Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 5

Viestit - -samuel-

Sampojakin on viety Afrikkaan Deutzin koneilla varustettuna. Ilmajäähdytteisinä. Samat koneet eivät olisi enää menneet paikallisen lainsäädännön läpi päästöjen vuoksi, mutta Afrikassa on toisin. Arvostavat yksinkertaisuutta kait.
Sampolla ei kyllä vienti vedä. Väärää tietoa. Lomautuslappuja siellä tehtaalla jaellaan.
Onko niin yksinkertainen juttu kuin poltoainesuodatin katsottu?
No ei se mahdottoman lämmin varmaan ollut, kun nosteltiin vain rankapöydälle tavaraa lisää silloin tällöin. Ilma kyllä oli nollan tienoilla. Venttiilikelan valo muuten syttyy, eli jotain virtaa sinne kyllä menee.
Kesla 203t hydraulisella esiohjauksella on alkanut oireilemaan siten, että tukijalat eivät nouse ylös. Pelkästään pieni nytkähdys tapahtuu, kun jalkojen painonapeista painaa jalkoja nostaakseen. ( jalkojen liike siis sähköisellä ohjauksella ) Muutaman kerran jalat on onnistuttu nostamaan niin, että välissä on tehnyt jotain muuta jumppaa, ja koittanut sitten uudelleen. Ilmeisesti jossain löyhä liitos tms.?
Ei herneitä tarvitse vetää nenuun. Oikaisin vain tämän yleisen virheen. Kyläkaupasta voivat sinulle kyllä myydä "raataa", mutta se on kyllä virallisesti vain alkuaine. Kyllä niitä kaupasta ostettuja on aina jotenkin seostettu, eli ovat silloin jotain muuta kuin rautaa, eikä esim. Ruukin katalogista löydy kuin teräksiä. Tältä pohjalta minun korvissani vaan kuulostaa vähän hassulta se, kun sanotaan, että on oikein teräksestä. Kun se ns. paskarautakin on terästä...
Raudasta ei kyllä tehdä yhtään konetta tai laitetta. Rauta ( Fe ) on purkkamaista massaa. Kyllä ne jonkinmoista terästä kaikki on. Kansankielessä vain puhutaan virheellisesti raudasta perusmateriaalina materiaalina. Ja teräs on sitten jotain erikoislujaa. Mutta ei näin vaan kaikki teräksiä, mutta eri asia sitten millaisia teräksiä.
Työkaveri laittoi transporterin kiertoon juurikin automaattilootansa takia. Ei tykännyt sen kuminauhamaisuudesta ja sitten se levisikin. Transiitilla ajelee nykyään.
Oiskoha kuitenkin Rosenlewin eikä Upon ovesta? Itse nostellut trukilla tuota prässityökalua jokusen kerran prässiin paikoilleen.
Hydoring. Tosin en tiedä miten on yksityisille myyntiä...
Olikin se meidän lyhytputkinen malli 345F.....
Löytyy sekä 245 että 345 Husku. Vanhempi pitkällä putkella ja uudempi lyhyellä. Uudempi parempi metsänraivauksessa. Teho riittää kyllä, kun terä on kunnossa. Huonolla terällä kai kuulukaan tehdä hommia? Jonsered oli ainakin tuon 345 oston aikaan pitkällä putkella ja erilaisella kaasukahvalla. Huskussa peukalokaasu ja Jonseredissä muilla sormilla puristettava. Kuulemma pitemmän putken kaasukahvaratkaisun takia Jonsered olisi enemmän tarkoitettu niittoon kun taasen Husku metsään.
Taitaa se noissakin päteä se Homer Simpson sääntö. Älä osta halvinta - osta toiseksi halvin. :-D Monasti nuo hinnat alkaen mallit ovat tosi karsittuja ja säästetty hassuissa paikoissa. Pykälää isompaa, eli 202:sta taitaa maailmalla olla aika monta liikenteessä.
Ostettiin viime talveksi 203t. Ihan hyvä peli on ollut. Tuo pienempi riittelee myös varmasti, jos ei tukkipuita meinaa isommin ajella. Tuo 5 metrin ulottuvuus on kyllä ihan minimi. Edellinen kuormain oli samalla ulottuvuudella, ja kyllä silläkin pärjäsi, mutta ei kyllä yhtään vähempää olisi saanut olla. Ainahan sitä kuitenkin se metri saisi olla enemmän, vaikka olisi kuinka ulottuva kuormain.
Sivuja: [1] 2 3 ... 5