Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 20

Viestit - Räkkyjooseppi

Kv testissä Valtran hinta oli yksi edullisimmista.
Jontikka on vaihdokkina se kaikkein hankalin saada myityä näin tuumivat traktori kauppiaat.
No eikös diesel ole itsestään selvyys nykyään autoissakin ,jos vähänkin raskaampi näin sano audin
tehtaan johtaja.
665 saa M-filterin vaihteistosuodattimia uskon että myös 05 sarjaan. Aikoinaan 05 sarjan moott. öljynsuodattamina jotkut käyttivät tarvikesuodattimia ,no kun pakkasella käynnisti suodattimen
kiinnityspäästä kuori pullistu, se vaan oli niin ohutta peltiä.
On se alkuperäinenkin 30 asteen pakkasella poksahtanut.
Miksei kun käyttää halpoja mineraaliöljyjä ,aina synteettisiä.
Muutaman päivän on lämmintä sitten kylmenee juuri kuun vaihteessa nauttikaa.
Ls systeemi on todella vikaherkkä johtuen sen monimutkaisuudesta onhan noita häikkiä ollut jontikoissa iät ja ajat eli tyyppivika.Kannattaa omin päin vaihdella muutaman tonnin osat ja sitten ottaa vasta huoltoon yhteyttä niin tulee verovähennyksiä enemmän.

..........taneli loimaalta tässä terve.........
No onhan tuo tiedetty mitä britteinsaarilta tulee autot ,traktorit oli merkki mikä hyvänsä täyttä p....... !niin on vieläkin ja tulee olemaan,brittiläinen koneen rakennus on surullisen kuuluisa huonosta laadusta.

Mattiko kertoi?
moni muukin
665 saa M-filterin vaihteistosuodattimia uskon että myös 05 sarjaan. Aikoinaan 05 sarjan moott. öljynsuodattamina jotkut käyttivät tarvikesuodattimia ,no kun pakkasella käynnisti suodattimen
kiinnityspäästä kuori pullistu, se vaan oli niin ohutta peltiä.
Kasvintuotanto / Vs: Kylvöt 2017
: 16.05.17 - klo:20:46
Seinäjoen seudulla kylvetään jo täyttä häkää ,mutta osa maista aika kosteita yksi kierros on äestetty ja homma lopetettu siihen.
No onhan tuo tiedetty mitä britteinsaarilta tulee autot ,traktorit oli merkki mikä hyvänsä täyttä p....... !niin on vieläkin ja tulee olemaan,brittiläinen koneen rakennus on surullisen kuuluisa huonosta laadusta.
Eli vika oli viipalees josta menee etulohkolle ja esim paalaimen hydrauliikalle.Alunperin siinä epäiltiin vian olevan,ja se vaihdettiin uuteen,mutta se ei toiminut uudellakaan viipaleella.Siihen on kuulemma saannis päivitettyjä versioita,kun on kuulemma ollu ongelmia.
No tota, että toimiiko se nyt vai eikö toimi
Toimii.Tuo jonnikan lohko on kasattavis noista viipaleista,eli rikkinäinen jätettiin pajan pöydälle.Korjataan sitte kylvöjen jälkeen.
Tuon viipaleen hinta Laukkaselta n300€.
Ja oli eka vika tuos liki 8000h ajeltus autopoweris mulla.
Jos tuo on totta se on Suomen ennätys vika tiheydessä ,on ne surullisia painoksia ainakin täällä päin.
Käytettyjä Peugeot 508 saa todella halvalla 80 th. ajettu 3 vuotta vanha 16 tonnia.
Todella hyvät kyydit kertoi sen ostanut. On vikatilastojen luotettavampia autoja tällä hetkellä Euroopassa.Tuo oli tiisseli. Noita uusia kun ostaa hinta putoaa vielä jyrkemmin kuin pösössä.

Kylänmies Mattiko?
Sulla ei muuta ole sanottavana tyhjä iso pää vain.
Ls systeemi on todella vikaherkkä johtuen sen monimutkaisuudesta onhan noita häikkiä ollut jontikoissa iät ja ajat eli tyyppivika.Kannattaa omin päin vaihdella muutaman tonnin osat ja sitten ottaa vasta huoltoon yhteyttä niin tulee verovähennyksiä enemmän.
Autocontrol-kytkin kai oireilee hydrauliikkaan syvällisemmin vain jos koneessa on päisteautomatiikka. Virtaus katkesi omastakin T170:stä tänään pari kertaa kakkoslohkolta, epäilen siinä ohjainpäävian mahdollisuutta Danfoss tyyliin.
Sami t:lle kyllä se vaikuttaa aina.
Nyt taisi ss tukehtua omaan viisauteen johon on kovasti taipumusta hänellä.
Sivuja: [1] 2 3 ... 20