Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 30

Viestit - malanko

btw, mikä syy aloittaa ko kysely?   onko kopin runko hakusessa?
Ihan mielenkiinnosta.
Kyllä kuvat ainakin näyttää samoilta kuin 5820. Lämmityslaitteen säätimetkin ilmasuuttimet on ihan samanlaiset ja . Muuten vipuja hieman päivitetty
Joo, siinä on samanlainen hytti, mutta se on tullut markkinoille 2003.
En ole löytänyt 5000-sarjastakaan samantyyppistä hyttiä.
Ei kyllä minusta näytä 6-tonnisen sukulaiselta.
Jotain yhteistyötähän Jdllä ja Zetkalla oli taannoin mutta eikai tuo sitä tarkoittanut että molemmat samasta?

Ei liity Zetor aiheeseen; lainaukseen tuli vaan maininta sen hytästäkin.
Ei kyllä minusta näytä 6-tonnisen sukulaiselta.
"John Deeren ja Zetorin ohjaamot ovat 1990-luvun alun peruja.", sanotaan Koneviesti-lehden vertailussa, mutta missä jontikassa on tuo hytti ollut tuolloin?
Eikö MF:ssa ole noita ihan samoja moottoreita kuin Valtroissa ja jos tuo Dyna-4 on sama loota kuin Massikoissa on niin onko noissa mitään muita oikeita eroja kuin hytti ja todennäköisesti tietokoneiden ohjelmat? Merkin kertovien tarrojen tuomia fiiliksiä ei nyt huomioda...

Konepelti. :)
X-1R öljyn lisäainetta olen käyttänyt mm. fordin ohjaustehostimessa, joka nopeaan käännettäessä hangoitteli vastaan, mutta lisäaineen kanssa saa veivata niin nopeaan, kun ehtii, eikä töki . Tuttu kaivinkoneyrittäjä kehui ainetta; sanoi ajomoottoreiden lämpötilan laskevan, kun on lisäaine seassa. En tiiä , auttaako se, mutta saahan sitä kokeilla. :)
Kahesti miettis tällekki kuskille traktorin antoa

https://www.youtube.com/watch?v=zt2Cc-t2NB8

 Ammattimies oli ratissa, ei tehny nolouttaan virheitä  vaativalla kuormauskoneella.

Ei niinkään kuski, vaan työkone(kuormain) huono.
Puuttuuko tosta lukot vai onko jo rikki

https://www.youtube.com/watch?v=1hakShvk8ts
no ei ollu mikään älyn jättiläinen puikoissakaan

Jos olisi minun traktori, en antaisi tuollaiselle kuskille. Rengasmyyjät ja varaosa/korjaamoyrittäjät kyllä tykkäävät.
Belaruksen ääni.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Tesla
: 07.12.18 - klo:12:04
Baselin kaupunki ostaa 7 teslaa, x100D malleja, neliveto ja lokinsiipiovet. Aluksi tuli 3. Ne on muutosvarusteltu Hollannissa - poliisiradio ja piipaa-systeemit. Aluksi on tiedossa ajo-opetusta. Päivittäistä ajoa tulee 100-200 km. Sopiikohan nuo takapenkit juoppokuljetuksiin ?
https://www.youtube.com/watch?v=zKSDLKkdgZI

Ei taitais nuo ränkkänä-ovet ainakaan takseissa pitkään kestää; TM:ssäkin niitä moitittiin. East bound and down -sarjan päähenkilön pick-upissa oli yhtä laadukkaat. ;)
No mites tua tulee vähä työkseen välillä ajeltua noita korean kammotuksia😨 Onne semmosia rytkyttimiä että voi itkun vit~tu!
Joo ja tosiaan ihan on uusiakin kyseessä.
Joskin pitää sanoa että jotkut vanhemmat mallit on mukavampia kaivaa saa siis siistiäkin jälkee. Ja jotkut putket ja johdotkin voi säilyy ehjänä.

Kyllä Kobelco,Hitachi,Cat,Jcb ja Volvo on paljon mukavampia laitteita👍 Volvo ainakin tosin on myös Korean ihme.

Pari kaveria on ajanut muitten koneita kymmeniä vuosia, ja he eivät kyllä Hyundaita ja Doosania(Daewoita) moittineet, JCB:n kestävyyttä kylläkin.  Eräs sanoi Hitachia hiihtosimulaattoriksi.
Mul on tuollainen 135 Newholland Kobelco pyskulevylllä, mukava kone kaivaa. Tunteja nyt 5200, onko tuossa jotain juttuja, mitä kannattaa alkaa seurailla noilla tunneilla? On mitsun koneella.

Vaihdat öljyjä ja kaivat siinä ne👍
No navat ovat erityisen tärkeet öljy kohteet.
Ketjut ja rattaat yms tietty josain kohtaa menee. Mutta niitä eitarvi seurata neet huomaa kun ovat kuluneet😕

Hieno vehje ajaa tosiaan. Aivan toista kuin korean kauhu kammiot. Puomin liikeradat erittäin hyvät.


Korean kauhukammiot? Taitaa olla vanhaa tietoa.
Sivuja: [1] 2 3 ... 30