Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Aiheet - IsoK

Eli M160:sta on välillä veto hukassa, ei ota kierroksia kuin n 1700 ja välillä taas kiertää hyvin. Suodattimet on vaihdettu eli niissä ei ole vikaa. Mistä kannattaisi lähteä vikaa hakemaan?
Mites kauan on teillä on mennyt että Puolan pojat hakevat ostamansa tavaran pois? Ite ootellut muutaman kk:n että hakisivat puimurin pois. Ei sinällänsä kiirettä kun rahat on sentään saatu jo ja juotukin.
Nyykkärin M160 antaa vaihteiston calibroinnissa vikakoodin u82 eli ei hitaan-nopean synkronoinnin liikettä tunnistettu. Vaihteisto krohahtaa B ja C alueen välillä. Onko mahdollisesti pelkkä anturivika vai pitääkö laittaa katkaisuhoitoon ja lootaremonttiin?
Jos vaihteisto krohahtelee kun vaihtaa nopeusaluetta, mutta muuten vaihtaa normaalisti, niin korjaantuuko kalibroimalla vai onko pakkojen uusiminen edessä? Tunteja ei vielä ole kuin vajaa 6000. Millainen tuo vaihteisto muuten on kestämään? Tiedän ettei varmaa vastausta saa muuten kuin kokeilemalla. Mutta kun olis tollaisella laatikolla oleva kone kohtuuhintaan tiedossa.
Onko muut törmänneet sellaiseen että kun kiertokoe näyttää sopivaa lukemaa, niin todellisuudessa menee reilusti vähemmän? Kierrosmäärä on oikea kiertokokeessa. Ymmärtäisin toisinpäin, tärinästä yms johtuen. Pitääkö laittaa muuten hyvä kone vaihtoon?
Koneet, laitteet ja tekniikka / Juko Ht/HtS
: 18.01.11 - klo:22:15
Kertokaa nyt hyvät kaverit tyhmemmälle, mikä on kyseisten koneiden säiliöiden koko ero? Sekä 3000 että 4000 kiinnostaa. Netistä olen kyllä löytänyt S mallin tiedot mutta en vanhemman version, paitsi sivupyörän joka ei kiinnosta. Koneen vaihto suunnittelen ja Juko on yhtenä vaihtoehtona ja Tume toisena, siitäkään en ole vanhojen mallien tietoja löytänyt eli niistäkin olisin kiitollinen.
Elikkä kyseiset traktorit kiinnostaa ja mietityttää mitkä ovat niiden käytännön erot? Moottori on käsittääkseni sama mutta mitä eroa on vaihteistossa ja perässä? Tm:stä on otettu paljonkin tehoja ulos ja on näkynyt Ts:äkin mitä on kutiteltu turbolla ihan kivasti mutta kestääkö vaihteisto/voimansiirto? Viisaammat saavat vastata. Ja muutkin.
Sivuja: [1]