Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Aiheet - Rampe

Syksy etenee ja talvi tulee kohta.. Sivusilmällä vähän katsellut uutta metsäyhdistelmää, vähän riskimpää kuin edellinen Hakki 6400 ja 92 kärry. Tietysti yksi syy olisi siirtyä "hieman" kevyempään ohjausventtiiliin, nykyisen hiroidman malmikasan sijaan.
Hakki on palvellut pisteillä 9+. Ei valittamista..
Pamsu olisi oletettavasti hinnaltaan huokeampi vaihtoehto. Mitä muutamaa katsellut, niin ihan suht siististi tehtyjäkin.
Onko raatilaisilla käytännön kokemuksia?

Valtran 6400:een tässä pikkuhiljaa katellut renkaita ensikesälle, eli 16,9r28 ja 20,8r38 ja vst millimitat.
Onko kukaan vertaillut enemmän contia ja mitasta? Pitäisi tulla samalta tehtaalta, mutta mitä tuossa kuullut, niin eroa kuitenkin olisi mm. talvipidon osalta  ::)
Varsinaiset talvikiekot on kyllä erikseen (metsärenkaat) mutta alkutalven liukkailla joutuu joskus ajeleen.

Toinen parivaljakko mistä en ole kuullut oikeen mitään on alliance ja cultor. Ensinnämainittu tehty ainakin intiassa.
Onko kokemusta Petan lietevaunuista?
Ainakin on sellainen käsitys, että on edullisimmasta päästä hintahaarukkaa.


Mikä on kestävyys kovassa käytössä? Kiinnostaisi laittaa silppurin torvenohjauksen letkujen väliin kun pitää joka kuormalla napsia piuhat irti.
Kytkemisiä tulee x määrä päivässä  :P
Näitähän on toki muitakin merkkejä kun tuo fasteri. Avantissa vaan käyttänyt tuollaista.
Linkkukuormaajaa katsellut navetalle rehunjakoon, nurkkaajoon ja toimittaishan tuo pajalla nosturin virkaa.
Oon koittanut selvitellä eri merkkien ominaisuuksia ja omituisuuksia  ::) Esim. Avant 520 ja Pikku Schäfferit.
Weidemannikin näyttää ihan ok, mut ei noita paljon missään näy tai tiiä kellä olisi.
Pikku Schäfferillä ajanutkin joskus takavuosia. Ihan simppeli kone ja sopi hyvin käteen.
Sivuja: [1]