja Jonteeren moottoria Boshin sähköosaa ja zf etuakselia. Kuin lie sitten vaihdelooda. Mut ei kuitenkaan mikään ursus.
Ja belaruksen moottorilla.
Kuultua, elikkä en ole ihan varma todenperäisyydestä, mutta valtra 142, tai 143 kävi merkkikorjaamossa pullahtaneen öljypohjantiivisteen takia, vaan korjauksen jälkeen pullautti heti kampiakselin stefan pois. Onko tuttua?
Palms-Farmi- Nokka-Kesla; nuo ainakin olis itelle mieleisiä, toki muutkin hyviä; Koneviestin luetun perusteella.
Minä annan omani; laita sinne, niin välitän eteenpäin.

Onko tilinumeroa mihin voi lähettää varausmaksun 
Jäisi ostamatta jo ulkomuodon takia.
Joskus taidettiin Zetoria mainostaa järkitraktorina, vaan pitäpä tuumaatte otsikon traktorin hinnasta; noin 150000€ alvineen kuormaajalla? Koneviestissä juttua.
Näyttää Valtralla tulevan asiakkaalle kalliita laatuongelmia sitä enemmän, mitä nopeammin suoltaa uusia malleja markkinoille; artisti maksaa.
Kuuhun on panostettu parhaimmat komponentit mitä Valtralla on tähän asti ollut. Softakin on jo koeponnistettu, joten paras Valtra on mahdollinen nyt. Kiitos Valtran, Agcon ja Fendtin yhteistyön.
Toivottavasti.
Ellei perinteistä Mega-Valtraa oteta
lukuun.
Näyttää Valtralla tulevan asiakkaalle kalliita laatuongelmia sitä enemmän, mitä nopeammin suoltaa uusia malleja markkinoille; artisti maksaa.
Ei ole väliä ohjaamon ja konepeiton välissä, kuten massikassa; liekö vaikutusta ohjaamon meluun.
suotta. kattelin nuita intian ihmeitä tuolla varmarissa ja siellä net jätkät osaa laitta muovipaneli kiinni..
Solistako tarkoitit?