Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 7

Viestit - dynamiitti

Herbst ollut muutaman vuoden kevyellä käytöllä. Ei kai niissä suuria eroja ole.

Itselläni Eurospec nimellä myyty, kuvien perusteella aikalailla vastaava kuin Herbst. Takaosan viiston osuuden keskellä olevassa syvennyksessä, mitä näissä kaikissa ei näytä olevan, on näppärä kuljettaa kuokkakauhaa kun heittää koneesta pyörittäjällä luiskakauhan ympäri ja laskee sen siihen päälle. Ei tarvi erikseen sitoa ja varmasti pysyy matkassa. Jousikeventeisiä ramppeja en kyllä uskaltaisi jättää sitomatta pelkkien jousien varaan. Alkuperäiset liinat on perseestä, hydraulisylinterit suunnitteilla ja lattaraudat toimii hyvin siihen asti.
Jep joo.

Mutta eikös tuki ole parempi säiliörehunurmessa kuin VLN:ssä?

Ainakin kasvipeitteisyyden osalta koska VLN:lle sitä ei makseta
No ompas nyt ihme nillitystä  >:(
Montako eri ketjua on tehty esim. Fendteistä, Massikoista, Zetoreista, Valtroista, Jontikoista, Caseista, Faareista ym. härpäkkeistä..
Ristus jos joku osaa tehdä jotain paremmin kuin muut, niin heti ollaan dissaamassa  >:( >:( >:(

No tottakai eri härppäkkeistä voi olla useampia ketjuja silloin kun kyseiset ketjut käsittelevät eri asiaa. Täältähän loppuisi kirjoitukset kokonaan jos valmetin vioille olisi ainoastaan yksi viestiketju  ;D Kuitenkin silloin kun kyseisestä asiasta on jo keskusteltu aikaisemmin olisi hyvä jatkaa keskustelua aikaisempiin ketjuihin jolloin löytyisi helpommin että mitä hemmettiä se valtran L351 vikakoodi nyt tarkoittikaan. Tässä kyseisessä tapauksessa en ymmärrä miksi jokaisesta videosta tarvii avata aina uusi ketju kun tarkoitus on kuitenkin esitellä samaa laitetta? Kätevämminhän ne löytyisivät kun olisi samassa paikassa. Laitetaanko sitten jatkossa nettikoneesta bongatut ja hauskat videotkin kaikki omiin ketjuihinsa niin saadaan palsta sen verran sekaisin ettei täältä löydä enää mitään? Turhahan niitäkään on omiin ketjuihinsa kerätä  ::)

Mutta tartteeko sitä nyt jatkuvasti videoita tuota nypläämistä,ja varsinkaan panna julkiseen levitykseen :o

Jotkut on taas kommentoineet että konevideoita sais olla enemmänkin...
Jos joku video on ollut kelvollinen tai etenkin kelvoton niin jakoon vaan... sais muutkin laitella omiaan...  ;) ::)

Vaikka laitatkin videoita jakoon niin miksi niille pitää aina avata uusi viestiketju? Ensi kerralla kun tekee mieli jakaa kaivurivideoita tai ihan mitä vaan muita niin tee viestiketju nimeltään 'Metsaman förevisar...' ja laitat siitä eteenpäin kaikki videot sinne samaan ketjuun.
Nyt vaan odotetaan Heikin kommenttia testaajien ymmärtämättömyydestä...
Miksi sille samalle kameralle pitää avata joka kerta oma aiheensa? Eikö se riittäisi että ne olisi yhden otsikon alla?
Tämä on ens kesän hot ;D ;D ;D
https://www.youtube.com/watch?v=o2xZR08pRzI

Näköjään löytyy avanttiin tommonen fiksumpikin kaivuri mutta jotenkin silti alkaa päätä särkeä näitä videoita katsoessa...

https://www.youtube.com/watch?v=0F0bgYWLfzU
Vois kyllä todeta että fiskarin lapio hakkaa tuon kehfelin ojan kaivuussa mennen tullen ;D:

https://www.youtube.com/watch?v=Y8ZrU7sC28o


Uskallan lähteä sen kanssa kyllä viivalle jos halukkaita lapiomiehiä on kokeilemaan. ..

Odotamme jos Heikki keksii vipulapion, hän varmaan mielellään tulisi  :D

Näköjään keksitty jo. Äkkisältään näyttäisi siltä ettei ainakaan paljoa jää kellfrin kaivurille....

https://www.youtube.com/watch?v=xxCAV5RZZr8
periaatteessa noin. mutta yleensä kärryn häntä jatkuu tuon taka-akselin keskipisteen takapuolelle.
eli painatusta saa käytännössä säädeltyä paalien sijoittelulla. pari paalia taka-akselin takapuolelle keventää kummasti aisaa.
riippuu ihan kärrystä.
ehkä joku keskiakseli kärry olis kuitenkin paras vaihtoehto?

Taka-akselin keskipisteen takana olevia paaleja vastaava määrä pitää vähentää myös akselin etupuolelta koska painot kumoaa toisensa. Loppujen paalien paino sitten jakautuu taka- ja etuakselin kesken. Eli kokonaispainosta vähän pienempi osa vaikuttaa etuakseliin ja sitä kautta aisapainoon. Helpottaisi arviointia kun olisi joku esimerkkikärry ja siitä vähän mittoja.
Se on hyvä työntämään tyhjänäkin,etutelillä vielä enemmän ja sitten vielä tehdään se virhe että jarrut laitetaan toimimaan polkimesta eikä ulkopuolisesta hydrauliikasta.

Viime vuosituhannella kun ensimmäisiä tuli etutelillä autojen perään,niitäkin löytyi ojasta ennenkuin opittiin että kärry vedetään läpi risteyksen.Se onkin sitten eri kun alamäki ja t-risteys,siihen tarvitaan se kärrynjarru.

 Niin niin mutta jos jättää se etummaisen akselin pois. Kuinka kovaksi se aisapaino voi nousta jos vaikka kärryssä on parinkymmenen tonnin kuorma tasaisesti jaettuna.

Jollain tollasella periaatteella niitä painoja voisi miettiä

http://aijaa.com/x6lFps
Onkos toi ensimmäinen se paljon puhuttu ja maailmaa mullistava vipukirves?  8)
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: alennus
: 12.02.15 - klo:16:01
Koodilla agronet100 saa ilmaiseksi?  ::)

Taidan kokeilla agronet200 koodia jos vaikka tilille ilmestyis rahaa...
No johan se sitten ilmoittaa uudesta huollon tarpeesta  :D
Sivuja: [1] 2 3 ... 7