Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Aiheet - tohtori

Kävi mielessä, että onnistuisiko tuollaisella runko-ohjattavalla isopyöräisellä lusikkahaarukalla metsässä mikään työ? Voisi esimerkiksi laittaa jonkun kiinteän jatkopuomin, johon pyörittäjä ja energiakoura. Lisäisi koneen käyttömahdollisuuksia talviajalle. Mutta en pysty kuvittelemaan kuinka kömpelö tuollainen laite on metsässä tai soveltuuko ollenkaan hakkuuseen? Yhden videon löysin, mutta siinä pysytellään turvallisesti tiellä.

https://www.youtube.com/watch?v=yZ2GFuZetCo

Mitä arvelette?
Vapaa sana / Japanin teräksen heikko laatu
: 19.10.17 - klo:10:41
http://money.cnn.com/2017/10/16/news/companies/kobe-steel-scandal-what-we-know/index.html

Kannattaa laittaa kobelcot myyntiin ja kaikki japanilaiset autot. Japanin lomalle lienee turvallisempi lentää Airbussilla ja välttää suurnopeusjunia.
Ei ole aikoihin saanut lukea SASssin näkemyksellisiä kommentteja. Tulisit jo valaisemaan meitä kynäniskaisia kesselimahoja.
Kysymys SAS:lle tai jollekin muulle ammattitason mekaanikolle. Vaihdoin masseriin uuden kytkimen ja painelaakerin. Nyt kun vehje on taas kasassa niin huomaan tarkistusluukusta että painelaakeri vastaa koko ajan kytkimen käpälöihin ja siis pyörii jatkuvasti. Kuuluuko näin olla vai sattuiko jonkin asteinen virhe? Vanhaa ei tietenkään tullut paikallaan ollessa juuri ihmeteltyä ja vanha painelaakeri oli jumissakin, eli siinä näkyi selvät luistojäljet käpälistä. Kytkin siis toimii ja pitää hyvin, eli onko nyt niin että ne ovat vain nuo käpälien jouset mitkä painavat ne kiinni laakeriin?
Aloitetaampa uusi keskustelu. Minua kiinnostaisi tietää kuinka paljon agronetin Valtterimiehet ovat soitelleet unlimited pajalle ja minkälaisia varusteita sieltä on tarttunut mukaan. Olisi myös hauska tietää onko ostoksiaan arvostanut vai katunut jälkikäteen.
Sivuja: [1]