Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Mutteripena

Älä osta mekaanisella suunnanvaihtimella varustettua aakkosta. Ennemin käytetty A93 tai isompi hitekki

Kuin? Onko ollu vikoja? Vaiko vaan hankala käyttää.
Hyvin menee kunhan ei peruuta pitkiä matkoja yhtäsoittoa. Tullee kalliiksi.
Eräällä valmistajalla ainakin 30-sarjan koneissa öljypumpun ratas akselissa krymppiliitoksella. Eräissä tapauksissa liitos vähän liian löysä eli painetta vastaan mittari näyttää nollaa mutta ilman vastapainetta lentää komeassa kaaressa
Syyläri ongelma kaikissa n1 ja n2 sarjan vehkeissä. Voi ostaa uuden joka ei ole vanhaa parempi tai korjauttaa sen nykyisen. Sementti ei ole ratkaisu pitokoneeseen.
Voi hyvinkin olla lohkon ohjainpää vaihtoa vailla. Liittimet kun tarkastaa ensin niin tietää jo paljon. Vilkkuuko ohjainpäässä ledit normaalisti kun vika on päällä?
Eikös tää ole juuri se malli johon oli laitettu tehoja lisää?? Kun tuosta pykälää vanhempi malli kestää kyllä ikuisuuden ajella. Itsellä 2,5 td. vm-00.
Ei. Edellisessä td25ti tai jotain sinnepäin. Työntötankomoottori mekaanisella ruiskutuspumpulla ilman kaasuvaijeria. Yd25 on se ongelma moottori. Yläpuolisella nokka-akselilla ja commonrail. Tehoja on kyllä laitettu lisää mutta aivan eri moottori. Eikä ole käytöstä kiinni hajoaminen.
Koukun sylinterissä on kierre toisessa päässä. Eli samalla tavalla kuin mekaanisessa työntövarressa. Pituutta lyhentämällä alkaa koukku taas lukkiutua. Voi olla jenka vähän jäässä vaikka kevät tuleekin.
Sivuja: [1]