Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 31

Viestit - malanko

Sen verran iso pulju, että tekee vaikka kokonaan uuden myyntiorganisaation,.
Joku puuhala kyseessä??

https://youtu.be/mystujc35T8

Neljä tuollaista tilaa niin on Suomen koko peltoala siinä sitten.
Kolme tuollaista navettakompleksia, niin on Suomen lypsylehmät.

Rakennemuutos täällä Suomessa on selvästi vielä kesken. Huomataan
myös, mitkä ovat todelliset työvoimakulut tuossa maassa, tämä voitollinen
konserni saa aikaiseksi liikevaihtoa 37000 € per työntekijä, 674 €/hehtaari.
Työntekijän kulut eivät liene tuosta kuin pienen osan. Koneisiin ja
tuotantotarvikkeisiin  menee miljoonia vuodessa.

-SS-
Ei näkynyt montaa repalusta.
btw, mikä syy aloittaa ko kysely?   onko kopin runko hakusessa?
Ihan mielenkiinnosta.
Kyllä kuvat ainakin näyttää samoilta kuin 5820. Lämmityslaitteen säätimetkin ilmasuuttimet on ihan samanlaiset ja . Muuten vipuja hieman päivitetty
Joo, siinä on samanlainen hytti, mutta se on tullut markkinoille 2003.
En ole löytänyt 5000-sarjastakaan samantyyppistä hyttiä.
Ei kyllä minusta näytä 6-tonnisen sukulaiselta.
Jotain yhteistyötähän Jdllä ja Zetkalla oli taannoin mutta eikai tuo sitä tarkoittanut että molemmat samasta?

Ei liity Zetor aiheeseen; lainaukseen tuli vaan maininta sen hytästäkin.
Ei kyllä minusta näytä 6-tonnisen sukulaiselta.
"John Deeren ja Zetorin ohjaamot ovat 1990-luvun alun peruja.", sanotaan Koneviesti-lehden vertailussa, mutta missä jontikassa on tuo hytti ollut tuolloin?
Eikö MF:ssa ole noita ihan samoja moottoreita kuin Valtroissa ja jos tuo Dyna-4 on sama loota kuin Massikoissa on niin onko noissa mitään muita oikeita eroja kuin hytti ja todennäköisesti tietokoneiden ohjelmat? Merkin kertovien tarrojen tuomia fiiliksiä ei nyt huomioda...

Konepelti. :)
X-1R öljyn lisäainetta olen käyttänyt mm. fordin ohjaustehostimessa, joka nopeaan käännettäessä hangoitteli vastaan, mutta lisäaineen kanssa saa veivata niin nopeaan, kun ehtii, eikä töki . Tuttu kaivinkoneyrittäjä kehui ainetta; sanoi ajomoottoreiden lämpötilan laskevan, kun on lisäaine seassa. En tiiä , auttaako se, mutta saahan sitä kokeilla. :)
Kahesti miettis tällekki kuskille traktorin antoa

https://www.youtube.com/watch?v=zt2Cc-t2NB8

 Ammattimies oli ratissa, ei tehny nolouttaan virheitä  vaativalla kuormauskoneella.

Ei niinkään kuski, vaan työkone(kuormain) huono.
Puuttuuko tosta lukot vai onko jo rikki

https://www.youtube.com/watch?v=1hakShvk8ts
no ei ollu mikään älyn jättiläinen puikoissakaan

Jos olisi minun traktori, en antaisi tuollaiselle kuskille. Rengasmyyjät ja varaosa/korjaamoyrittäjät kyllä tykkäävät.
Sivuja: [1] 2 3 ... 31