Vetääkö TomTom-pulju viimeisiään?
Käytössä on Start 50 Tomppa, elinikäisillä (ilmaisilla) kartoilla...
Eli siis. Yritin kirjautua Tompan tilille, mutta ei päästänyt. Oli sitä mieltä, että käyttis tai salasana olisi virheellinen. Virheellinen my ass
No, löytyi sitten linkki, jonka kautta salasanan pääsee uusimaan. Sähköpostiin tuli siis uusi linkki tuohon tarkoitukseen. Puhuttelivat oikein sukunimellä, joten tunnistivat kyllä kuka kysyy. No, salasana tuli uusittua ja hyväksytyttyä. Vaan ei se kyllä tilannetta parantanut, sisään kun ei sittenkään päästänyt. Samaa herjas edelleen, vääriä tietoja.
No, kokeilin sitten jo kikka kolmosta, uuden tilin luomista. Oh my god! Nyt pääsin jo kirjautumaan sivustolle, mutta kartan lataamiseen pitääkin käyttää MyDrive Connect ohjelmaa... Selvä asensin sitten sen. Vaan taas tyssäs homma kirjautumiseen, ei kelpaa antamani tiedot...
Asiakaspalveluun ei enää edes ilmoiteta yhteystietoja, ei sähköpostiosoitetta, puhelinnumerosta puhumattakaan. Aikoinaan palvelua sai ihan kohtuullisesti, puhelimeenkin sai ihan suomea puhuvan kaverin.
Paskan möivät.
Näkyy tuota ongelmaa sit olleen muillakin, joten en nyt sit ainoo "tumpelo" ole:
https://en.discussions.tomtom.com/go-and-start-40-50-60-series-go-400-500-600-5000-6000-mydrive-176/cant-connect-to-my-account-998351Oiskos kolleegoilla ideoita tai tietoo tähän ongelmaan?
Edit:
Palvelu toimii, ja hyvin.
Ja asiakaspalvelun yhteystiedotkin löytyy...
Olipahan vain osittain omaa taidon puutetta.