Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Aiheet - btwft

Vesakkomurskaimen (elho) hydraulisen laukaisimen yksitoimisen sylinterin huohotinnipasta valuu öljyä, ilmeisesti sylinteristä on mennyt tiivisteet ja öljyä pääsee männän väärälle puolelle ja lorottaa nipasta sitä pihalle. Eipä lähtenyt sylinteri irti, kumpikin tappi ruostunut kiinni. Moskalla sai hakattua kiinnikkeeseen asti mutta kuinka loput? On laitettu irroitusöljyä, hakattu tuurnan kanssa, ulosvetäjää ei saa sopimaan ilman rakentelua. Lämpöä en ole vielä kokeillut kun paikat voitelurasvassa. Onko tuo lämpö millä tapin saa irti vai mikä nyt neuvoksi.
Voiko olla näin kuin otsikossa lukee. Tein traktoriin huoltoa ja huomasin polttoainesuodattimen lasikupissa ylimääräistä tavaraa, joka oli jotain harmaata ja pehmeää mönjää. Putsasin kupin, tyhjensin tankin ja teboililta kannulla uutta löpöä tilalle. Omasta tankista en uskaltanut enää ottaa koska säiliön seinämillä näkyi samanlaista mönjää.
Moottoripolttoöljy jota minulle on tullut on NEOT:n tuotetta ja en tiedä mikä siinä on bioöljyn osuus.
Eräs dieselkorjaaja sanoi ettei common rail koneissa kannattaisi käyttää bioöljypohjaisia aineita. Ainakin minulla polttoainetoimittaja vaihtui.
Kertokaapas millaisia tehoja/vääntöjä on penkitetty omista ja kylänmiesten traktoreista.
Onko koneet olleet vakioita vai jollain tavalla piristettyjä.
Sivuja: [1]